det ser...rødt ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.921 visninger
50 svar
0 synes godt om
22. november 2009

oo

jeg har ikke rigtig lyst til at dele det med alle, men I har været med på hele turen i denne her sindssyge rutjebane der hedder fertilitetsbehandling, og når jeg har allermest brug for støtte, er det altid jer jeg vender mig mod.

men jeg har altså blødt noget her til aften...sådan noget lyserødt tis nærmest. der er kommet fire dråber eller sådan noget ud på det bind jeg har på og det er ligesom om hele underlivet bare trækker nedad - ligesom ved mens start.

det kan sagtens være fæsteblødning, det er en uge siden insemination og ægget burde sætte sig fast nu. Men siden operationen har jeg pletblødt en uge før rigtig mens. bare ikke sidste måned og jeg troede sgu lige at det var normalt derinde igen.

nu må vi se...jeg er helt fuldkommen følelsesløs...normalt tudbrøler jeg når jeg ser blod dernede, men i aften er jeg helt

jeg havde bare brug for at dele det med nogen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Milka

hmm. du må se tiden an. er det en uge før mens nu?

Anmeld

22. november 2009

Vingummien

Øv det er jeg ked af at høre, var sikker på at den var her den her gang.

for  at det er fæsteblødning som du kalder det

Får lige en

Anmeld

22. november 2009

Bondepigen

Uuuh jeg krydser alt hvad jeg kan for at det ikke betyder noget negativt!!!!!!!!!

Anmeld

22. november 2009

oo

Milka skriver:

hmm. du må se tiden an. er det en uge før mens nu?

ja...prøcis endda...efter min egen regning er den sat til at komme den 29., og jeg blev jo insimineret sidste lørdag, så jeg står lige splat midt imellem.

ja, der er ikke andet for end at se tiden an, jeg havde bare lige brug for at sige det et eller andet sted. vi er enige om herhjemme, at vi ikke kan analysere os frem til et svar...hvilket forresten stinker!

Anmeld

22. november 2009

mariamiss6

ja...prøcis endda...efter min egen regning er den sat til at komme den 29., og jeg blev jo insimineret sidste lørdag, så jeg står lige splat midt imellem.

ja, der er ikke andet for end at se tiden an, jeg havde bare lige brug for at sige det et eller andet sted. vi er enige om herhjemme, at vi ikke kan analysere os frem til et svar...hvilket forresten stinker!

Æææææv Trine.... MEN jeg krydser altså stadig for jer i denne omgang også....

Måske er du følelsestom lige nu, fordi du ved i starter på noget nyt snart, og så ændrer chancerne sig måske???

Jeg har desværre ingen mavefornemmelse at øse ud af, for lige nøjagtig denne omgang.... Så jeg nøjes med at krydse...

analyse-lystne hjerner sucks i sådanne situationer desværre. Jeg er selv analytisk indstillet det meste af tiden, og man har bare lyst til at rive sig selv itu når man ikke kan analysere sig frem til en mavefornemmlse. Så jeg forstår godt i mugger over det....

Anmeld

22. november 2009

Milka

Tjuhl skriver:

jeg skal også intellektualisere alt og analysere mig frem til det hele men altså, nogen gange er der hverken rhyme or reason til tingene! måske er det noget fæstningsblødning og måske er det din menstruation. hvad føler du selv? du plejer at sige "jeg bløder", nu siger du "jeg har lyserød tis". jeg havde også lyserød tis da jeg var meget lidt henne 

Anmeld

22. november 2009

Ni-ko-li-ne

jeg krydser fingre for at det er ægget der sætter sig fast!!!! og ellers gør det det næste gang!! og indtil da, får du et kæmpe knus!

Anmeld

22. november 2009

oo

jamen jeg føler ikke rigtig noget...nok fordi jeg bare ikke orker hele tudeturen igen - som jo alligevel kommer uanset om jeg gider den eller ej. nu venter vi bare. der har ikke været noget siden, men...åh, så er jeg sådan lidt sur "jamen så kom dog dit forbandede røde svin!"

jeg lukker bare helt ned, kan jeg mærke..sådan en benægtelsesfaseagtigting, hvor jeg har besluttet mig for at se alle afsnit af Britains next top model på youtube (fordi jeg allerede har set ALLE sæsoner af Americas og Canadas) istedet for at tænke eller føle eller gå på toilettet 50 gange i timen

Anmeld

22. november 2009

Milka

Tjuhl skriver:

jamen jeg føler ikke rigtig noget...nok fordi jeg bare ikke orker hele tudeturen igen - som jo alligevel kommer uanset om jeg gider den eller ej. nu venter vi bare. der har ikke været noget siden, men...åh, så er jeg sådan lidt sur "jamen så kom dog dit forbandede røde svin!"

selv røde svin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.