det ser...rødt ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

oo

Milka skriver:

får du altid ømme brystvorter? (ikke for at analysere eller noget )

tro mig, jeg har allerede været omkring de ømmme brystvorter ja, jeg får altid ømme brystvorter, men det går altid væk igen så snart hcg er ude af kroppen, og det skulle jo være onsdag, dvs imorgen er 12 dagen for indsprøjtningen... indviklet! men mine brystvorter bliver kun ømmere lige p.t., det er temmelig slemt lige nu, jeg kan ikke lægge armene over kors fx.

...jeg tror godt jeg kan nå at miste forstanden inden søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Dictes mor

Åh Trine pigen for pokker da, hvad er det for noget med dig! Du ved hvor meget jeg håber på dine vejne!

Tror du ikke, at grunden til at du føler dig helt følelsesløs den her gang, er fordi du lidt har opgivet troen på insemineringen for dit vedkommende og fordi du er begyndt at se frem ad mod den nye behandling? Jeg ved det ikke, men det kunne da være en forklaring.

Jeg vil nu sige, at jeg så inderligt håber, at I slet ikke skal igang med IVF, men at I istedet får jer en rigtig dejlig julegave. det er jo miraklernes tid, så hvem ved. Jeg håber i hvert fald.

Anmeld

23. november 2009

oo

Majastina skriver:

Åh Trine pigen for pokker da, hvad er det for noget med dig! Du ved hvor meget jeg håber på dine vejne!

Tror du ikke, at grunden til at du føler dig helt følelsesløs den her gang, er fordi du lidt har opgivet troen på insemineringen for dit vedkommende og fordi du er begyndt at se frem ad mod den nye behandling? Jeg ved det ikke, men det kunne da være en forklaring.

Jeg vil nu sige, at jeg så inderligt håber, at I slet ikke skal igang med IVF, men at I istedet får jer en rigtig dejlig julegave. det er jo miraklernes tid, så hvem ved. Jeg håber i hvert fald.

jo det er helt sikkert derfor jeg tænker ikke på min testdag, men på mødet om IVF

nu må vi se, jeg har voldsomt middagskvalme denne gang, så jeg sidder med sådan en tyk hals, du ved

Anmeld

23. november 2009

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jo det er helt sikkert derfor jeg tænker ikke på min testdag, men på mødet om IVF

nu må vi se, jeg har voldsomt middagskvalme denne gang, så jeg sidder med sådan en tyk hals, du ved

Bvadr, I know the feeling Føler med dig min skønne.

Anmeld

23. november 2009

oo

Majastina skriver:

Bvadr, I know the feeling Føler med dig min skønne.

det klammeste er, at hver eneste gang jeg har haft "behandlingskvalmen" og jeg sidder og spiser noget og bare bliver "NEJ! VÆK!", så tænker jeg altid altid altid "men makrel ville være lækkert" - hvad filan er den af? makrel ved kvalme?! det gir jo ingen mening!

Anmeld

23. november 2009

Dictes mor

Tjuhl skriver:

det klammeste er, at hver eneste gang jeg har haft "behandlingskvalmen" og jeg sidder og spiser noget og bare bliver "NEJ! VÆK!", så tænker jeg altid altid altid "men makrel ville være lækkert" - hvad filan er den af? makrel ved kvalme?! det gir jo ingen mening!

Ha ha makrel, ja den er god! Men okay ja lidt fed fisk kan man vel altid spise

Anmeld

23. november 2009

Vinker

Jeg føler så meget med dig min kære  og sender en masse positiv energi til din krop i håb om at det kan give den ekstra kræfter til at projektet bærer frugt!

Anmeld

23. november 2009

Vinker

Tjuhl skriver:

Hmm dén er sgi da lidt dobbelt moralsk haha

Anmeld

23. november 2009

oo

Vinker skriver:

Hmm dén er sgi da lidt dobbelt moralsk haha

ja..jeg ved det, men jeg har været så plaget af kvalmen idag, at Søren kørte ned og købte 6 pakker makrel i tomat til mig

Anmeld

23. november 2009

benthe :-)

søde jeg for dig /jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.