fødslen nærme sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Smukkert

Limya skriver:

ej hvor vild. det smerter må godt bliver til veer for min skyld  sender en masse vee-støøøøøøv af steed

puuuuuuuuuuuuuust

Hehe ja, det tror jeg også de bliver indenfor nogle dage ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

Hehe ja, det tror jeg også de bliver indenfor nogle dage ..

Ihh det er spændendee!!!!! hold os opdateret hvis der skulle ske noget mere

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Limya skriver:

Ihh det er spændendee!!!!! hold os opdateret hvis der skulle ske noget mere

Det vil jeg gøre .. Glæder mig virkelig til jeg ender på fødegangen og nogle proffesionelle folk kan guide mig igennem min rejse.. Hehe.. De rigtige veer må gerne komme snart.. d. 22 måske ? 22-11-09 lyder godt *S*

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

21/11 lyder da meget bedre

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Limya skriver:

21/11 lyder da meget bedre

Hehe det er jo imorgen.. Kunne sagtens ske .. Ville virkelig undre mig hvis jeg går to uger over tid med de tegn jeg har nu..

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

Hehe det er jo imorgen.. Kunne sagtens ske .. Ville virkelig undre mig hvis jeg går to uger over tid med de tegn jeg har nu..

ja men man kan aldrig stole på de smerter der.

hvad haR DU af tegn udover slimproppen og plukkeveerne

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Limya skriver:

ja men man kan aldrig stole på de smerter der.

hvad haR DU af tegn udover slimproppen og plukkeveerne

Nej det kan man vel ikke..
Har et ømt bækken fordi hans hovede presser på..
Men altså.. min første termin ifølge sidste mens.dato var beregnet til d. 8 nov.. Jeg blev så rykket frem til d. 23 til nf scanningen..

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

Men altså.. min første termin ifølge sidste mens.dato var beregnet til d. 8 nov.. Jeg blev så rykket frem til d. 23 til nf scanningen..

nååår så skal du jo føde et sted mellem 8 nov og 23 nov

Anmeld

20. november 2009

svaller

T231109 skriver:

Jeg har termin på søndag, og jeg har også mærket en hel del her på det sidste, MEGET ømt bækken, diarre og jeg har ikke sovet meget om natten, og selvføljelig kræftige plukveer, er meget urolig i kroppen. Jeg er ikke så god til det med bare og vente, og ikke kunne gøre fra eller til, når jeg vågner om morgenen, ligger jeg så og tænker, når det blev heller ikke i nat 

Vil bare så gerne se hende og holde hende i mine arme, jeg mener nu er hun jo færdig lavet, så kan hun jo lige så godt komme ud

Jeg alt hvad jeg har for at vi begge snart får vores små bebser ud

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

svaller skriver:

Jeg har termin på søndag, og jeg har også mærket en hel del her på det sidste, MEGET ømt bækken, diarre og jeg har ikke sovet meget om natten, og selvføljelig kræftige plukveer, er meget urolig i kroppen. Jeg er ikke så god til det med bare og vente, og ikke kunne gøre fra eller til, når jeg vågner om morgenen, ligger jeg så og tænker, når det blev heller ikke i nat 

Vil bare så gerne se hende og holde hende i mine arme, jeg mener nu er hun jo færdig lavet, så kan hun jo lige så godt komme ud

Jeg alt hvad jeg har for at vi begge snart får vores små bebser ud

held og lykke til dig svaller 

sender også en masse vestøv til dig

puuuuuuuuuust

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.