det ser...rødt ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

oo

selv røde svin 

jeg har en veninde der plejer at sige, at der er kommunister i lysthuset når hun har menstruation, men den er jo sådan lidt dobbelttydig herhjemme den sætning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Milka

Tjuhl skriver:

jamen jeg føler ikke rigtig noget...nok fordi jeg bare ikke orker hele tudeturen igen - som jo alligevel kommer uanset om jeg gider den eller ej. nu venter vi bare. der har ikke været noget siden, men...åh, så er jeg sådan lidt sur "jamen så kom dog dit forbandede røde svin!"

jeg lukker bare helt ned, kan jeg mærke..sådan en benægtelsesfaseagtigting, hvor jeg har besluttet mig for at se alle afsnit af Britains next top model på youtube (fordi jeg allerede har set ALLE sæsoner af Americas og Canadas) istedet for at tænke eller føle eller gå på toilettet 50 gange i timen

undskyld  men jeg er altså ret sikker på at det lykkes, hvis ikke før, så senere! men det må være hårdt ... og svært ikke at blive kynisk af de mislykkede forsøg. 

Anmeld

22. november 2009

oo

Milka skriver:

undskyld  men jeg er altså ret sikker på at det lykkes, hvis ikke før, så senere! men det må være hårdt ... og svært ikke at blive kynisk af de mislykkede forsøg. 

det mærkelige er, at det slet ikke ligger til mig at være kynisk...jeg har altid været mega optimistisk og det er jeg stadig omkring alle andre ting i mit liv. men manglen på fertilitet har godt nok fået mig ned med nakken, det værste er jo nok, at jeg kan mærke jeg -udover at være kynisk - er rigtig rigtig vred på behandlingen. ikke at jeg ville sige nej til den, men jeg skælder og smælder på den hele tiden herhjemme og så remser jeg alle de ting op som jeg TROR den gør ved min krop - fx æder mine æg i håndfulde hver måned og derved afkorter min reele fertilitetsperiode.

og som I nok har bemærket, så er jeg i voldsomt optimistisk humør hver gang jeg kommer hjem fra insemination, så det skifter omkring dette tidspunkt hver måned. der er dog een ting jeg er sluppet for - indtil videre - denne gang, og det er en mavesmerte som er så frygtelig, at jeg bare ligger i sofaen og ryster og har kvalme indtil panodilerne tager toppen. den kommer ALTID om natten - I ved, så man først vågner når det er helt vildt slemt - en rigtig listesmerte den plejer altid at komme 5-6 dage efter inseminationen og den er 7-9-13 ikke kommet denne gang.

Anmeld

22. november 2009

Barbamama

Ved ikke lige hvad jeg skal sige.... Kan mærke den tunge stemning i dit sind så vil egentlig bare sende dig et knus

Anmeld

22. november 2009

oo

Milka skriver:

hmm. du må se tiden an. er det en uge før mens nu?

analysatoren er alligevel gået i gang...midt i elimination runden!!

men jeg kom til at tænke på, at når jeg er i behandling, bløder jeg ikke en uge før mens, men 12 dage efter ægløsningssprøjten (der er HCG i, så kroppen tror den er gravid indtil da...meget spøjst)...de 12 dage er først gået på onsdag...

Anmeld

22. november 2009

Milka

Tjuhl skriver:

det mærkelige er, at det slet ikke ligger til mig at være kynisk...jeg har altid været mega optimistisk og det er jeg stadig omkring alle andre ting i mit liv. men manglen på fertilitet har godt nok fået mig ned med nakken, det værste er jo nok, at jeg kan mærke jeg -udover at være kynisk - er rigtig rigtig vred på behandlingen. ikke at jeg ville sige nej til den, men jeg skælder og smælder på den hele tiden herhjemme og så remser jeg alle de ting op som jeg TROR den gør ved min krop - fx æder mine æg i håndfulde hver måned og derved afkorter min reele fertilitetsperiode.

og som I nok har bemærket, så er jeg i voldsomt optimistisk humør hver gang jeg kommer hjem fra insemination, så det skifter omkring dette tidspunkt hver måned. der er dog een ting jeg er sluppet for - indtil videre - denne gang, og det er en mavesmerte som er så frygtelig, at jeg bare ligger i sofaen og ryster og har kvalme indtil panodilerne tager toppen. den kommer ALTID om natten - I ved, så man først vågner når det er helt vildt slemt - en rigtig listesmerte den plejer altid at komme 5-6 dage efter inseminationen og den er 7-9-13 ikke kommet denne gang.

er det det, behandlingen gør, altså tager 'forskud' på dine æg? for man har jo egentlig kun ét om måneden, er det ikke rigtigt?

hvis man bliver ved med at støde panden mod en mur er det klart at man bliver bitter og kynisk ... det kender jeg kun alt for godt (dog på andre områder). men men men ... tingene har det nu engang med at rede sig selv ud her i livet!

i øvrigt taler vi som om at skaden er sket, og det er jo slet ikke sikkert!

men det jeg tænker mest på lige nu: hvorfor helvede har du bind på?? 

Anmeld

22. november 2009

Lillefe

Krydser fingre her også puha håber ikke det betyder noget skidt.. krammer herfra

Anmeld

22. november 2009

Klumpe-dumpe

(Altid godt med smileys, når jeg ikke kan skrive det jeg vil, men jeg VED, du VED hvad jeg mener)

Anmeld

22. november 2009

oo

Milka skriver:

er det det, behandlingen gør, altså tager 'forskud' på dine æg? for man har jo egentlig kun ét om måneden, er det ikke rigtigt?

hvis man bliver ved med at støde panden mod en mur er det klart at man bliver bitter og kynisk ... det kender jeg kun alt for godt (dog på andre områder). men men men ... tingene har det nu engang med at rede sig selv ud her i livet!

i øvrigt taler vi som om at skaden er sket, og det er jo slet ikke sikkert!

men det jeg tænker mest på lige nu: hvorfor helvede har du bind på?? 

jeg ved det faktisk ikke, men jeg har jo ikke uanede ægreserver, og de kommer jo derfra...eller hvad man skal sige. jeg har ikke talt med lægen om det, kun brugt det til at råbe ad Søren hvis han ikke kunne knalde når jeg havde ægløsning - ja, jeg er en fantastisk kæreste!!

nej, vi ved jo slet ikke om skaden er sket! man må forblive positiv, og det er jeg nok også et eller andet sted, siden jeg ikke sidder og snotter den med dynen over hovedet.

æh bindet er...bare fordi...jeg ved det ikke. jeg tager altid bare et bind på når jeg ser lidt blod...og det er tåbeligt, for det var jo ikke engang BLOD, det var lyserødt tis og det kom først på papiret da jeg tørrede mig 2. gang (sorry for detaljerne).

tak fordi du gider analysere sammen med mig

Anmeld

22. november 2009

oo

malucca09 skriver:

(Altid godt med smileys, når jeg ikke kan skrive det jeg vil, men jeg VED, du VED hvad jeg mener)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.