Er så glad at jeg danser rundt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

Misjelle

malou skriver:

Jamen altså.... JEG ER BARE HELT OPPE OG RINGE!!!!!!! Jeg har FÅET JOB!!!!!!!!!!!!! Endelig efter 2 md aktiv søgen efter job er det endelig lykkedes mig.

Jeg skal være butiksbestyrer i en stor dansk tøjkæde der har butikker i Danmark og Sverige... - det er bare perfekt. Min nye chef, firmaet´s direktør, har sgu godtaget at jeg kan arb. 2 lange dage og resten fra 10-15...- det er en ønskestilling med frie tøjler under ansvar og helt igennem helt fantastiske tider i forhold til min skønne søn.... ih så blev det alligevel en skøn måned... jeg starter i næste uge....-

stort knus fra en lykkelig malou

Tillykke med jobbet . 2 måneder er faktisk ikke så længe at være aktivt søgende, så du må være en eftertragtet dame . Håber du bliver rigtig glad for det .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Honningblomst

Ih altså, smukke...TILLYKKE....

Jeg har også fået noget, som jeg vel egentlig ikke har manglet men alligevel savnet...livet er så SKØNT...glæder mig til at høre mere om dit nye job..

Knus og god weekend...

Anmeld

12. december 2009

malou

Eva skriver:

Ih altså, smukke...TILLYKKE....

Jeg har også fået noget, som jeg vel egentlig ikke har manglet men alligevel savnet...livet er så SKØNT...glæder mig til at høre mere om dit nye job..

Knus og god weekend...

Tak søde skat... rigtig god weekend til dig også....

Anmeld

12. december 2009

malou

Misjelle skriver:

Tillykke med jobbet . 2 måneder er faktisk ikke så længe at være aktivt søgende, så du må være en eftertragtet dame . Håber du bliver rigtig glad for det .

Håber jeg også at jeg gør... men det er jeg sikker på... det kunne ikke være bedre.... - tænl engang at være så privilegeret at kunne være i butik også men 3 dage kun til kl. 15... fedt fedt fedt

knus

Anmeld

12. december 2009

heaven

for fanden malou!!!! a wist you could do it hvor er det en dejlig nyhed, så bliver det jo jul igen..... fedt!!!

Jannie

Anmeld

12. december 2009

malou

heaven skriver:

for fanden malou!!!! a wist you could do it hvor er det en dejlig nyhed, så bliver det jo jul igen..... fedt!!!

Jannie

Tak søde Jeg føler mig også virkelig heldig. Glæder mig sindsygt til at starte... min helt egen butik (næsten... hehe) det kribler i mine fingre for at flyye rundt og lave nyt nyt nyt i den butik. Heldigvis er al personalet nyt så jeg kommer ikke i cambolage med gamle medarbejdere....

knus malou

Anmeld

12. december 2009

Lillefe

Jamen altså.... JEG ER BARE HELT OPPE OG RINGE!!!!!!! Jeg har FÅET JOB!!!!!!!!!!!!! Endelig efter 2 md aktiv søgen efter job er det endelig lykkedes mig.

Jeg skal være butiksbestyrer i en stor dansk tøjkæde der har butikker i Danmark og Sverige... - det er bare perfekt. Min nye chef, firmaet´s direktør, har sgu godtaget at jeg kan arb. 2 lange dage og resten fra 10-15...- det er en ønskestilling med frie tøjler under ansvar og helt igennem helt fantastiske tider i forhold til min skønne søn.... ih så blev det alligevel en skøn måned... jeg starter i næste uge....-

Ej hvor fedt!! tusind gange tillykke det fortjente du f.. også bare helt vildt!! mange tanker sendes din vej herfra!

Og så tøj det er jo bare super! hvor er det henne i danmark? (hvis det er danmark altså)

Anmeld

12. december 2009

kiroo

hvor lækkert, tillykke med det, spændt påat hører nærmer når du har skrevet kontrakt..

Anmeld

12. december 2009

N&J

Tillykke Malou.. så bliver det alligevel en dejlig jul... hvis du så lige kunne sørge for hvid jul også, så er den helt hjemme

Anmeld

12. december 2009

Na-Wi

malou skriver:

Tillykke Louise .. Hvor er jeg glad på dine vegne søde 

Stort knus herfra Jyderup  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.