I tror det er løgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.117 visninger
60 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

men vi venter os en DRENG En kernesund og fin en af slagsen som trives i bedste velgående

Vi er fuldstændigt i chok!!!!

Vi fik jo afvide til en meeeeget tidlig scanning at det med 99%sikkerhed var en lille pige, men i dag til MDscanningen spørger hun så om hun skal chekke kønnet - og efter 2 sekunder siger hun "jeg tror du skal til at holde op med at kalde ham for en pige..."

Jeg skreg af grin og Niklas med   Alle de lyserøde ting som nu ligger i skabet... Og det perfekte navn osv - jeg må indrømme at jeg lige tog mig en tudetur i bilen på hjemvejen over at skulle sige farvel til lille Cajsa Olivia - men nu starter vi heeeelt forfra med navnet, tøj osv.

Det kan man kalde "sjov med biologi for viderekomne"

Rosa 19+5 - nu med en lille tissemand i maven

PS. TUUUSIND tak for alle de fine fine opmuntringer i min ked-af-det-tråd!!! I er dejlige, hver og en!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

otlitrom

WHAT??!! Sikke en overraskelse at få sig... Jeg er rimelig målløs, så kan kun forestille mig, hvordan I må have det...

Kitty

Anmeld

4. december 2009

Becks

Rosa skriver:

men vi venter os en DRENG En kernesund og fin en af slagsen som trives i bedste velgående

Vi fik jo afvide til en meeeeget tidlig scanning at det med 99%sikkerhed var en lille pige, men i dag til MDscanningen spørger hun så om hun skal chekke kønnet - og efter 2 sekunder siger hun "jeg tror du skal til at holde op med at kalde ham for en pige..."

Jeg skreg af grin og Niklas med   Alle de lyserøde ting som nu ligger i skabet... Og det perfekte navn osv - jeg må indrømme at jeg lige tog mig en tudetur i bilen på hjemvejen over at skulle sige farvel til lille Cajsa Olivia - men nu starter vi heeeelt forfra med navnet, tøj osv.

PS. TUUUSIND tak for alle de fine fine opmuntringer i min ked-af-det-tråd!!! I er dejlige, hver og en!!!

WOW

Hihi, hvor vildt og sikken en overraskelse...

Men stort tillykke med ham soede

Mon ikke I kan bytte toejet til blaa farver

Kan I ikke kalde ham for Cajsa For det navn er da bare helt perfekt smukt - hihi ej det gaar nok ikke.. Kan godt forstaa det maa have vaeret en ret saa ambivalent foelse..

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Det er simpelthen SÅ underligt! Føles lidt som at man skal sige "farvel" til Cajsa   Men samtidigt goddag til en lille prins

Så lidt trist, men samtidigt vildt spændende med min lille dreng. Både kæresten og jeg har kun haft søstre, vores forældre har kun haft søstre (og mange af dem), så ingen har rigtigt været tæt på en lille babydreng...

Han bliver det mest forkælede barn i verden

Anmeld

4. december 2009

mor_sabina

Rosa skriver:

Den lille dreng er da bare en smule blufærdig Det er nu dejligt at nogle drenge også besidder den egenskab Tillykke med den lille gut er spændt på at høre hvad han bliver for en lille en

Held og lykke med dine to drenge

Anmeld

4. december 2009

Lærke90

EJ WHAT ?

jamen stort tillykke med den lille dreng bare barnet er sundt og rask er kønnet jo også underordnet, men kan da godt forstå at du kom i chok - ville jeg godt nok også

Anmeld

4. december 2009

linemus

Hvor må det være en ubeskrivelig ambivalent følelse Så er det spændende, om det nu holder stik Tillykke med tissemanden i maven

- Line

Anmeld

4. december 2009

Diana...

Søde Rosa Du skal lære og lytte til mig ;-) Det jeg drømmer er næsten altid rigtigt ;-)

Stort tillykke med den lille prins. Og kan godt forstå du føler sådan når man har gået og troet noget andet.

Det bliver godt med en dreng i familien ;-) Vi os kun piger i vores familie alle kusiner osv så det var et stort hit at vi skulle have en lille Lucas.

Kæmpe kram til dig med en tissemand i maven ;-)

Anmeld

4. december 2009

FrkT

Hold da op, det var noget af en overraskelse!  Men er nu sikker på det bliver en ligeså skøn bebs, selvom den har en lille tissetrold

Så må I jo igang med at finde det perfekte drengenavn også..... og det gode er, at får I en pige næste gang - så har I allerede navnet

Tillykke med at du venter en sund og rask lille prins i stedet  Som tydeligvis bliver meget værdsat!  Men kan da godt forstå du er en smule i chok.... når det andet nu lød så sikkert, hehe.

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Tusind tak piger!!! Jeg glæder mig jo helt vildt til den lille fyr, skal bare liiige sunde mig Og det aller-aller vigtigste (det eneste vigtige, faktisk) var jo at han er 100% sund og rask og havde masser af energi

Rosa - kommende mor til en lille halvsvensk bandit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.