Er så glad at jeg danser rundt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

malou

wamse skriver:

NEEEEEJJJJ Hvor er jeg glad på dine vegne Stort tillykke fra mig, hvor er det da bare lækkert. 

Kram herfra

jamen altså.. ih altså, jeg er også bare helt rundt på gulvet... jeg satte mig bare ned på gulvet da han ringede.... er så glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

malou

Bubbi skriver:

Hold da op hvor er det bare fedt.. Stort tillykke Hvor må det bare være lækkert...

Kan bestemt godt forstå du er glad

Jeg er SÅ glad at jeg tror jeg kunne trille... sådan hele stuen rundt... helt af mig selv... er på stadiet af små hysteri... hihi...- de arb.tider er bare en drøm... tænk engang... jeg kan stadig være MOAR MED STORT M... og samtidig passe et fedt job... kan man ønske sig mere.... og så i disse tider med så stor arb.løshed... armen altså jeg føler mig bare SÅ HELDIG!!!!!!

Anmeld

11. december 2009

memuffin

malou skriver:

https://www.baby.dk/debat/33184pi2/ordet-er-frit/ingen-jobs-i-disse-krisetider-.aspx#GoToMessage

knus

sikke en fu..... k chef hva... godt du ikke skal være der når de er så uflekssible!!!!!!!!

har du fåer dagis til victor?

Anmeld

11. december 2009

malou

memuffin skriver:

sikke en fu..... k chef hva... godt du ikke skal være der når de er så uflekssible!!!!!!!!

har du fåer dagis til victor?

Nej desværre ikke endnu... har søgt plads pr. 1 December på Backlundskolan i Husie, men det er ok, han er jo bare hos mine forældre indtil der er plads.. de bor alligevel på vejen til mit arbejde så kunne ikke passe bedre...- Har Liam fået plads??

Anmeld

11. december 2009

memuffin

malou skriver:

Nej desværre ikke endnu... har søgt plads pr. 1 December på Backlundskolan i Husie, men det er ok, han er jo bare hos mine forældre indtil der er plads.. de bor alligevel på vejen til mit arbejde så kunne ikke passe bedre...- Har Liam fået plads??

godt du har dem hva

liam har fået plads fra 1 febuar.. skal starte 15 januar men daniel har 20 dages ferie til gode han kan tage så det kommer lige til at passe

vi fik ovenikøbet plads der hvor vi ønskede så det kunne ikke være bedre

Anmeld

11. december 2009

malou

memuffin skriver:

godt du har dem hva

liam har fået plads fra 1 febuar.. skal starte 15 januar men daniel har 20 dages ferie til gode han kan tage så det kommer lige til at passe

vi fik ovenikøbet plads der hvor vi ønskede så det kunne ikke være bedre

Hvor fedt... jeg håber også vi får den plads hvor jeg har ønsket... men ellers flytter jeg ham senere...- synes det er SÅ vigtig han kommer over på den dagis der ligger nærmest i vores baghave a hensyn til fremtidige legekammerater i området...

Anmeld

11. december 2009

Cris

Yes!!!!!!

Anmeld

11. december 2009

memuffin

malou skriver:

Hvor fedt... jeg håber også vi får den plads hvor jeg har ønsket... men ellers flytter jeg ham senere...- synes det er SÅ vigtig han kommer over på den dagis der ligger nærmest i vores baghave a hensyn til fremtidige legekammerater i området...

helt enig!!!! men ring derop og sig det til dem... det kan da aldrig skade

Anmeld

11. december 2009

DK

Tillykke!! Hvor dejligt, pisse sejt!!

Anmeld

11. december 2009

qp

malou skriver:

Ejh hvor fantastis for dig/ jer Jamen så er alt jo på plads igen... ihhh hvor lækkert!! Drik nu ikke alt for mange fl vin i weekenden, ok? hehe....

Knus herfra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.