Kæmpe baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Maise

Mikkelmusen skriver:

Nej den var lettere end den første sjovt nok. Men jeg tror også jeg var mere afslappet anden gang, derfor gik det så nemt. Kan godt forstå du skal sættes igang før tid. Men kan også godt forstå du er lidt nervøs over det. Ønsker dig en god fødsel

JA hører det ofte går nemmere når man er andengangsfødende også selvom barnet er større. Ja det spiller nok også en stor rolle at man er rolig og arbejde med veerne istedet for imod pga angsten og smerterne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

dorthemus

Maise skriver:

ja det kan man godt, ved ikke at spise for meget sukker og dårlige kulhydrater og ikke tage for meget på og dyrke regelmæssig motion.

jeg har formentlig fået det fordi jeg har pco ( er ekstra udsatte pga vores insulinproduktion i forvejen er påvirket af testosteronproduktionen fra før vi blev gravide ). Dertil var overvægtig i forvejen og min farmor havde diabetes. så jeg er ekstra udsat.

Okay godt at vide og de tager jo også en blodprøve i uge 20 for det.

Håber ikke det blir et problem for dig og din baby

Anmeld

25. november 2009

Maise

Ja ønsketænkning...jeg har et pigenavn klar som jeg bare elsker!!! Men det er jo bare et navn...blir jo glad, uanset køn, og ønsker mig bare en sund og rund bebs

jeg har altis forstillet mig at jeg kun kan føde piger og er overbevidst om at den næste jeg får også bliver en pige. En overgang var vi begyndt at tro at det blev en dreng men tror kun at det var fordi at fandt et navn vi begge elsker og vist det blev  en dreng så var det det han skulle hedde. Men det bliver en pige som jeg havde regnet med, men hva pokker der er jo også 50% chance for at man har ret og det er jo gode odds.

JA det vigtigste er bare at de er sunde og raske, det er jo bare så fantastisk at vi er blevet gravide og skal være mødre - puha det er så spændende hvad det er vi går i møde

Anmeld

25. november 2009

Maise

Okay godt at vide og de tager jo også en blodprøve i uge 20 for det.

Håber ikke det blir et problem for dig og din baby

det har det ikke været indtil videre så jeg holder håbet oppe for det og tak

Anmeld

25. november 2009

dorthemus

Maise skriver:

jeg har altis forstillet mig at jeg kun kan føde piger og er overbevidst om at den næste jeg får også bliver en pige. En overgang var vi begyndt at tro at det blev en dreng men tror kun at det var fordi at fandt et navn vi begge elsker og vist det blev  en dreng så var det det han skulle hedde. Men det bliver en pige som jeg havde regnet med, men hva pokker der er jo også 50% chance for at man har ret og det er jo gode odds.

JA det vigtigste er bare at de er sunde og raske, det er jo bare så fantastisk at vi er blevet gravide og skal være mødre - puha det er så spændende hvad det er vi går i møde

Ja og min mor har altid sagt: at i vores familie laver vi kun piger!! Men jeg har altid ment at fik jeg et barn blev det en dreng....det blir spændende at se hvem der får ret

Anmeld

25. november 2009

Maise

dorthemus skriver:

Ja og min mor har altid sagt: at i vores familie laver vi kun piger!! Men jeg har altid ment at fik jeg et barn blev det en dreng....det blir spændende at se hvem der får ret

hmmm, kan godt være din mor har ret.

ja i min familie er de førstefødte igennem 5 generationer på min mors, mormors, mormors mor, oldemor og oldemors mor alle piger. og på min kærestes side er det de førstefødte igennem ihverfald 4 generationer også piger. har hørt at det også skulle have en betydning, men der er jo så mange ammestuehistorier, de er jo ikke til at holde styr på. Men mon det har noget med generne at gøre tænker jeg......

Anmeld

25. november 2009

Maise

dorthemus skriver:

Har tilgengæld hørt at ifølge statistikker får man jo højere alder man har større chance for at det bliver en dreng, kan ikke huske argumentet for det.

Anmeld

25. november 2009

Maise

dorthemus skriver:

hmmm retter lige mig selv til 4 generationer mormors mor og oldemor er jo det samme, sad lige og tænkte på de 1 fødte kvinder og fik det kun til 4. og så 5 med min pige

Anmeld

25. november 2009

dorthemus

Maise skriver:

hmmm, kan godt være din mor har ret.

ja i min familie er de førstefødte igennem 5 generationer på min mors, mormors, mormors mor, oldemor og oldemors mor alle piger. og på min kærestes side er det de førstefødte igennem ihverfald 4 generationer også piger. har hørt at det også skulle have en betydning, men der er jo så mange ammestuehistorier, de er jo ikke til at holde styr på. Men mon det har noget med generne at gøre tænker jeg......

Jeg elsker sådan nogle historier

Jeg har selv en søster og min niece Zafir har jo også en lille datter og min far har fire søstre så hvem ved?

Anmeld

25. november 2009

dorthemus

Maise skriver:

Har tilgengæld hørt at ifølge statistikker får man jo højere alder man har større chance for at det bliver en dreng, kan ikke huske argumentet for det.

Haha...det minder mig om de der kinesiske kalendere...tjekkede lige i dag og én skrev pige, en anden dreng...såeh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.