I tror det er løgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

lulle1985

ihhh man kan kun sige at livet er fuld af overraskelser men det mest dejlige er jo han er sund og rask...

så tillykke med den lille trolderik

knus louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

lululupo

Ej hvor vildt, ud og køb tekstil farve;-)

Anmeld

5. december 2009

Mca<3

Ih tillykke med den lille fyr ,,,   Jeg syntes også godt nok det var meget tidligt at de med næsten 100 procents sikkerhed kunne se det var en lille pige

Anmeld

6. december 2009

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Tillykke med at det gik så godt.. og syntes det er lidt morsomt med en lille ombytning af køn, men det viser jo bare at børn er uforusigelige.. og dejlige

Og Dorte, prøv og smid en mavetråd på så kan vi jo alle gætte hvad der gemmer sig derinde.. Rosas mave var egentlig i min bog en atypisk pigemave, og det viser sig jo egentlig også at være helt rigtig, når der nu gemmer sig en lille prins istedet.. 

Ja,jeg må prøve at se om jeg kan finde ud af det  Jeg er jo selv ved at dø af nysgerrighed

Anmeld

6. december 2009

Tvilling

NikitasMoar skriver:

Tillykke med at det gik så godt.. og syntes det er lidt morsomt med en lille ombytning af køn, men det viser jo bare at børn er uforusigelige.. og dejlige

Og Dorte, prøv og smid en mavetråd på så kan vi jo alle gætte hvad der gemmer sig derinde.. Rosas mave var egentlig i min bog en atypisk pigemave, og det viser sig jo egentlig også at være helt rigtig, når der nu gemmer sig en lille prins istedet.. 

Hvor tidligt kan du komme med gæt?? Er 13+1 i dag og har lagt billede under 13+0 har du et bud??

K Tvilling

Anmeld

6. december 2009

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Så er mavebillederne kommet...kom med et bud, under "første mavebilleder ;-)"

Anmeld

9. december 2009

SaNiNa

Hihi ej hvor sjovt Stort tillykke med den kommende lille dreng

heldigvis vil i elsker den lille dreng lige så meget som hvis det var en lille pige.

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

Hihi ej hvor sjovt Stort tillykke med den kommende lille dreng

heldigvis vil i elsker den lille dreng lige så meget som hvis det var en lille pige.

Det er der overhovedet ingen tvivl om - men der skal liiige en omstilling til - især for Niklas som havde glædet sig til Fars Pige HA! Nu bliver det Mors Dreng i stedet for - tag den svenskefanden!!!

Anmeld

9. december 2009

Ea

Tillykke med ham

Totalt tabu, men for fanden hvor må det være svært. Splittet mellem den baby/fremtid man havde set og den nye man får

Kønnet burde ikke spille så stor en rolle når man får børn og jeg tror egentligt heller ikke det gør for de fleste FØR man får noget at vide og forholder sig til det... Men når man så får noget at vide og dermed forholder sig til det så får det altså bare en betydning... En ret stor en endda.

Jeg synes det er flot at du tager det så meget med smil og humor. Jeg var blevet rystet og ked af det hvis jeg havde forholdt mig til 1 ting og pludselig skulle give slip...

Men som en anden også skriver, dejlig i ved det før fødslen

Anmeld

10. december 2009

SaNiNa

Rosa skriver:

Det er der overhovedet ingen tvivl om - men der skal liiige en omstilling til - især for Niklas som havde glædet sig til Fars Pige HA! Nu bliver det Mors Dreng i stedet for - tag den svenskefanden!!!

Ja det er en stor tap at sluge kan slet ikke forstille mig andet. håber ikke i har nået at købt alt for meget lyserødt.

Her er Nicklas osse helt sikkert mors dreng han kører rund med sin far selv om han kun er 6 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.