JA, det er hvad jeg har i maven. Er blevet scannet idag, da jeg igennem graviditeten har haft forskellige komplikationer, så scanningen idag er for at holde øje med mig.
Jeg er 33+4 og min baby vejer 2900.
Det er helt vildt. Det var overlægen for svangeramb. der scannede mig. Hun scannede babyen 4 gange fordi hun simpelhen ikke kunne forstå at hun var så stor. Når hun mærkede på min mave var hendes skøn 2400, men efter de 4 scanninger måtte hun konstatere at jeg har en kæmpebaby i maven. Jeg skal scannes igen om 14 dage, og så får jeg der en dato for hvornår jeg bliver sat igang. Det bliver 2-3 uger før tid. Skulle jeg gå tiden ud ville min baby komme op på omkring 5 kilo og det skal hun jo ikke. Har haft lidt tendens til for højt BS men har kontrolleret det 6 gange om dagen i 14 dage og alle har ligget pænt.
Andre der har prøvet at have kæmpebaby i maven???
Må indrømme at jeg er lidt skæmt
over det og allerede skal sættes igang om plus/minus ca 4 uger. Har egentlig først termin 9 januar. Er bare bange for at de har scannet forkert og jeg bliver sat igang for tidligt og hun så ikke er så stor som de tror. Altid noget at jeg skal scannes igen om 14 dage for at følge op på det. Men på den anden side, efter 4 scanninger må det jo være rimelig sikkert+ igen om 14 dage.
puha kan ikke helt overskue det og den endelige konsekvens af det. Ville med dette indlæg nok bare lufte mine tanker lidt som kører rundt. Tak fordi du læste det.
mvh Maise
Anmeld