fødslen nærme sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.174 visninger
71 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Unalisa

er det nu, i morgen eller i overmorgen? tænker I også sådan.

hvad har forandret sig ved jeres graviditet i det sidste 2-3uger.?

jeg er i dag 37+0 og har da mærket en del ting.

såsom: diarre,kvalme(uden opkast) svimmelhed, selv ¨når jeg ligger i seng., uro i kroppen om aftenen/natten. maven er sunket og sidst men ikke mindste en del plukkeveer

er der mon noget i gære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

LineD

er det nu, i morgen eller i overmorgen? tænker I også sådan.

hvad har forandret sig ved jeres graviditet i det sidste 2-3uger.?

jeg er i dag 37+0 og har da mærket en del ting.

såsom: diarre,kvalme(uden opkast) svimmelhed, selv ¨når jeg ligger i seng., uro i kroppen om aftenen/natten. maven er sunket og sidst men ikke mindste en del plukkeveer

er der mon noget i gære

Åh ja, samme tanker går jeg også med!

Jeg er idag 38+3 og synes bare gerne snart den fødsel må komme, de fleste i min december gruppe har allerede født selvom jeg er den der har termin først, DYBT frustrerende

Maven er sunket, Manse står fast, meget øgede bækkensmerter, og så bevæger han sig helt anderledes, han nærmest aaaaser og maaaser sig nedaf (somom han nærmest sætter af på ribbenene)... Og så ALLE de pokkers plukveer... de kommer jo ind af en kant! for ikke at nævne smerter i lårene... SUK altså

Knus Line, der bare SUKKER efter en fødsel! TOTAL uretfærdigt mennesker har så lange svangerskaber!

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

LineD skriver:

Åh ja, samme tanker går jeg også med!

Jeg er idag 38+3 og synes bare gerne snart den fødsel må komme, de fleste i min december gruppe har allerede født selvom jeg er den der har termin først, DYBT frustrerende

Maven er sunket, Manse står fast, meget øgede bækkensmerter, og så bevæger han sig helt anderledes, han nærmest aaaaser og maaaser sig nedaf (somom han nærmest sætter af på ribbenene)... Og så ALLE de pokkers plukveer... de kommer jo ind af en kant! for ikke at nævne smerter i lårene... SUK altså

Knus Line, der bare SUKKER efter en fødsel! TOTAL uretfærdigt mennesker har så lange svangerskaber!

uha ja, jeg har bare haft det rigtigt godt i hle graviditeten men her begyndte jeg så at får ondt her og der, så tænker jeg , er det nu? uha meget utålmodig efter at få den unge ud--- men frygten for fødslen er der hehe

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Uha, jeg er også spændt.. Især fordi jeg har ofte plukveer der gør ondt.
Et ømt bækken, fordi maven er sunket. Ondt i lænden og ja... Føler bare det er lige om hjørnet, men der kan sagtens gå nogle uger endnu. Jeg er ikke tryg før jeg ligger på fødegangen og bliver bekræftiget i at NU er det NU .

39+4

Anmeld

20. november 2009

hc=k

Jeg blev sat igang på min termins dag fordi vi ikke hvade det særlig godt længere og lillemanden tabte sig inde i min  mave. Inden jeg fik det dårligt og inden jeg fik en tid til igangsættelse kunne jeg også mærke en masse ting der fortalte mig at jeg var i fødsel, men så alligevel ikke hehe. Nu sidder jeg her med en dejlig dreng på næsten 8 måneder og tænker at jeg egentlig er lidt ked af at det hele sluttede så brat og at jeg gerne ville have oplevet at gå i fødsel selv også selv om jeg skulle gå 14 over, meeeeeeen jeg kan også godt huske hvor slem ventetiden var..

Jeg håber at alle gravide får en rigtig god fødsel og kommer glade ud på den anden side at verdens hårdste maraton

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

Et ømt bækken, fordi maven er sunket. Ondt i lænden og ja... Føler bare det er lige om hjørnet, men der kan sagtens gå nogle uger endnu. Jeg er ikke tryg før jeg ligger på fødegangen og bliver bekræftiget i at NU er det NU .

39+4

hehe ja sådan har jeg det også..   bliver skide nervøs når jeg få ondt i lænden sådan rigtigt ondt, men det holder op efter 1-2 min. men det er ikke altid så er de det man tænke,mon han er på vej!

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

hc=k skriver:

Jeg blev sat igang på min termins dag fordi vi ikke hvade det særlig godt længere og lillemanden tabte sig inde i min  mave. Inden jeg fik det dårligt og inden jeg fik en tid til igangsættelse kunne jeg også mærke en masse ting der fortalte mig at jeg var i fødsel, men så alligevel ikke hehe. Nu sidder jeg her med en dejlig dreng på næsten 8 måneder og tænker at jeg egentlig er lidt ked af at det hele sluttede så brat og at jeg gerne ville have oplevet at gå i fødsel selv også selv om jeg skulle gå 14 over, meeeeeeen jeg kan også godt huske hvor slem ventetiden var..

Jeg håber at alle gravide får en rigtig god fødsel og kommer glade ud på den anden side at verdens hårdste maraton

oooh jooo tak.. jeg er 100% sikker på at jeg komme til at savner at være gravid, det er bare en dejligt tid men det er også en hård tid med længsfuld og anspændt. især nu hvor alting nærmer sig med hastige skrid:-) 

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

39+4

og heey. kan se du har termin på mandag!!!!!!!!!!!! det er jo om 2dage held og lykkkeeee

Anmeld

20. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ville bare sige held og lykke til jer allesammen. glæd jer det er så fantatisk,

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

Elias"s mor skriver:

ville bare sige held og lykke til jer allesammen. glæd jer det er så fantatisk,

Taaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.