Chella skriver:
hg den første også pædagog assistenten og måske os bare pædagogen,,, har en kusine som slet ikk kna få børn.. og min anden ældste er midt i 30 og har haft mange problemer med sin anden graviditet,,, og igen os nu hvor hun venter den 3 og når nok ikk og få flere børn pga så mange smerter hun har og hun er ved og være sidst i 30 hvor vi i min familie går i overgangs alderen
Der er jo meget længe til du er sidst i 30'erne så du har da overhovedet ikke travlt.
Jeg har selv den filosofi at jeg ALDRIG ville drømme om at få børn med en fyr der ikke selv var 120% KLAR og virkelig ønskede det selv, uden at jeg skulle lokke/presse ham... Jeg ved at mange har det anderledes, men jeg ville slet ikke have en god smag i munden hvis jeg inderst inde vidste at det egentlig mest var mig der ville have det barn... Så du må enten vente til han er HELT klar og selv kommer og siger at han rigtig gerne vil, eller også må du finde en anden...
Men har du spurgt ham stille og roligt om hvorfor han ikke vil - han kunne jo have nogle gode pointer mht hvorfor I begge skal vente?
Mvh
Rosa
Anmeld