Er så glad at jeg danser rundt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
42 svar
0 synes godt om
11. december 2009

malou

Jamen altså.... JEG ER BARE HELT OPPE OG RINGE!!!!!!! Jeg har FÅET JOB!!!!!!!!!!!!! Endelig efter 2 md aktiv søgen efter job er det endelig lykkedes mig.

Jeg skal være butiksbestyrer i en stor dansk tøjkæde der har butikker i Danmark og Sverige... - det er bare perfekt. Min nye chef, firmaet´s direktør, har sgu godtaget at jeg kan arb. 2 lange dage og resten fra 10-15...- det er en ønskestilling med frie tøjler under ansvar og helt igennem helt fantastiske tider i forhold til min skønne søn.... ih så blev det alligevel en skøn måned... jeg starter i næste uge....-

stort knus fra en lykkelig malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

memuffin

malou skriver:

Jamen altså.... JEG ER BARE HELT OPPE OG RINGE!!!!!!! Jeg har FÅET JOB!!!!!!!!!!!!! Endelig efter 2 md aktiv søgen efter job er det endelig lykkedes mig.

Jeg skal være butiksbestyrer i en stor dansk tøjkæde der har butikker i Danmark og Sverige... - det er bare perfekt. Min nye chef, firmaet´s direktør, har sgu godtaget at jeg kan arb. 2 lange dage og resten fra 10-15...- det er en ønskestilling med frie tøjler under ansvar og helt igennem helt fantastiske tider i forhold til min skønne søn.... ih så blev det alligevel en skøn måned... jeg starter i næste uge....-

mange gange tillykke ... hvor var det dejligt

hvilken kæde er det?

Anmeld

11. december 2009

malou

memuffin skriver:

mange gange tillykke ... hvor var det dejligt

hvilken kæde er det?

Det holder jeg hemmeligt lidt endnu..... vil gerne lige have skrevet kontrakt

knus

Anmeld

11. december 2009

memuffin

malou skriver:

Det holder jeg hemmeligt lidt endnu..... vil gerne lige have skrevet kontrakt

knus

det forstår jeg sgu godt ....

hvad blev der af det andet job?

det i ørestaden?

Anmeld

11. december 2009

Rasmine

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

11. december 2009

malou

memuffin skriver:

det forstår jeg sgu godt ....

hvad blev der af det andet job?

det i ørestaden?

https://www.baby.dk/debat/33184pi2/ordet-er-frit/ingen-jobs-i-disse-krisetider-.aspx#GoToMessage

knus

Anmeld

11. december 2009

malou

Mebach skriver:

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IHHHHHHHHHHHHH Tack!!!!!

Anmeld

11. december 2009

wamse

NEEEEEJJJJ Hvor er jeg glad på dine vegne Stort tillykke fra mig, hvor er det da bare lækkert. 

Kram herfra

Anmeld

11. december 2009

Mira0911

malou skriver:

Det er jo totalt fedt for dig...

Et stort tillykke med det nye job...

Anmeld

11. december 2009

Bubbi

malou skriver:

Hold da op hvor er det bare fedt.. Stort tillykke Hvor må det bare være lækkert...

Kan bestemt godt forstå du er glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.