mor_sabina skriver:
Åh det hormonræs, får helt tårer i øjnene
For det er jo netop DET julen handler om at hygge sig og vise dem man holder af at de betyder noget og ikke gaverne. Men der er bare en anden opfattelse i en hvis del af familie så der bliver det svært at fremlægge. Det er nemlig MEGET gængs at låne penge til julegaver og få BÅDE wii, tøj, sko og alt muligt andet!!!!!
Men det kan man jo gøre til fødselsdag så men for mig går det hyggelige altså også af juklen hvis det kun skal handle om gaver.
Tusind tak for råd og glædestårer søde Zafir
LIGE PRÆCIS!!!
Min mor har også i mange år, gjort det med kontokort til jul. Jeg sad bare og havde kvalme af skam, når jeg åbnede gaverne, fordi jeg vidste at hun skulle betale renter og shite i hendes evige gælds-helvede!!!
SUK!!!
Nu har hun for et års tid siden taget en endelig beslutning om at blive gældsfri (så håber vi hun stopper med at ryge en dag), hvor hun betaler ALT hvad hun kan ind på sine lån, kontokort osv og har lukket alt. Hun sagde meget undskyldende, at det jo så ikke blev særlig store julegaver mere. Og jeg JUBLEDE og sagde, jeg vil heller ikke HAVE store julegaver, når det er på den måde. Jeg vil have at du har tænkt på mig
Om det så er et par ben-varmere til 70 kr på tilbud, eller hvad fanden det er. Det er HELT klart tanken for mig 
Jeg var RØRT, da jeg snakkede med Svigermor igår, fordi hun selv havde fundet på en gave til Tom og jeg ikke måtte få atvide, hvad det var... hun er altid sådan en der ringer og spørger efter en 'bestillingsseddel' og dem er jeg bare ikke vild med. Så er det sådan.. Jeg vil HA agtigt. - det kan jeg ikke lide. Så jeg tror at julen efterhånden er hjerternes fest hos os
(med lidt opdragelse af de gamle hehe)
Anmeld