Er så glad at jeg danser rundt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

malou

Tutter skriver:

Eiiiiiiiiiiiiiiii  For fanden da soede, 10000 gange tillykke.. Hvor er det fedt for dig! Og super fede arbejdstider.. Det har du sgu fortjent BIG TIME!!!

Er sgu glad paa dine vegne soede

Knus Beck

tak tak søde Beck... jeg må indrømme at jeg synes jeg er forgyldt. Hvem får et job hvor direktøren planlægger ansættelse af de andre medarbejder efter hvordan JEG har lyst til at arbejde (tidsmæssigt) det er sgu for godt. Tror også på at min arbejdsglæde lige steg med yderligere 100% der.... hihi. Du må komme ned og hilse på... (du bor ikke sålangt derfra)

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

malou

Tak alle sammen for Jeres søde opbakning og søde beskeder. Mange af jer kender jo også til min kæmpe frustration over ikke at have noget job. Så dette er klart den bedste julegave jeg kunne få.

Tak til Jer alle

knus malou

Anmeld

13. december 2009

Becks

malou skriver:

tak tak søde Beck... jeg må indrømme at jeg synes jeg er forgyldt. Hvem får et job hvor direktøren planlægger ansættelse af de andre medarbejder efter hvordan JEG har lyst til at arbejde (tidsmæssigt) det er sgu for godt. Tror også på at min arbejdsglæde lige steg med yderligere 100% der.... hihi. Du må komme ned og hilse på... (du bor ikke sålangt derfra)

knus malou

Det er sgu en chef der er guld vaerd

Uh det lyder spaendende  Glaeder mig til og hoere hvor det ligger henne

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.