I tror det er løgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Nu er faren jo svensk så Jonathan er fra Brødrene Løvehjerte af Astrid Lindgren - en af de mest fantastiske bøger nogensinde... Jonathan fordi Tvebak (Skorpen på svensk) ikke er godkendt

Endnu engang TILLYKKE med den lille dreng

Jeg synes Jonathan er et skønt navn

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Kruse90

ih søøde.D
sikke en overraskelse

Hvor fantastisk og ja Jonathan er da vidunderligt. Det stemmer jeg helt klar for
Det er super fint. Og så en god baggrund med at det er brøderne løvehjerte.  Perfekt smukke

Og forstår godt de smil på billedet Tror jeg havde set ligeså danne ud. Men hvor bliver det fantastisk med en lille baby dreng i familien. Han bliver rigtig forkælet

Men i hvertfald mange gange med den lille halv svenske tissemand

/Carina

Anmeld

5. december 2009

NaFe

ej vor er det bare vildt altså.... jeg ville dælme os være i en slags chok tilstand vis det var sket for mig...

Men hjertlig tillykke med den kommende DRENG....

knus

Anmeld

5. december 2009

prettybutterfly

Sikke en overraskelse Rosa!!!!!

Tusind gange tillykke med ham! Og ja, som mange andre siger, GODT i fik det at vide nu, og ikke når bebs kommer UD! Det er bare min største frygt, at få en dreng nu vi har fået at vide det er en pige. Men de er jo bare mennesker, og mennesker laver jo fejl.

Kæmpe  fra en spændt Mona 38+3, som glæder sig til at se om hendes "scanningsdame" fik ret i kønnet!

Anmeld

5. december 2009

N&J

dorthemus skriver:

Endnu engang TILLYKKE med den lille dreng

Jeg synes Jonathan er et skønt navn

Knus Dorthe

Tillykke med at det gik så godt.. og syntes det er lidt morsomt med en lille ombytning af køn, men det viser jo bare at børn er uforusigelige.. og dejlige

Og Dorte, prøv og smid en mavetråd på så kan vi jo alle gætte hvad der gemmer sig derinde.. Rosas mave var egentlig i min bog en atypisk pigemave, og det viser sig jo egentlig også at være helt rigtig, når der nu gemmer sig en lille prins istedet.. 

Anmeld

5. december 2009

Nybagt mor

Ja hvem skulle da have troet det

Men stort tillykke med den lille mand i maven - kan love dig for at man er helt helt solgt i den lille gavtyv der kommer ud

Mange hilsner Christine og Marius Emil

Anmeld

5. december 2009

Lillefe

Nu er faren jo svensk så Jonathan er fra Brødrene Løvehjerte af Astrid Lindgren - en af de mest fantastiske bøger nogensinde... Jonathan fordi Tvebak (Skorpen på svensk) ikke er godkendt

hehe ja elsker bare den bog (og film).. en af de bedste minder fra jeg var barn!!  ps.. her har vi også lidt svenskere i os!! min svigermor var svensker men havde boet her siden hun var barn..

Anmeld

5. december 2009

Lone Jakobsen

synes det er en rigtig sød historie om naturens luner...og hvor er det egentligt skønt at det er sådan.

da jeg ventede mit 3. barn sagde alle at de var sikre på jeg ventede en pige. selv jordmoderen sagde at hjerteslaget lød som en pige (??) så selv om jeg selv mente jeg fik en dreng....ja så blev jeg faktisk en smule skuffet da det viste sig at jeg havde ret...for alle havde sagt at jeg sku ha en pige   så jeg skal bare lære at stole på min fornemmelse

men stort tillykke med jeres lille dreng....og navnet er jeg helt vild med.

Anmeld

5. december 2009

Kløver

Rosa skriver:

men vi venter os en DRENG En kernesund og fin en af slagsen som trives i bedste velgående

Vi er fuldstændigt i chok!!!!

Vi fik jo afvide til en meeeeget tidlig scanning at det med 99%sikkerhed var en lille pige, men i dag til MDscanningen spørger hun så om hun skal chekke kønnet - og efter 2 sekunder siger hun "jeg tror du skal til at holde op med at kalde ham for en pige..."

Jeg skreg af grin og Niklas med   Alle de lyserøde ting som nu ligger i skabet... Og det perfekte navn osv - jeg må indrømme at jeg lige tog mig en tudetur i bilen på hjemvejen over at skulle sige farvel til lille Cajsa Olivia - men nu starter vi heeeelt forfra med navnet, tøj osv.

Det kan man kalde "sjov med biologi for viderekomne"

Rosa 19+5 - nu med en lille tissemand i maven

PS. TUUUSIND tak for alle de fine fine opmuntringer i min ked-af-det-tråd!!! I er dejlige, hver og en!!!

Sikke en omvæltning at finde ud af det bliver en dreng i stedet for, men stort tillykke. Men dette er en af grundende til jeg ikke ønsker at vide kønnet (som en af de få) om jeg ombestemmer mig kan man jo aldrig vide, men håber det bedste og i kan nå at få alt i orden

Anmeld

5. december 2009

Majbriteriksen

Hej. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det. Da jeg var til scanning i uge 19 fik vi og af vide at det var en pige vi ventede, 5 uger efter var der vokset en tap ud Heldigvis fik vi den ekstra scanning i uge 24, ellers var vores magnus kommet hjem i en lyserød kjole. Vi grinede hele dagen derpå, men derefter blev jeg lidt ked af det, jeg tror at jeg følte at vi havde mistet vores datter, og at jeg nu skulle forholde mig til en søn, hvilket ikke var så forfærdeligt. Vi har en dreng i forvejen, så i længden blev det meget billigere, men jeg havde godt nok gået amok i lyserødt efter scanningen i uge 19. Det væreste var nok vores familie og venner, de var bange for at jeg var mega ked af aldrig at få en datter (magnus bliver absolut det sidste barn) men jeg prøvede at forklare at jeg var chorkeret i starten pga at vi forventede en datter, men at jeg ikke var skuffet over at få en søn. Man kunne jo have fået afvide en masse forfærdelig der kunne have været galt med barnet, så en tap, det er okay  

God fornøjelse med din kommende søn, skal lige hilse og sige at det er fantastisk med drenge, men det er jo lige meget kønnet, børn er fantastiske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.