Hvad gør man ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Halbschön

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

det er noget gammelt noget da hun troede hun var gravid

Aaaah okay, så gir det da lidt mere mening det hele  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

noahsmoar

hvorfor er det du har startet en ny debat om det her?

Anmeld

15. december 2009

Heidi.

Jeg må helt ærlig indrømme at jeg syntes du skal vente.. Jeg kunne slet ikke forestille mig at jeg skulle være mor som 17 årig.. Jeg havde ikke engang dyrket sex endnu da jeg var 17..

En ting er at man blir gravid ved et uheld som ung, men decideret at planlægge det, det forstår jeg ikke.. Hva med uddannelse, i dag er en uddannelse af den ene eller anden art = med job hvor man tjerner nogenlunde, og man skal altså kunne forsørge sit barn.

Du risikere at din kæreste skrider, og så står du der.. alene.... Faktisk er han da ret fornuftig at han vil vente....

Det er skide hårdt at have en baby og være under uddannelse samtidig, jeg har taget 2 uddannelser med små børn og jeg var endda over 25!!!

Som man gang på gang ser i De Unge Mødre.. Inkke noget jo ikke nogen uddannelse ikke nogen kæreste..

Men det er da helt klart du skal da gøre hvad Du vil.. Vi kan jo kun komme med råd.. Men jeg syntes bestemt du skal tænke dig om...

Mvh Heidi

Anmeld

15. december 2009

Mum33

For at være helt ærlig så lyder det ikke som om du pt har meget at tilbyde en barn. En far der ikke gider, ingen uddannelse og dermed ingen penge, en mor der har "fyret den af" de sidte 4 år og oven i købet ikke har bestået en folkeskole. For slet ikke at nævne din meget unge alder !

Få da stablet et liv på benene som vil være værd at bringe et barn ind i. Et job, en uddannelse, lidt livserfaring og en far der vil det 100%. 

Håber virkelig du beslutter dig for at vente. For din og barnets skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.