Er så glad at jeg danser rundt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

malou

qp skriver:

Ejh hvor fantastis for dig/ jer Jamen så er alt jo på plads igen... ihhh hvor lækkert!! Drik nu ikke alt for mange fl vin i weekenden, ok? hehe....

Knus herfra....

Bare en enkelt eller 2 ... smiler

knus knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

malou

Perl skriver:

Ej hvor fedt!! tusind gange tillykke det fortjente du f.. også bare helt vildt!! mange tanker sendes din vej herfra!

Og så tøj det er jo bare super! hvor er det henne i danmark? (hvis det er danmark altså)

Det er i et center 10 min´s kørsel fra Kbh... og 35min fra Malmø ... - nemt fordi jeg kan kører lige på motorvejen herhjemme fra og så lige dertil .. endda med gratis parkering. Tak for din søde besked...

knus malou

Anmeld

12. december 2009

malou

Naannaa87 skriver:

Tillykke Louise .. Hvor er jeg glad på dine vegne søde 

Stort knus herfra Jyderup  

Tak min søde nanna...- jeg er virkelig glad... var nærmest på græsen til at blive sindsyg af at gå herhjemme....

knus til Jer alle sammen

Anmeld

12. december 2009

Mormilla

malou skriver:

Jamen altså.... JEG ER BARE HELT OPPE OG RINGE!!!!!!! Jeg har FÅET JOB!!!!!!!!!!!!! Endelig efter 2 md aktiv søgen efter job er det endelig lykkedes mig.

Jeg skal være butiksbestyrer i en stor dansk tøjkæde der har butikker i Danmark og Sverige... - det er bare perfekt. Min nye chef, firmaet´s direktør, har sgu godtaget at jeg kan arb. 2 lange dage og resten fra 10-15...- det er en ønskestilling med frie tøjler under ansvar og helt igennem helt fantastiske tider i forhold til min skønne søn.... ih så blev det alligevel en skøn måned... jeg starter i næste uge....-

stort knus fra en lykkelig malou

Stort tillykke! Super at du har fået et job med sådan nogen arbejds tider

Anmeld

12. december 2009

Lillefe

malou skriver:

Det er i et center 10 min´s kørsel fra Kbh... og 35min fra Malmø ... - nemt fordi jeg kan kører lige på motorvejen herhjemme fra og så lige dertil .. endda med gratis parkering. Tak for din søde besked...

knus malou

Ja men du fortjente det altså virkeligt oven på det andet rod..! Knus tilbage

Anmeld

12. december 2009

RumlesMor

Det lyder rigtig godt...stort tillykke med (dit) drømmejobbet!

Dejligt når ens arbejdsliv passer til privatlivet. Det er vigtigt for ens egen personlige frihed.

Anmeld

12. december 2009

Na-Wi

malou skriver:

Tak min søde nanna...- jeg er virkelig glad... var nærmest på græsen til at blive sindsyg af at gå herhjemme....

knus til Jer alle sammen

Det er dejligt for dig Jeg er begyndt at nyde min barsel, Williams kolik er stoppet der skulle bare en ½ teske tryllepulver 1 gang om dagen til Så bliver det måske alligevel en dejlig jul

Anmeld

12. december 2009

Becks

malou skriver:

Jamen altså.... JEG ER BARE HELT OPPE OG RINGE!!!!!!! Jeg har FÅET JOB!!!!!!!!!!!!! Endelig efter 2 md aktiv søgen efter job er det endelig lykkedes mig.

Jeg skal være butiksbestyrer i en stor dansk tøjkæde der har butikker i Danmark og Sverige... - det er bare perfekt. Min nye chef, firmaet´s direktør, har sgu godtaget at jeg kan arb. 2 lange dage og resten fra 10-15...- det er en ønskestilling med frie tøjler under ansvar og helt igennem helt fantastiske tider i forhold til min skønne søn.... ih så blev det alligevel en skøn måned... jeg starter i næste uge....-

stort knus fra en lykkelig malou

Eiiiiiiiiiiiiiiii  For fanden da soede, 10000 gange tillykke.. Hvor er det fedt for dig! Og super fede arbejdstider.. Det har du sgu fortjent BIG TIME!!!

Er sgu glad paa dine vegne soede

Knus Beck

Anmeld

12. december 2009

BOBS

tillykke

Anmeld

13. december 2009

malou

Naannaa87 skriver:

Det er dejligt for dig Jeg er begyndt at nyde min barsel, Williams kolik er stoppet der skulle bare en ½ teske tryllepulver 1 gang om dagen til Så bliver det måske alligevel en dejlig jul

Hvor fantastisk Nanna... det er jeg virkelig glad for at høre. Så kan du endelig slappe af og begynde at nyde ham fuldt ud... skønt mus. Håber aætså snart vi ses igen...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.