Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hehe hvor sejt Men bedre at få det af vide nu så i kan holde igen med det lyserøde inden han kommer frem
Tillykke med jeres dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, ja det må da være vildt mærkeligt!!!!
Men stort tillykke med at det hele ser rigtig godt ud :-)
Har du så ikke en lille tvivl der nager, jeg tror sku jeg ville blive en smule forvirret, over hvad jeg skulle tro hvis det var mig
Hvor er det VILDT!
Men STORT tillykke med den lille prins
Godt i lige fik tjekket kønnet igen, så i ikke blev nødt til at give ham en lyserød kjole på hjem fra sygehuset
lisbeth2910 skriver: Ej, ja det må da være vildt mærkeligt!!!! Men stort tillykke med at det hele ser rigtig godt ud :-) Har du så ikke en lille tvivl der nager, jeg tror sku jeg ville blive en smule forvirret, over hvad jeg skulle tro hvis det var mig
Vi har fået to close-up billeder med hjem af den lille tap, så nej - ikke skyggen af tvivl her Det ER en lille drengebaby der sparker mig i blæren om natten....
Nej, så er der ingen tvivl - dejligt for dig!!!!!!
God weekend
Han skal da bare hedde Caj Oliver
dejligt at alt var som det skal være
Han skal da bare hedde Caj Oliver dejligt at alt var som det skal være
Jeg tænkte lige præcis det samme, men skrev det ikke.. 2 sjæle, én tanke!
Rosa skriver: men vi venter os en DRENG En kernesund og fin en af slagsen som trives i bedste velgående Vi er fuldstændigt i chok!!!! Vi fik jo afvide til en meeeeget tidlig scanning at det med 99%sikkerhed var en lille pige, men i dag til MDscanningen spørger hun så om hun skal chekke kønnet - og efter 2 sekunder siger hun "jeg tror du skal til at holde op med at kalde ham for en pige..." Jeg skreg af grin og Niklas med Alle de lyserøde ting som nu ligger i skabet... Og det perfekte navn osv - jeg må indrømme at jeg lige tog mig en tudetur i bilen på hjemvejen over at skulle sige farvel til lille Cajsa Olivia - men nu starter vi heeeelt forfra med navnet, tøj osv. Det kan man kalde "sjov med biologi for viderekomne" Rosa 19+5 - nu med en lille tissemand i maven PS. TUUUSIND tak for alle de fine fine opmuntringer i min ked-af-det-tråd!!! I er dejlige, hver og en!!!
men vi venter os en DRENG En kernesund og fin en af slagsen som trives i bedste velgående
Vi er fuldstændigt i chok!!!!
Vi fik jo afvide til en meeeeget tidlig scanning at det med 99%sikkerhed var en lille pige, men i dag til MDscanningen spørger hun så om hun skal chekke kønnet - og efter 2 sekunder siger hun "jeg tror du skal til at holde op med at kalde ham for en pige..."
Jeg skreg af grin og Niklas med Alle de lyserøde ting som nu ligger i skabet... Og det perfekte navn osv - jeg må indrømme at jeg lige tog mig en tudetur i bilen på hjemvejen over at skulle sige farvel til lille Cajsa Olivia - men nu starter vi heeeelt forfra med navnet, tøj osv.
Det kan man kalde "sjov med biologi for viderekomne"
Rosa 19+5 - nu med en lille tissemand i maven
PS. TUUUSIND tak for alle de fine fine opmuntringer i min ked-af-det-tråd!!! I er dejlige, hver og en!!!
hejsa
tillykke med dreng godt i få det at høre så i ikke være kom på sygehus med lyserød tøj så vil i nok have kik mere med en lillemand
Hov jeg kom lige til at skrive i din "ked af det tråd", men alt er jo gået godt, kan jeg se Jeg kan godt forstå at du skal "sunde" dig lidt over tabet af din pige... Det er jo lidt tabuomspændt, men sommetider tror jeg godt man kan blive lidt skuffet, hvis ikke man får det køn man "ønsker" sig. Der er ikke andet for end at I må få en baby mere bagefter og satse på en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128