I tror det er løgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

FrkT

Rosa skriver:

Kæmpestort tak for alle lykønskningerne, tøser... Efter et godt langt bad og en "udrensning" af skabet for alt lyserødt er det nu så småt ved at dæmre for mig...   EN DRENG!!! JUHUUUUUUUU!!!!

Jeg har gjort status og faktisk var det ikke overvældende meget lyserødt / pigetøj der lå der, det meste var ok neutralt   Og nu har den lyseblå sparkedragt, det mørkeblå veloursæt og en lyseblå bluse, 2 sutter med teksten "Fars / Mors dreng" og en lyseblå badeand fået plads i stedet for   Snart er jeg KLAR til at være drengemor  

Og mht navnet så er kæresten vild med Jonathan... Det kunne da sådan set godt tænkes, eller hvad synes I?

Rosa - i en mildere post-traumatisk chok-fase

PS: I får lige et billede af den stolte men chokerede mor 2 minutter efter nyheden - bemærk det hysteriske grin i mit ansigt - ren panik

Jeg ELSKER navnet Jonathan. Det er faktisk det navn Jens og jeg er enige om at give vores barn, hvis vi får en søn engang. Så det synes jeg jo selvfølgelig er et super flot navn!

Dejligt at du nu er klar i hovedet på en skøn baby-dreng. Og pigetøjet får du jo måske brug for en anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Cris

hahahahahaha hvor sjovt! Men hey! Du må reservere navnet, for det kunne være, at jeres barn nr2 om nogle få år bliver en pige, man ved det aldrig!

Men der er helt sikkert nogle som få meget glæde af jeres lyserøde ting og afsted at finde på "drenget" ting, som ikke skal være lyseblå hele tiden. Jeg er meeeeeget træt at man ikke producere så mange neutrale ting, men for meget blå og lyserød. Jeg er helt vild for orange, grøn og rød for baby og små børn tøj, men det er næsten umuligt at finde så noget!

Men tillykke tillykke for jeres dreng. Det vigtigste er, at han har det godt i dig. Jeg vidste ikke kønnet fra begge mine børn. Med den første lå jeg der med ham på min mave. Han var lige kommet ud og jeg var fulstandig ind i en baby boble. Efter kort tid spurgte JM: nåede du at se, om det blev en dreng eller en pige? Øøøøøøøh nej! Jeg havde faktisk glemt det!!!! Der kunne jeg mærke, at det var fuldstandig ligegyldig, om det var en dreng eller en pige. Det er bare DIT barn og du vil elske h*n lige meget hvad. Med mit nr2 har jeg bare lavet en hånd tjek på køndelen, mens han lå på min mave, for at konstatere, om det var en dreng eller en pige

Cris (stolt mor af to dejlige drenge)

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHAH.... Jeg var da bare helt sikker på at det var en dreng fordi du var så nervøs, så tænkte jeg: Det værste der kan ske, er at I får atvide at det er en dreng i stedet for en pige

Tillykke med ham. hehe.

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Zafir skriver:

HAHAHAH.... Jeg var da bare helt sikker på at det var en dreng fordi du var så nervøs, så tænkte jeg: Det værste der kan ske, er at I får atvide at det er en dreng i stedet for en pige

Tillykke med ham. hehe.

Hehehe, vi havde også sev joket med det på vejen derud i bilen og jeg fik endda sagt at det da ellers havde været lidt hyggeligt hvis vi først skulle have det afvide i dag, for nu var der jo ingen overraskelse i det  - JO TAK Overraskelse var der skam

Men af alle de ting hun kunne have sagt til en sådan scanning som man ikke lige regenr med så var den her da den aller aller bedste

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

Rosa skriver:

Hehehe, vi havde også sev joket med det på vejen derud i bilen og jeg fik endda sagt at det da ellers havde været lidt hyggeligt hvis vi først skulle have det afvide i dag, for nu var der jo ingen overraskelse i det  - JO TAK Overraskelse var der skam

Men af alle de ting hun kunne have sagt til en sådan scanning som man ikke lige regenr med så var den her da den aller aller bedste

Smiler i vildskab......sikke en søøøød historie, det er jo helt fantastisk....;-) Pige eller dreng babybørn er alle velkommen - i min verden - ;-) bare de er sunde og raske;-) Er glad på jeres vegne så må i på den igen med navne;-) Jeg har en tråd som favorit fra dn 23/11 der hedder "Drengenavne søges!!!!!!" der er rigtig mange gode forslag.....;-) Vi fik også at vide til MD-scanning at vi venter os en pige....men er stadig lidt usikker, så vi glæder os til den 16 dec hvor vi skal til 3D/4D scanning....der kan der vel ikke være den store usikkerhed;-) Vi har det lige omvendt i vores famile......vores søskende har næsten bare drenge...der er to piger og 6 drenge, så min søster der selv har 4 børn ( 3 drenge og 1 pige ) ønsker sig en lille niece;-) og hendes datter har fødselsdag den 7 april og vi er sat til den 6 april så hun håber hendes fødselsdagsgave bliver en lille kusine;-) hehe.

ps. Var det ikke en vild oplevelse til MD-scanningen? ja odover det den STORE overraskelse......man kan o bare se så meget;-)

Knus jill  22+4 og endnu engang tilykke med den lille mand;-)

Anmeld

5. december 2009

malou

Caroline86 skriver:

Han skal da bare hedde Caj Oliver

dejligt at alt var som det skal være

hehe ja eller Carl Phillip som den svenske prins

Anmeld

5. december 2009

frk andreasen

så fandt jeg tråden så det i en anden men endnu engang tillykke med bette manden.

knus tanja

som osse venter sig en lille dreng

Anmeld

5. december 2009

Lillefe

Rosa skriver:

Kæmpestort tak for alle lykønskningerne, tøser... Efter et godt langt bad og en "udrensning" af skabet for alt lyserødt er det nu så småt ved at dæmre for mig...   EN DRENG!!! JUHUUUUUUUU!!!!

Jeg har gjort status og faktisk var det ikke overvældende meget lyserødt / pigetøj der lå der, det meste var ok neutralt   Og nu har den lyseblå sparkedragt, det mørkeblå veloursæt og en lyseblå bluse, 2 sutter med teksten "Fars / Mors dreng" og en lyseblå badeand fået plads i stedet for   Snart er jeg KLAR til at være drengemor  

Og mht navnet så er kæresten vild med Jonathan... Det kunne da sådan set godt tænkes, eller hvad synes I?

Rosa - i en mildere post-traumatisk chok-fase

PS: I får lige et billede af den stolte men chokerede mor 2 minutter efter nyheden - bemærk det hysteriske grin i mit ansigt - ren panik

Jonathan er vildt sødt!, de havde jeg også oppe og runde da Vi ventede Nadia og ikke vidste hvad det blev.. men det hedder Kæresten's Nevø så det kunne man ikke rigtigt bruge!!

Anmeld

5. december 2009

Moderator

Perl skriver:

Jonathan er vildt sødt!, de havde jeg også oppe og runde da Vi ventede Nadia og ikke vidste hvad det blev.. men det hedder Kæresten's Nevø så det kunne man ikke rigtigt bruge!!

Nu er faren jo svensk så Jonathan er fra Brødrene Løvehjerte af Astrid Lindgren - en af de mest fantastiske bøger nogensinde... Jonathan fordi Tvebak (Skorpen på svensk) ikke er godkendt

Anmeld

5. december 2009

dorthemus

DianaMoar skriver:

Søde Rosa Du skal lære og lytte til mig ;-) Det jeg drømmer er næsten altid rigtigt ;-)

Stort tillykke med den lille prins. Og kan godt forstå du føler sådan når man har gået og troet noget andet.

Det bliver godt med en dreng i familien ;-) Vi os kun piger i vores familie alle kusiner osv så det var et stort hit at vi skulle have en lille Lucas.

Kæmpe kram til dig med en tissemand i maven ;-)

Kan du så ikke lige drømme lidt om mig?...hehe  Er totalt blank på hvad der gemmer sig i mig

Knus Dorthe

15 + 6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.