Milka skriver:
er det det, behandlingen gør, altså tager 'forskud' på dine æg? for man har jo egentlig kun ét om måneden, er det ikke rigtigt?
hvis man bliver ved med at støde panden mod en mur er det klart at man bliver bitter og kynisk ... det kender jeg kun alt for godt (dog på andre områder). men men men ... tingene har det nu engang med at rede sig selv ud her i livet!
i øvrigt taler vi som om at skaden er sket, og det er jo slet ikke sikkert!
men det jeg tænker mest på lige nu: hvorfor helvede har du bind på?? 
jeg ved det faktisk ikke, men jeg har jo ikke uanede ægreserver, og de kommer jo derfra...eller hvad man skal sige. jeg har ikke talt med lægen om det, kun brugt det til at råbe ad Søren hvis han ikke kunne knalde når jeg havde ægløsning
- ja, jeg er en fantastisk kæreste!!
nej, vi ved jo slet ikke om skaden er sket! man må forblive positiv, og det er jeg nok også et eller andet sted, siden jeg ikke sidder og snotter den med dynen over hovedet.
æh bindet er...bare fordi...jeg ved det ikke. jeg tager altid bare et bind på når jeg ser lidt blod...og det er tåbeligt, for det var jo ikke engang BLOD, det var lyserødt tis og det kom først på papiret da jeg tørrede mig 2. gang (sorry for detaljerne).
tak fordi du gider analysere sammen med mig 
Anmeld