det ser...rødt ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

Milka

pas på at bindene ikke går hen og medvirker til noget selvopfyldende profeti ... jeg HADER bind!

hilsen camilla tampax thorsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

benthe :-)

søde et til dig..
håber det går så det skal

Anmeld

22. november 2009

oo

Milka skriver:

pas på at bindene ikke går hen og medvirker til noget selvopfyldende profeti ... jeg HADER bind!

hilsen camilla tampax thorsen

jeg kan ikke have tampon i...jeg er for stram simpelthen

jeg har kun det her ene bind tilbage, så det er derfor jeg ikke rigtig tør tage det af før vi har handlet imorgen det føles hele tiden som om NU bløder jeg - men sådan føltes det også da jeg var gravid - og da jeg sidst havde menstruation - og desuden så er min graviditet jo ikke noget jeg for alvor kan gå ud fra, går jeg ud fra, når nu den var helt forkert...

Anmeld

22. november 2009

anna-jonas

Sender dig et stort knus Trine................

Anmeld

23. november 2009

TbCp

Krydser det bedste jeg har lært og håber og ønsker for jer at den er der!

Anmeld

23. november 2009

Karo

Hvad skal man lige sige til det Trine

Syndes det er så uretfærdigt at dig og Søren skal kæmpe sådan, og det lyder til at være en hård omgang for din krop at gå igennem.

Jeg vil krydse alt hvad jeg kan de næste par uger, for at det var ægget der satte sig fast.

Katja

Anmeld

23. november 2009

Milka

....hvordan ser det ud her til morgen?

Anmeld

23. november 2009

oo

Milka skriver:

....hvordan ser det ud her til morgen?

intet blod. til gengæld har jeg rigtig ondt i maven...men det kan også sagtens være fordi jeg skal stort på toilettet (jeg får altid forstoppelse efter inseminationen), og mine brystvorter gør såååå aaaaafsindigt ondt! altså, det er jo ikke til at blive klog på

Anmeld

23. november 2009

Milka

Tjuhl skriver:

intet blod. til gengæld har jeg rigtig ondt i maven...men det kan også sagtens være fordi jeg skal stort på toilettet (jeg får altid forstoppelse efter inseminationen), og mine brystvorter gør såååå aaaaafsindigt ondt! altså, det er jo ikke til at blive klog på

no blood is good news 

Anmeld

23. november 2009

Milka

Tjuhl skriver:

får du altid ømme brystvorter? (ikke for at analysere eller noget )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.