Maise skriver:
Hold da op ja det var da vildt store børn hun fik sig, men dine er da også meget store.
Selv vejede jeg 3800 og min kæreste 4200 da vi blev født, men når jeg har lidt med blodsukkeret kan man ikke regne med det. Så har man jo tendens til at få store børn. uanset får jeg ikke lov til at gå over tid og næsten sikkert mente hun det blev før pga. de problemer med blodsukkeret. Men jeg må nok bare slå kold vand i blodet og se hvad de skønner hende til om 14 dage. men forsætter hun sin vægtstigning som ignnem denne måned vil hun veje ca 3500 om 14 dage når jeg er 35+4. Jeg vil bare ikke sættes igang før uge 37-38 uge, men det tror jeg heller ikke. Det bliver vel omkring 38 uge. hmm ja jeg må snakke om ks med hende evt. som mulighed hvis igangsættelsen trækker ud. Jeg skal nok holde dig underrettet på tråden.
Åh ja, vil meget gerne høre hvad der sker...dejligt de lige holder øje.
Jeg var en lille tyksak på 3650g og min x vejede 3800g, jeg ved ikke hvad Jeppes biofar vejede, men har en idé om det mester handler om moderen og hendes gener og måske plads i maven til så stor en baby..
Knus..
Anmeld