Hvad gør man ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

MM1987

Chella skriver:

hg den første også pædagog assistenten og måske os bare pædagogen,,, har en kusine som slet ikk kna få børn.. og min anden  ældste er midt i 30 og har haft mange problemer med sin anden graviditet,,, og igen os nu hvor hun venter den 3 og når nok ikk og få flere børn pga så mange smerter hun har og hun er ved og være sidst i 30 hvor vi i min familie går i overgangs alderen

Det var da noget af en omvej for at blive pædagog...hvorfor tager du ikke på gymnasiet eller HF og så går direkte ind på pædagog seminaret??...er bare nysgerrig...

Ellers må jeg give Rosa ret, tror ikke der er meget ved at få et barn med en der ikke helt vil...og der er så nok også større chance for det ikke forbliver jer...

Forstår så udemærket din bekymring, men du er 17 år...der er så meget du skal nå endnu, er selv 22 år, og har også længe været skruk, men har nøjes med at passe andres børn, da jeg godt vidste det bedste ville være at vente, og nøj det er jeg da glad for i dag, der er sket meget på de 5 år...

Held og lykke med det hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

MichellaMalou

har ikk fået kakter eller eksamen i folkeskolen,, det er faktisk sket selvom jeg var på p piller meen tabte såå barntet i sommers,, kunne heller aldrig nogensinde finde på at presse ham ... det vil jeg sgu ikk

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

men der er så mange der tror os unge så gerne vil i byen og alt muligt hele tiden eller engang imellem,, min kæreste har aldrig gidet sådan noget han vil heller arbejde og lave hus end og bruge penge på det,,, og jeg har festet og fyret den af rigeligt fra 12 til 16 var det druk hver weekend hele weekender os om torsdagen,, og når man havde ferie var det os hele ferien,, såå jeg har drukket nok og som sagt det gider min kæreste ikk

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chella skriver:

men der er så mange der tror os unge så gerne vil i byen og alt muligt hele tiden eller engang imellem,, min kæreste har aldrig gidet sådan noget han vil heller arbejde og lave hus end og bruge penge på det,,, og jeg har festet og fyret den af rigeligt fra 12 til 16 var det druk hver weekend hele weekender os om torsdagen,, og når man havde ferie var det os hele ferien,, såå jeg har drukket nok og som sagt det gider min kæreste ikk

Jamen så ville jeg da bruge nogle år på at være ung uden at være stangstiv hver weekend, hvis jeg var dig Det er faktisk meget fedt, og det at være ung har ikke kun noget at gøre med fester - det har noget at gøre med livserfaring. Du er ikke engang myndig endnu, det ville jeg da helt sikkert nyde nogle år hvis jeg var dig...

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

har et halvt år til jeg er myndig ved ikk hvad jeg skal nyde,, opfører mig som voksen,, kan ikk rigitg te mig som jeg vil.. jeg bruger ikk særlig mange penge som jeg gjorder da jeg boede hos min mor ved hvordan man skal håndtere pengene..

Anmeld

14. december 2009

DK

Jeg kan se du skriver i din statusbesked at du er en uge over tiden? Så der har måske allerede været en "upser"???

Anmeld

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Chella skriver:

har et halvt år til jeg er myndig ved ikk hvad jeg skal nyde,, opfører mig som voksen,, kan ikk rigitg te mig som jeg vil.. jeg bruger ikk særlig mange penge som jeg gjorder da jeg boede hos min mor ved hvordan man skal håndtere pengene..

spørgsmålet er om du kan vente til han er klar? jeg var sammen med min eks kæreste i 5 år og jeg ønskede inderligt et barn men han viste ikke hvornår han ville eller om han nogen sinde ville, det gik mig så meget til hovedet til sidst at jeg måtte gå fra ham, jeg ku ikke lade vær med at tænke at et barn bare betød alt for mig og det ville jeg ikke undvære.. jeg ville godt vente på ham, men det gjorde mig utryk at han ikke vidste om det ville blive til noget. jeg tror ikke mange mænd bliver klar før de står i det...

jeg har idag fundet en mand, vi er gift og venter barn nummer to

Anmeld

14. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville helt klart vente, hvis manden ikke var med på den. Men som 17-årig ville jeg vente min. 5 år med, at få børn. Det vigtigste er, at du får gang i din uddannelse og nyder din ungdom.

Selvom der er flere i din familie der går tidligt i ovegangsalderen er der mange år til, at du er sidst i 30'erne.

Mit råd er; vent, nyd livet, manden og huset. Tag på nogen fede ferier, weekender, biografture - alt det man må sætte lidt på hold når man bliver forældre.

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

nemlig jeg tror ingen mand kan blive klar før de virkelig står i det jeg har aldrig i mit liv hørt nogen mand sige jeg er klar til at få børn...jaa måske,, man ved aldrig har ikk taget nogen test endnu jeg pljer som regl og vente til jeg er to uger over tid..

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville helt klart vente, hvis manden ikke var med på den. Men som 17-årig ville jeg vente min. 5 år med, at få børn. Det vigtigste er, at du får gang i din uddannelse og nyder din ungdom.

Selvom der er flere i din familie der går tidligt i ovegangsalderen er der mange år til, at du er sidst i 30'erne.

Mit råd er; vent, nyd livet, manden og huset. Tag på nogen fede ferier, weekender, biografture - alt det man må sætte lidt på hold når man bliver forældre.

tjah men vores ungdom er væk ,,, ingen af os har venner og veninder som ikk er forældre.. såå der er aldrig noget vildt vi laver når det er.. biffen gider vi ikk mere hare vi været i ligemeget og bruge penge på det,, ferier har vi os været masser af,, og selvfølgelig kommer der flere,, men man kan os godt tag på ferie selvom man har barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.