fødslen nærme sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

svaller

Limya skriver:

held og lykke til dig svaller 

sender også en masse vestøv til dig

puuuuuuuuuust

Tak

Håber virkelig det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Smukkert

svaller skriver:

Jeg har termin på søndag, og jeg har også mærket en hel del her på det sidste, MEGET ømt bækken, diarre og jeg har ikke sovet meget om natten, og selvføljelig kræftige plukveer, er meget urolig i kroppen. Jeg er ikke så god til det med bare og vente, og ikke kunne gøre fra eller til, når jeg vågner om morgenen, ligger jeg så og tænker, når det blev heller ikke i nat 

Vil bare så gerne se hende og holde hende i mine arme, jeg mener nu er hun jo færdig lavet, så kan hun jo lige så godt komme ud

Jeg alt hvad jeg har for at vi begge snart får vores små bebser ud

Hehe det er spændende hvornår det bliver...
Jeg bliver altså ved med at have de her smerter.. De kommer, varer få min, forsvinder.. går lidt tid.. så kommer de igen.. Det er som om det er mini-veer *G*.. Glæder mig til de rigtige kommer og jeg skal begynde at overveje at ringe til fødegangen..
Vil møde min søn snaaaaaaaart!
*PUUSTER vestø afsted til dig også*

Anmeld

20. november 2009

svaller

T231109 skriver:

Hehe det er spændende hvornår det bliver...
Jeg bliver altså ved med at have de her smerter.. De kommer, varer få min, forsvinder.. går lidt tid.. så kommer de igen.. Det er som om det er mini-veer *G*.. Glæder mig til de rigtige kommer og jeg skal begynde at overveje at ringe til fødegangen..
Vil møde min søn snaaaaaaaart!
*PUUSTER vestø afsted til dig også*

Det er sjovt du skriver det med de smerter, jeg får også nogle, hvor jeg sidder lidt, hmm, var det en vee??? Men min jordemoder siger at hvis man er i tvivl om det er en ve, så er det sikkert ikke Det er utrolig at man glæder sig så meget til noget som gør så ondt

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

svaller skriver:

Det er sjovt du skriver det med de smerter, jeg får også nogle, hvor jeg sidder lidt, hmm, var det en vee??? Men min jordemoder siger at hvis man er i tvivl om det er en ve, så er det sikkert ikke Det er utrolig at man glæder sig så meget til noget som gør så ondt

Ja, den tvivl har jeg også lidt.. for det gør RIGTIG ondt.. Og så alligevel ikke.. Jeg tror det er mini-veer *S*.. Som forhåbentligt går over i rigtige (smertefulde) veer, som gør jeg skal kontakte fødegangen . Måske sker det i nat, måske i morgen.. Men det ville undre mig hvis jeg går 2 uger over tiden hvertfald.

Anmeld

20. november 2009

svaller

T231109 skriver:

Ja, den tvivl har jeg også lidt.. for det gør RIGTIG ondt.. Og så alligevel ikke.. Jeg tror det er mini-veer *S*.. Som forhåbentligt går over i rigtige (smertefulde) veer, som gør jeg skal kontakte fødegangen . Måske sker det i nat, måske i morgen.. Men det ville undre mig hvis jeg går 2 uger over tiden hvertfald.

Ja jeg håber også det bliver i weekenden

Glæder mig til at hører hvordan fødslen går.

knus annette 39+5

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

svaller skriver:

Ja jeg håber også det bliver i weekenden

Glæder mig til at hører hvordan fødslen går.

knus annette 39+5

Vi burde måske gøre lidt hovedrent eller gå en tur for at sætte skub i det..
jeg bliver altså ved med at have ondt ret ofte faktisk.. Bliver spændende om det sker noget i nat, men tør heller ikke håbe for meget..

Jeg er 39+4.. Gad vide hvem der føder først *S*

Anmeld

20. november 2009

svaller

T231109 skriver:

Vi burde måske gøre lidt hovedrent eller gå en tur for at sætte skub i det..
jeg bliver altså ved med at have ondt ret ofte faktisk.. Bliver spændende om det sker noget i nat, men tør heller ikke håbe for meget..

Jeg er 39+4.. Gad vide hvem der føder først *S*

Hvis jeg bare tænker på at gøre rent, får jeg så ondt i mit bækken at jeg ikke kan gåDet skete igår, min kæreste måtte hjælpe mig når jeg skulle på toilet(Hvilket jeg skal tit)

Jeg har håbet flere aftner, uden held, det kommer nok når man ikke regner med det skerDet vil jeg sige til mig selv når jeg går i seng.

Ja det er ikke til at vide hvem der når først i målMen jeg holder øje med dig de næste dage.

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

svaller skriver:

Hvis jeg bare tænker på at gøre rent, får jeg så ondt i mit bækken at jeg ikke kan gåDet skete igår, min kæreste måtte hjælpe mig når jeg skulle på toilet(Hvilket jeg skal tit)

Jeg har håbet flere aftner, uden held, det kommer nok når man ikke regner med det skerDet vil jeg sige til mig selv når jeg går i seng.

Ja det er ikke til at vide hvem der når først i målMen jeg holder øje med dig de næste dage.

Træls man ikke bare ved på forhånd hvornår det sker.. Når jeg har så ondt så ofte, så begynder jeg at tror det er optakt til rigtige veer, men det er svært at tro fuldt ud på det, for det kan jo være man går 14 dage over tiden.. Jeg ville ønske mit vand det gik så jeg var helt sikker på det er ved at være .

Jeg har heller ikke den store lyst til at bevæge mig.. det gør nas jo... Men ikke ondt nok.. øv.. det er forvirrende det her

Anmeld

21. november 2009

Kan lige hilse og sige at Svaller (Annette) ringede til mig i morges kl 6.45 og fortalte at nu var veerne begyn dt at tage til!

Så jeg går bare her og venter spændt!

Stine 16+3

Anmeld

21. november 2009

Smukkert

Tilmeldt skriver:

Kan lige hilse og sige at Svaller (Annette) ringede til mig i morges kl 6.45 og fortalte at nu var veerne begyn dt at tage til!

Så jeg går bare her og venter spændt!

Stine 16+3

Uh hvor er det spændende..
Jeg har også regelmæssige smerter a 30 sek varighed hver 3-4. minut.. Men går bare og venter på de bliver værre, for synes da godt det er til at holde ud selvom det gør ondt :/.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.