det ser...rødt ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

det mærkelige er, at det slet ikke ligger til mig at være kynisk...jeg har altid været mega optimistisk og det er jeg stadig omkring alle andre ting i mit liv. men manglen på fertilitet har godt nok fået mig ned med nakken, det værste er jo nok, at jeg kan mærke jeg -udover at være kynisk - er rigtig rigtig vred på behandlingen. ikke at jeg ville sige nej til den, men jeg skælder og smælder på den hele tiden herhjemme og så remser jeg alle de ting op som jeg TROR den gør ved min krop - fx æder mine æg i håndfulde hver måned og derved afkorter min reele fertilitetsperiode.

og som I nok har bemærket, så er jeg i voldsomt optimistisk humør hver gang jeg kommer hjem fra insemination, så det skifter omkring dette tidspunkt hver måned. der er dog een ting jeg er sluppet for - indtil videre - denne gang, og det er en mavesmerte som er så frygtelig, at jeg bare ligger i sofaen og ryster og har kvalme indtil panodilerne tager toppen. den kommer ALTID om natten - I ved, så man først vågner når det er helt vildt slemt - en rigtig listesmerte den plejer altid at komme 5-6 dage efter inseminationen og den er 7-9-13 ikke kommet denne gang.

Ååårhh, hvor lyder det bare opslidende.
Jeg hepper på dig, og tror på det !!!!
Sender en stor opmundtrende krammer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

ja..jeg ved det, men jeg har været så plaget af kvalmen idag, at Søren kørte ned og købte 6 pakker makrel i tomat til mig

Hmmm.......... Altså øøøøhhh....... KUNNE det ikke godt tyde, bare lidt, på at der ER ved at ske noget, mon tro ??

Jeg ved godt at man sikkert kan få en masse symptomer og blive lidt plimmelim af alle de hormoner, som tæsker rundt i kroppen.
Men altså - der er da nok symptomer at tage af hos dig lige nu....
Og nogle ting er anderledes end de andre gange (mavesmerterne f.eks) og andre ting måske endnu mere forstærkede....

JEG vælger altså at tro på, at den er der denne gang! Jeg håber virkelig!!

Anmeld

24. november 2009

Vinker

Tjuhl skriver:

ja..jeg ved det, men jeg har været så plaget af kvalmen idag, at Søren kørte ned og købte 6 pakker makrel i tomat til mig

Haha   du er bare for herlig Trine  

Anmeld

24. november 2009

oo

JustAnotherName skriver:

Hmmm.......... Altså øøøøhhh....... KUNNE det ikke godt tyde, bare lidt, på at der ER ved at ske noget, mon tro ??

Jeg ved godt at man sikkert kan få en masse symptomer og blive lidt plimmelim af alle de hormoner, som tæsker rundt i kroppen.
Men altså - der er da nok symptomer at tage af hos dig lige nu....
Og nogle ting er anderledes end de andre gange (mavesmerterne f.eks) og andre ting måske endnu mere forstærkede....

JEG vælger altså at tro på, at den er der denne gang! Jeg håber virkelig!!

jo der er jo graviditetshormon i den sidste sprøjte jeg tager, og det tager ca 12 dage før det er ude af kroppen, og det er så idag der er 12. dagen, så det plejer at forsvinde igen fra imorgen af. men mine brystvorter gør kun mere og mere ondt lige nu, det er RET slemt igår aftes og her til morgen 

jeg havde lidt lyserødt tis igen igår aftes, men jeg har sådan ondt lige ved skedeindgangen som ... ja ved en hudafskrabning faktisk, så måske kommer det derfra

vi får (nok) svar inden ugen er omme, så der er ikke så lang tid at vente og spekulere i mere

Anmeld

24. november 2009

Karo

Tjuhl skriver:

jo der er jo graviditetshormon i den sidste sprøjte jeg tager, og det tager ca 12 dage før det er ude af kroppen, og det er så idag der er 12. dagen, så det plejer at forsvinde igen fra imorgen af. men mine brystvorter gør kun mere og mere ondt lige nu, det er RET slemt igår aftes og her til morgen 

jeg havde lidt lyserødt tis igen igår aftes, men jeg har sådan ondt lige ved skedeindgangen som ... ja ved en hudafskrabning faktisk, så måske kommer det derfra

vi får (nok) svar inden ugen er omme, så der er ikke så lang tid at vente og spekulere i mere

det bliver dejligt for jer at få svar på om det er lykkes eller ej.

Jeg fortsætter med at krydse fingere.

Anmeld

24. november 2009

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

Jeg er MEGA spændt på Jeres vegne.... Uhhhh, hvor jeg ønsker og håber med Jer   .....Så jo, det ER stadig længe at vente - lad være med at lyve!

Anmeld

24. november 2009

oo

JustAnotherName skriver:

Jeg er MEGA spændt på Jeres vegne.... Uhhhh, hvor jeg ønsker og håber med Jer   .....Så jo, det ER stadig længe at vente - lad være med at lyve!

du har ret, det er MØG længe at vente...men jeg blødte et skvæt igen tidligere, så jeg tror det ikke. og så gør jeg alligevel. iiiiih! fik mig en lille tuder på sofaen mens søren var nede og handle, så der kom lidt luft ud

Anmeld

24. november 2009

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

du har ret, det er MØG længe at vente...men jeg blødte et skvæt igen tidligere, så jeg tror det ikke. og så gør jeg alligevel. iiiiih! fik mig en lille tuder på sofaen mens søren var nede og handle, så der kom lidt luft ud

Uvished er bare slet ikke sjov, og det må tappe så meget på ens energi, at gå og tænke, spekulere, tro og håbe og miste troen og håbet.... Bevare det gode humør, og samtidig være ved at eksplodere af alle de følelser og tanker...

Jeg kan nu altså godt forstå dine tårer og afmagt. Og så forstærker hormonerne jo også bare, at man nemt bliver sådan lidt /// -agtig i låget, og nemmere kommer til at græde også.

Jeg tager hatten af for dig og for din tapperhed i kampen om at få en baby.
DET SKAL SGU NOK LYKKES !!!!! 

Anmeld

24. november 2009

Jules

Den har bare at være der denne gang søde! Krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

24. november 2009

BinaMor

håbe, håbe, håbe  meeeeeeeen... tegnene pejer da derhen af  til det gode altså..

følger spændt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.