Hvad gør man ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
43 svar
0 synes godt om
23. november 2009

MichellaMalou

Hvad gør man når ens kæreste ikke vil have noget barn i den nærmste fremtid og man godt slev vil.. ved godt jeg ikke er såå gammel men det er arvligt i min famile at gå tidligt i overgangs alderen.. og er bange for jeg ikke selv når at blive mor da jeg har tre uddannelser jeg gerne vil tag,,, og han siger han ikk vil have nogen børn før jeg færdig med uddannelse og før han ikk arbejder såå meget,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Stineve

Måske i kan lave et kompromis om at du går i gang med dine uddannelser, og i så i mellem dem, får et barn?...  når i begge føler jer klar og vil det...

Anmeld

24. november 2009

Maise

Hvad gør man når ens kæreste ikke vil have noget barn i den nærmste fremtid og man godt slev vil.. ved godt jeg ikke er såå gammel men det er arvligt i min famile at gå tidligt i overgangs alderen.. og er bange for jeg ikke selv når at blive mor da jeg har tre uddannelser jeg gerne vil tag,,, og han siger han ikk vil have nogen børn før jeg færdig med uddannelse og før han ikk arbejder såå meget,,,

er lidt nysgerrig, hvad er det for tre uddannelser? Kan sagtens forstå dine følelser og angst omkring det. Hvor gammel var de andre damer i din familie da de gik i overgangsalderen?

For det kunne være at du kunne studere et  par år og så i fik barn, altså indgik et kompromis ?

mvh Maise

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

hg den første også pædagog assistenten og måske os bare pædagogen,,, har en kusine som slet ikk kna få børn.. og min anden  ældste er midt i 30 og har haft mange problemer med sin anden graviditet,,, og igen os nu hvor hun venter den 3 og når nok ikk og få flere børn pga så mange smerter hun har og hun er ved og være sidst i 30 hvor vi i min familie går i overgangs alderen

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chella skriver:

hg den første også pædagog assistenten og måske os bare pædagogen,,, har en kusine som slet ikk kna få børn.. og min anden  ældste er midt i 30 og har haft mange problemer med sin anden graviditet,,, og igen os nu hvor hun venter den 3 og når nok ikk og få flere børn pga så mange smerter hun har og hun er ved og være sidst i 30 hvor vi i min familie går i overgangs alderen

Der er jo meget længe til du er sidst i 30'erne så du har da overhovedet ikke travlt.

Jeg har selv den filosofi at jeg ALDRIG ville drømme om at få børn med en fyr der ikke selv var 120% KLAR og virkelig ønskede det selv, uden at jeg skulle lokke/presse ham... Jeg ved at mange har det anderledes, men jeg ville slet ikke have en god smag i munden hvis jeg inderst inde vidste at det egentlig mest var mig der ville have det barn... Så du må enten vente til han er HELT klar og selv kommer og siger at han rigtig gerne vil, eller også må du finde en anden...

Men har du spurgt ham stille og roligt om hvorfor han ikke vil - han kunne jo have nogle gode pointer mht hvorfor I begge skal vente?

Mvh

Rosa

Anmeld

14. december 2009

Diana...

Venter til manden er klar! der jo ikke andet at gøre

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

han vil have hele huset færdig.. og det tag nok ti år eller mere... det var den grund han kom med... da jeg spurgte ham,, selvom han har haft et lille barn boende her da huset var meget værre,, nu er der mere beboligt for et barn.. eller der er bebolig for et barn end dengang han havde sin eks og hendes barn boende.. for da jeg flyttet ind ligenede huset virkelig noget man ikk kunne bo i.. end nu hvor man sagtens kan bo i det

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

DianaMoar skriver:

Venter til manden er klar! der jo ikke andet at gøre

det vil jeg os men synes det er underligt hvis det er en upser såå siger han at han er klar og vil være der 120 procent,,

Anmeld

14. december 2009

Diana...

Chella skriver:

han vil have hele huset færdig.. og det tag nok ti år eller mere... det var den grund han kom med... da jeg spurgte ham,, selvom han har haft et lille barn boende her da huset var meget værre,, nu er der mere beboligt for et barn.. eller der er bebolig for et barn end dengang han havde sin eks og hendes barn boende.. for da jeg flyttet ind ligenede huset virkelig noget man ikk kunne bo i.. end nu hvor man sagtens kan bo i det

Hvorfor 10 år det lyder da helt vild.

så lige du var 17 så du har jo masser tid. 

Anmeld

14. december 2009

Diana...

Chella skriver:

det vil jeg os men synes det er underligt hvis det er en upser såå siger han at han er klar og vil være der 120 procent,,

Der er jo os forskel så det jo ikke planlagt. men sjovt i snakker upser det burde jo ikke ske når i beskytter jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.