fødslen nærme sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Smukkert

Limya skriver:

og heey. kan se du har termin på mandag!!!!!!!!!!!! det er jo om 2dage held og lykkkeeee

Hehe ja, der er ikke længe til min termin .. Men kan jo godt gå over tiden... Jeg synes det er helt underligt det er så tæt på.. Glæder mig virkelig til jeg er indlagt og jeg ved med 100% sikkerhed at NU skal jeg altså føde.. Bliver bare så spændende hvordan det hele forløber .

De smerter jeg har nu er jo nok et klart tegn på at fødslen nærmer sig, men alligevel.... Jeg er lidt nervøs for hvordan veerne bliver, om jeg overhovedet kan finde ud af at tage tid på dem.. og hvornår jeg skal kontakte fødegangen. Egentlig håber jeg vandet går, for så er man da ikke i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

Hehe ja, der er ikke længe til min termin .. Men kan jo godt gå over tiden... Jeg synes det er helt underligt det er så tæt på.. Glæder mig virkelig til jeg er indlagt og jeg ved med 100% sikkerhed at NU skal jeg altså føde.. Bliver bare så spændende hvordan det hele forløber .

De smerter jeg har nu er jo nok et klart tegn på at fødslen nærmer sig, men alligevel.... Jeg er lidt nervøs for hvordan veerne bliver, om jeg overhovedet kan finde ud af at tage tid på dem.. og hvornår jeg skal kontakte fødegangen. Egentlig håber jeg vandet går, for så er man da ikke i tvivl

hehe ja. men bare roligt er sikker på det hele nok skal gå.  om du går over tid eller føder lige på terminsdagen er endelig lige meget, UD skal den lille, Nu eller senere, så du skal nok opleve det hele på din måde og glæde mig til Fb fra dig, du føder sikkert før mig  underlig når man tænke tilbage på det 9 måneder der er gået, (hvor blev det dog af 

Anmeld

20. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

T231109 skriver:

bare rolig du er ikk i tvril når du har veer

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Hehe nej jeg er nok ikke i tvivl når det endelig er.. Men lige nu er det en underlig fornemmelse når man ikke kender til hvordan det hele starter .

Glæder mig til at skrive min fb - håber jeg kan skrive om en god fødsel .

Også lidt underligt at der rent faktisk er en BABY indeni maven på mig.. Et lille menneske.. Bliver vildt at se ham første gang

Anmeld

20. november 2009

hc=k

Limya skriver:

oooh jooo tak.. jeg er 100% sikker på at jeg komme til at savner at være gravid, det er bare en dejligt tid men det er også en hård tid med længsfuld og anspændt. især nu hvor alting nærmer sig med hastige skrid:-) 

Jeg kan kun lige at jeg er 100 % enig

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

Hehe nej jeg er nok ikke i tvivl når det endelig er.. Men lige nu er det en underlig fornemmelse når man ikke kender til hvordan det hele starter .

Glæder mig til at skrive min fb - håber jeg kan skrive om en god fødsel .

Også lidt underligt at der rent faktisk er en BABY indeni maven på mig.. Et lille menneske.. Bliver vildt at se ham første gang

jeg er så enig, man ved ikke hvordan det hele vil starte og slutte, det er noget ukendt man går igennem,men når du har oplevet det vil det hele nok give mening hvordan føles veerne, hvordan vil jeg håndtere det, hvor lang tid vil det tage, sidst men ikke mindste hvordan vil mødet med det lille  barn som har ligget i ens mave bliver, det sgu så mange spørgsmål man stiller sig selv, uden at kende svaret, men senere vil vi jo  kende den

ukend ukend ukend

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Limya skriver:

jeg er så enig, man ved ikke hvordan det hele vil starte og slutte, det er noget ukendt man går igennem,men når du har oplevet det vil det hele nok give mening hvordan føles veerne, hvordan vil jeg håndtere det, hvor lang tid vil det tage, sidst men ikke mindste hvordan vil mødet med det lille  barn som har ligget i ens mave bliver, det sgu så mange spørgsmål man stiller sig selv, uden at kende svaret, men senere vil vi jo  kende den

ukend ukend ukend

Hehe ja.. Kunne sq været rart hvis man bare vidste det hele på forhånd Det er en hel rejse vi skal på.. Og jeg glæder mig til den virkelig begynder. Det gør den først for mig når en jordemoder fortæller mig at jeg er i fødsel

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

Hehe ja.. Kunne sq været rart hvis man bare vidste det hele på forhånd Det er en hel rejse vi skal på.. Og jeg glæder mig til den virkelig begynder. Det gør den først for mig når en jordemoder fortæller mig at jeg er i fødsel

heheh ja, før kan man ikke være sikker på at nu skal den bette ud  men ja glæde mig også til den ukendte rejsevirkelig meget

Anmeld

20. november 2009

Smukkert

Limya skriver:

heheh ja, før kan man ikke være sikker på at nu skal den bette ud  men ja glæde mig også til den ukendte rejsevirkelig meget

Uha, jeg tror altså godt nok jeg snart skal føde..
De smerter jeg har fortil nederst på maven og i lænden kommer jævnligt.. Og så var jeg lige på toilettet hvor der var noget slim i trussen, ja lyder klamt.. Men hey .. Jeg går nok IKKE 2 uger over tid *S*..

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

Uha, jeg tror altså godt nok jeg snart skal føde..
De smerter jeg har fortil nederst på maven og i lænden kommer jævnligt.. Og så var jeg lige på toilettet hvor der var noget slim i trussen, ja lyder klamt.. Men hey .. Jeg går nok IKKE 2 uger over tid *S*..

ej hvor vild. det smerter må godt bliver til veer for min skyld  sender en masse vee-støøøøøøv af steed

puuuuuuuuuuuuuust

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.