hahahahahaha hvor sjovt! Men hey! Du må reservere navnet, for det kunne være, at jeres barn nr2 om nogle få år bliver en pige, man ved det aldrig!
Men der er helt sikkert nogle som få meget glæde af jeres lyserøde ting og afsted at finde på "drenget" ting, som ikke skal være lyseblå hele tiden. Jeg er meeeeeget træt at man ikke producere så mange neutrale ting, men for meget blå og lyserød. Jeg er helt vild for orange, grøn og rød for baby og små børn tøj, men det er næsten umuligt at finde så noget!
Men tillykke tillykke for jeres dreng. Det vigtigste er, at han har det godt i dig. Jeg vidste ikke kønnet fra begge mine børn. Med den første lå jeg der med ham på min mave. Han var lige kommet ud og jeg var fulstandig ind i en baby boble. Efter kort tid spurgte JM: nåede du at se, om det blev en dreng eller en pige? Øøøøøøøh nej! Jeg havde faktisk glemt det!!!! Der kunne jeg mærke, at det var fuldstandig ligegyldig, om det var en dreng eller en pige. Det er bare DIT barn og du vil elske h*n lige meget hvad. Med mit nr2 har jeg bare lavet en hånd tjek på køndelen, mens han lå på min mave, for at konstatere, om det var en dreng eller en pige 
Cris (stolt mor af to dejlige drenge)
Anmeld