Hvad gør man ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Diana...

Jeg har lige været ind og kikke på din profil og når jeg læser lyder det som om du vil have et barn fordi du føler dig uden for? Er det måske så ikke en bedre ide at finde nogen interresser og tænke på til manden er klar og du måske har taget en uddannelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Rosa skriver:

Du lyder som om du har bestemt dig?

Jeg vil lige sige at det er KUN folk på 17 som tror/synes de lever voksent og ikke har brug for mere ungdomstid. ALLE der har ventet med at få børn ender med at se tilbage og være MEGET glade for at de ventede og kan se at de SLET ikke var så modne som de troede dengang.

Jeg synes det er ret sigende at du ikke tror der er mere "ungdom" tilbage til dig som 17årig - de fleste mennesker oplever at ens liv ISÆR fra man er 17 svinger frem og tilbage, og ja, i visse perioder gider man ikke byen og fester - men det er jo ikke det samme som at du har det sådan om et halvt år, et helt år eller 5 år. For mig at se lyder det som om du savner noget i dit liv og du tror den eneste måde du kan blive lykkelig påer med et barn.

De bedste hilsner

Rosa- som bestemt ikke synes unge på 17 skal få børn uanset om de fester meget eller ej.

enig, har slet ikke skrevet i mine indlæg at jeg syntes du sku vente nogen år, da jeg var 17 syntes jeg også jeg  var klar til børn, men det var jeg da bestemt ikke, Jeg er glad for at jeg ventede.. jeg har nydt min ungdom fra jeg var 17-21 og der besluttede vi at få et barn, en super alder for mig, fødte da jeg var 22 og føder nummer to lige et par mdr før jeg bliver 24.

Anmeld

15. december 2009

Diana...

Altså har jeg misforstået noget for i din profil står der at du er gravid?

Anmeld

15. december 2009

mum2010

Altså helt ærligt så er det efter min mening ikke et spørgsmål om du ikk går i byen længere!!! For mig er det en ret umoden tilgang til og undskyldning for at DU mener det er ok at sætte et barn til verden som ikke har noget at skulle have sagt. Helt ærligt er det for mig ikke et spørgsmål om din alder og hvor moden du selv synes du er!! Det er vel kun dig selv der kan vurdere det...???

For mig er der 2 MEGET VÆSENTLIGE aspekter som du slet ikke overvejer, men jsom jeg helt klart vil anbefale dig at overveje stærkt!!!

Først og fremmest er din kæreste IKKE klar. Hvis du hiver en graviditet ned over hovedet på ham når han ikke er klar, ja så vil jeg mene at sandsynligheden for at du kommer til at stå alene er ret stor... Er det noget du er klar til? Vil du byde dig selv, ham og for den sags skyld et lille barn det?? Du risikerer at han i sidste ende ikke vil vedkende sig faderskabet. Og som jeg læser det af din profil er du gået over tid, og det er en upser (må det jo være når han ikke er klar?) Ved han det? Eller sørger du ikke for at beskytte dig ordentligt for at det skal ske selvom han ikke er klar?? Hvis det er tilfældet håber jeg han kan tilgive dig for det er for dumt når han ikke er klar.

For det andet er der økonomien. Det er altså meget dyrere at få et barn end man lige regner med. Kunne godt tænke mig at høre hvilke ideer du har af hvor mange omkostninger der er forbundet med bare at gøre klar til lille bebs kommer?? Hvad er din indkomst, og kærestens. Når du kun er 17 er det vel begrænset hvor høj en indkomst du har?? Eller?? Synes helt klart du skal vente til du har en uddannelse færdig når du ikke er ældre, så har du i fremtiden muligheden for at skabe nogle mere trygge rammer for dig og din familie rent økonomisk.

Nu skal du ikke opfatte dette indlæg som et surt opstød fra mig, men mere som en velmenende holdning. Håber at nogle af de punkter jeg har frembragt giver dig stof til overvejelse om det nu også er det rigtige at gøre NU og ikke om nogle år, når kæresten er klar, økonomien er "bedre" og der er bedre rammer for at skabe en tryg tilværelse for barnet, som jo her er det vigtigste.

Julehilsener fra Jannie

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DianaMoar skriver:

Altså har jeg misforstået noget for i din profil står der at du er gravid?

Hva'?

Anmeld

15. december 2009

Halbschön

Rosa skriver:

Hva'?

Jaaa, det står i hendes profil at hun er gravid, hvis man går ind og kigger....

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Renée88 skriver:

Jaaa, det står i hendes profil at hun er gravid, hvis man går ind og kigger....

Nå... jamen så forstår jeg ikke helt - er det mig der har misforstået noget?

Anmeld

15. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

det er noget gammelt noget da hun troede hun var gravid

Anmeld

15. december 2009

Halbschön

Rosa skriver:

Hmm nej tror jeg ikke... For der står bare gravid, men ingen termin eller noget.... Og i hendes debatter tyder det jo da ikke på at hun er gravid på nuværende tidspunkt, men bare brændende ønsker sig det?? Ved det ik

Renée - måske ligeså forvirret som Rosa

Anmeld

15. december 2009

Diana...

Rosa skriver:

Ja os her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.