Hvad gør man ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Chella skriver:

tjah men vores ungdom er væk ,,, ingen af os har venner og veninder som ikk er forældre.. såå der er aldrig noget vildt vi laver når det er.. biffen gider vi ikk mere hare vi været i ligemeget og bruge penge på det,, ferier har vi os været masser af,, og selvfølgelig kommer der flere,, men man kan os godt tag på ferie selvom man har barn

Ja, man kan sagtens tage på ferie med børn  

Jeg tænkte bare på, da jeg var 17 år, så tænkte jeg på ferie på Kos, Ibiza og andre party-steder.

Trist, at du føler, at din ungdom er væk når du kun er 17 år. Det er nu du skal leve livet uden nødvendigvis, at rende i byen hver weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

MichellaMalou

hvis jeg skulle på ferie skulle det være børnevenlige.. og ikk sådan nogen party steder,,

Anmeld

14. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Chella skriver:

nemlig jeg tror ingen mand kan blive klar før de virkelig står i det jeg har aldrig i mit liv hørt nogen mand sige jeg er klar til at få børn...jaa måske,, man ved aldrig har ikk taget nogen test endnu jeg pljer som regl og vente til jeg er to uger over tid..

Der er mange mænd som godt kan sige, at de er klar til, at få børn - heriblandt min egen. Jeg kan godt forstå, at hvis man er 20 år som fyr, at man ikke er klar til, at blive far og gerne vil vente nogen år

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

tjah men han gider jo aldrig rigitg noget ,, han vil helst arbejde... han gider ikk tag i byen eller fest han har været fuld to gange i det her år og måske os nytårs aften men tror jeg ikk og da han var fuld det var til fødselsdage

Anmeld

15. december 2009

MM1987

De 5 år som jeg har ventet er ikke blevet brugt til druk...og jeg kan ikke sige det og det skal du nyde nu, men der sker bare meget med en fra man er 17-22, selvom man selv synes at man er meget voksen...

Jeg flyttede også hjemmefra som 16-årig og har været til tvunget til at blive voksen, men derfor har jeg alligevel været glad for de sidste 5 år. (jeg har for eksempel skiftet kæreste ud)

Da jeg var 17 troede jeg også at jeg var klar til det hele, og jeg troede ikke jeg kunne lære mere, og det er ikke for at være irriterende belærende, men sådan er det når man er 17 år, det er en del af alderen...

Med hensyn til det med at gå tidligt i overgangsalderen, tænkte jeg, kvinder er jo født med et hvis antal æg, og jeg gætter på at det er fordi de ikke har flere æg at de ikke kan blive gravide oppe i årerne i din familie??

Synes jeg så i de der mission baby på dr1 at de lavede en scanning af nogen af dem for at se hvor mange øg de havde tilbage, måske det er muligt for dig at få sådan en, måske selv betale for det, bare for at få ro i sindet...

Og jeg tror på at mænd kan blive klar før de står i det, min er i hvert fald klar...

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

mht. din uddannelse har jeg netop set/hørt at man mange steder på VUC kan tage en HF eller adgangskursus til pædagogstudiet! Det kunne måske være en mulighed for dig?

De fleste steder har du studiestart på HF til Januar, så tager det vist 2 eller 2½ år og så 3½ på pædagog studiet Så er du 23 når du er færdig - den perfekte alder til barn nr. 1

Ellers kan du som sagt tage fagpakken til pædagogstudiet - det tager kun ét år!!!

Kan sagtens følge din kærestes tanker, og havde selv en kæreste der ikke var klar - pludselig en dag sagde han at han var klar og vi skal have en datter til februar. Det er rart for mændene at have styr på livet når de skal have børn, for det er faktisk det eneste de kan kontrollere!

Mit råd er stadig at tale med din kæreste om det, og giv ham tid! Forklar hvorfor det er vigtigt for dig det bliver nu/snart og FORSTÅ hvorfor det er vigtigt for ham det IKKE bliver nu. Han skal nok blive klar på et tidspunkt, og I skal nok nå det hele!

knus

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du lyder som om du har bestemt dig?

Jeg vil lige sige at det er KUN folk på 17 som tror/synes de lever voksent og ikke har brug for mere ungdomstid. ALLE der har ventet med at få børn ender med at se tilbage og være MEGET glade for at de ventede og kan se at de SLET ikke var så modne som de troede dengang.

Jeg synes det er ret sigende at du ikke tror der er mere "ungdom" tilbage til dig som 17årig - de fleste mennesker oplever at ens liv ISÆR fra man er 17 svinger frem og tilbage, og ja, i visse perioder gider man ikke byen og fester - men det er jo ikke det samme som at du har det sådan om et halvt år, et helt år eller 5 år. For mig at se lyder det som om du savner noget i dit liv og du tror den eneste måde du kan blive lykkelig påer med et barn.

De bedste hilsner

Rosa- som bestemt ikke synes unge på 17 skal få børn uanset om de fester meget eller ej.

Anmeld

15. december 2009

Diana...

Chella skriver:

nemlig jeg tror ingen mand kan blive klar før de virkelig står i det jeg har aldrig i mit liv hørt nogen mand sige jeg er klar til at få børn...jaa måske,, man ved aldrig har ikk taget nogen test endnu jeg pljer som regl og vente til jeg er to uger over tid..

Du er jo os kun 17 så det er vel begrænset hvor mange mænd du har mødt der har sagt sådan. Min mand var klar og jeg kender så ikke nogen der ikke har været helt klar.

Du skriver du plejer først at teste når du er mere end 2 uger over tid det lyder som om det noget der sker tit. 

Anmeld

15. december 2009

Diana...

Chella skriver:

tjah men han gider jo aldrig rigitg noget ,, han vil helst arbejde... han gider ikk tag i byen eller fest han har været fuld to gange i det her år og måske os nytårs aften men tror jeg ikk og da han var fuld det var til fødselsdage

Jamen og være und handler jo ikke kun om at drikke sig stiv. jeg har ikke drukket siden jeg var 20 ca men jeg har da nyt min ungdom alligevel 

der er så mange ting at opleve. og hvad med at få en uddannelse først.

Anmeld

15. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Chella skriver:

min mand var ikke klar, men ville gerne have et barn ( lyder mærkeligt, men sådan var det) han var bange for hverdagen når den lille kom( bange for at svigte fordi han ikke ku) , det han var bange for, var om han ku klare rollen som far, men han er jo bare en kanon far, nu venter vi nummer to og det eneste han er bange for er om der sku ske noget uventet i graviditeten, han glæder sig som et lille barn til at blive far igen

tror det er svært for mange at blive far for første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.