Hej. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det. Da jeg var til scanning i uge 19 fik vi og af vide at det var en pige vi ventede, 5 uger efter var der vokset en tap ud
Heldigvis fik vi den ekstra scanning i uge 24, ellers var vores magnus kommet hjem i en lyserød kjole. Vi grinede hele dagen derpå, men derefter blev jeg lidt ked af det, jeg tror at jeg følte at vi havde mistet vores datter, og at jeg nu skulle forholde mig til en søn, hvilket ikke var så forfærdeligt. Vi har en dreng i forvejen, så i længden blev det meget billigere, men jeg havde godt nok gået amok i lyserødt efter scanningen i uge 19. Det væreste var nok vores familie og venner, de var bange for at jeg var mega ked af aldrig at få en datter (magnus bliver absolut det sidste barn) men jeg prøvede at forklare at jeg var chorkeret i starten pga at vi forventede en datter, men at jeg ikke var skuffet over at få en søn. Man kunne jo have fået afvide en masse forfærdelig der kunne have været galt med barnet, så en tap, det er okay
God fornøjelse med din kommende søn, skal lige hilse og sige at det er fantastisk med drenge, men det er jo lige meget kønnet, børn er fantastiske.
Anmeld