Med Kirstine ville jeg gerne vide det. Helst fra første testdag, he he... Hun lå med helt spredte ben, så det var også ret nemt at se det var en lille pige.
Jeg tænker at næste gang jeg bliver gravid så vil jeg ikke vide det! Så skal det være en overraskelse. Men tilgengæld så er jeg også bare SÅ dårlig til at vente, at jeg ved det vil være en kraftanstrengelse af format ikke at spørge efter kønnet!!! Jeg er så NYSGERRIG!!
Men lige nu hvor jeg ikke er gravid, så tror jeg ikke jeg vil have kønnet at vide. Hmm... Men det er jo også nemt at sige nu, ikke? Mht. indkøb, er det da klart mest praktisk at få det at vide. Men jeg kender så mange med børn hvor jeg må låne, både drenge og piger, og jeg ved vi vil være udsat for gaveregn af en anden verden (Det vil være det første barnebarn/barn i næste generation i HELE Mikkels familie, inkl. fastres børn osv.) Derudover så kan man jo lige sætte sig til computeren når man kommer hjem fra sygehuset, og så bruge ti minutter på h&m.com og bestille en masse tøj, som så kommer et par dage efter!! Jeg mener endda at du kan lave en slags huskeseddel derinde, og så kan du jo lave en lyserød og en blå inden fødslen, så det bare er at gå ind godkende!
Anmeld