Kæmpe baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

dorthemus

Wow...tillykke  Det betyder jo bare, at du leverer de bedste betingelser i maven

Min far vejede ved fødslen 5,5 kg...velbekomme

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Maise

Limya skriver:

ja det er meget spændende, men jeg er også megeet nervøs lige pt. hehe.den ene øjeblik er jeg meget meget desperat efter at får det veer, og det andet øjeblik vil jeg slet ikke

men glæde mig meget

JA kan godt forstå du har sådan. utålmodig men spændt og bange for hvd der mon skal ske. Jeg ønsker dig det bedste og krydser fingre for dig

Anmeld

25. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Maise skriver:

JA, det er hvad jeg har i maven. Er blevet scannet idag, da jeg igennem graviditeten har haft forskellige komplikationer, så scanningen idag er for at holde øje med mig.

Jeg er 33+4 og min baby vejer 2900. Det er helt vildt. Det var overlægen for svangeramb. der scannede mig. Hun scannede babyen 4 gange fordi hun simpelhen ikke kunne forstå at hun var så stor. Når hun mærkede på min mave var hendes skøn 2400, men efter de 4 scanninger måtte hun konstatere at jeg har en kæmpebaby i maven. Jeg skal scannes igen om 14 dage, og så får jeg der en dato for hvornår jeg bliver sat igang. Det bliver 2-3 uger før tid. Skulle jeg gå tiden ud ville min baby komme op på omkring 5 kilo og det skal hun jo ikke. Har haft lidt tendens til for højt BS men har kontrolleret det 6 gange om dagen i 14 dage og alle har ligget pænt.

Andre der har prøvet at have kæmpebaby i maven???

Må indrømme at jeg er lidt skæmt over det og allerede skal sættes igang om plus/minus ca 4 uger. Har egentlig først termin 9 januar. Er bare bange for at de har scannet forkert og jeg bliver sat igang for tidligt og hun så ikke er så stor som de tror. Altid noget at jeg skal scannes igen om 14 dage for at følge op på det. Men på den anden side, efter 4 scanninger må det jo være rimelig sikkert+ igen om 14 dage.

puha kan ikke helt overskue det og den endelige konsekvens af det. Ville med dette indlæg nok bare lufte mine tanker lidt som kører rundt. Tak fordi du læste det.

mvh Maise

jeg tror ikk på de scanninger 14 dage før jeg fødte sage de til miig at lillemanden kun var 3200 g men der kom altså en baby på 4010g!

Anmeld

25. november 2009

Honningblomst

Maise skriver:

Hold da op ja det var da vildt store børn hun fik sig, men dine er da også meget store.

Selv vejede jeg 3800 og min kæreste 4200 da vi blev født, men når jeg har lidt med blodsukkeret kan man ikke regne med det. Så har man jo tendens til at få store børn. uanset får jeg ikke lov til at gå over tid og næsten sikkert mente hun det blev før pga. de problemer med blodsukkeret. Men jeg må nok bare slå kold vand i blodet og se hvad de skønner hende til om 14 dage. men forsætter hun sin vægtstigning som ignnem denne måned vil hun veje ca 3500  om 14 dage når jeg er 35+4. Jeg vil bare ikke sættes igang før uge 37-38 uge, men det tror jeg heller ikke. Det bliver vel omkring 38 uge. hmm ja jeg må snakke om ks med hende evt. som mulighed hvis igangsættelsen trækker ud. Jeg skal nok holde dig underrettet på tråden.

Åh ja, vil meget gerne høre hvad der sker...dejligt de lige holder øje.

Jeg var en lille tyksak på 3650g og min x vejede 3800g, jeg ved ikke hvad Jeppes biofar vejede, men har en idé om det mester handler om moderen og hendes gener og måske plads i maven til så stor en baby..

Knus..

Anmeld

25. november 2009

Maise

dorthemus skriver:

Wow...tillykke  Det betyder jo bare, at du leverer de bedste betingelser i maven

Min far vejede ved fødslen 5,5 kg...velbekomme

Knus Dorthe

Hold da op, det er jo sindsygt, ja det er gode betingelser hun har ,men ikke de bedste, for det betyder hun bla. får for meget sukker pga. min graviditetessukkersyge. Og stort tillykke til dig,  bare så fedt det skete i 1 hug

Anmeld

25. november 2009

Honningblomst

Elias"s mor skriver:

jeg tror ikk på de scanninger 14 dage før jeg fødte sage de til miig at lillemanden kun var 3200 g men der kom altså en baby på 4010g!

Ham den speciallæge jeg talte med dengang med Bertram om fødsel eller ks, han sagde at når børnene vejer mere end 3500g, så er det næsten umuligt at se ved en skanning hvad de vejer, så der er det svært. Og det passer perfekt med mine oplevelser.

Knus..

Anmeld

25. november 2009

Maise

Elias"s mor skriver:

Hold da op det er da også bare en flot vægt, ja det er også det jeg er bange for at de skønner hende forkert og vejer en del mindre hvis jeg så bliver sat igang. Men hun scannede mig forfra 4 gange, og fik det nogenlunde til det samme hver gang, hun var selv meget overrasket. godt jeg skal scannes og undersøges igen. og tillykke med din lillemand

Anmeld

25. november 2009

dorthemus

Maise skriver:

Hold da op, det er jo sindsygt, ja det er gode betingelser hun har ,men ikke de bedste, for det betyder hun bla. får for meget sukker pga. min graviditetessukkersyge. Og stort tillykke til dig,  bare så fedt det skete i 1 hug

Tak...er vildt spændt på hvad mon ligger og svømmer rundt i mavsen

Men øv, graviditetssukkersyge...det vidste jeg ikke

Anmeld

25. november 2009

Maise

Eva skriver:

Ham den speciallæge jeg talte med dengang med Bertram om fødsel eller ks, han sagde at når børnene vejer mere end 3500g, så er det næsten umuligt at se ved en skanning hvad de vejer, så der er det svært. Og det passer perfekt med mine oplevelser.

Knus..

ja jeg må se hvad de siger om 14 dage, holder tråden opdateret. også bare lidt mærkeligt når både jordemoderen og lægen selv efter at mæeke på maven begge skønnede til omkring 2400 som passer bedre, jeg må nok var være forvirret indtil 9 dec.

Anmeld

25. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Eva skriver:

Knus..

de scanniede miig fordi min jmd og en anden jmd var uenige og de sage fatisk at han var lille. derfor sendt min jmd miig til scanning men det var helt ved siden af , jeg hade i mit hovede at der kom en lille baby ud men gjorde der ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.