De 5 år som jeg har ventet er ikke blevet brugt til druk...og jeg kan ikke sige det og det skal du nyde nu, men der sker bare meget med en fra man er 17-22, selvom man selv synes at man er meget voksen...
Jeg flyttede også hjemmefra som 16-årig og har været til tvunget til at blive voksen, men derfor har jeg alligevel været glad for de sidste 5 år. (jeg har for eksempel skiftet kæreste ud
)
Da jeg var 17 troede jeg også at jeg var klar til det hele, og jeg troede ikke jeg kunne lære mere, og det er ikke for at være irriterende belærende, men sådan er det når man er 17 år, det er en del af alderen...
Med hensyn til det med at gå tidligt i overgangsalderen, tænkte jeg, kvinder er jo født med et hvis antal æg, og jeg gætter på at det er fordi de ikke har flere æg at de ikke kan blive gravide oppe i årerne i din familie??
Synes jeg så i de der mission baby på dr1 at de lavede en scanning af nogen af dem for at se hvor mange øg de havde tilbage, måske det er muligt for dig at få sådan en, måske selv betale for det, bare for at få ro i sindet...
Og jeg tror på at mænd kan blive klar før de står i det, min er i hvert fald klar...

Anmeld