fødslen nærme sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

Trolde_mor

T231109 skriver:

Jeg har stadig ikke født, men har fået rigtige veer... Orker snart ik mere .
Fødegangen har ikke villet se mig før nu fordi de ikke har været helt regelmæssige. Lige nu er der ca. 6 min imellem.. Jeg er bare SÅ træt og på randen til at bryde psykisk sammen.. Gider ikke mere...

Tager ind på fødegangen nu og bliver undersøgt, men bliver sikkert sendt hjem igen.. Nu må vi se. Jeg håber jeg snart kan se en ende på det hele!

Håber det gik / går godt på fødegangen, og at de hvis de sender dig hjem igen, giver dig noget at sove på, så du kan få ladet lidt op igen... *kram*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Unalisa

T231109 skriver:

Fødegangen har ikke villet se mig før nu fordi de ikke har været helt regelmæssige. Lige nu er der ca. 6 min imellem.. Jeg er bare SÅ træt og på randen til at bryde psykisk sammen.. Gider ikke mere...

Tager ind på fødegangen nu og bliver undersøgt, men bliver sikkert sendt hjem igen.. Nu må vi se. Jeg håber jeg snart kan se en ende på det hele!

håber du har født nu!!!!!!

Anmeld

22. november 2009

FrkC

T231109 skriver:

Håber du er igang med at føde, hvis du ik har født

Anmeld

22. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ville bare sige hun er igang

Anmeld

22. november 2009

FrkC

Elias"s mor skriver:

ville bare sige hun er igang

Hvor er det spændende

Ønsker hende held og lykke..

Anmeld

22. november 2009

millesofie

Hej alle sammen

det må jeg nok sige det er det mest spændene indlæg jeg har læst

men nok også fordi jeg kan reelitere til det i alle skriver

jeg er i dag 37+0 og har både tabt slimprop, haft dirré, tons vis af pluk veer, ondt i læn, bækkenløsning og mange sådan jav i underlivet

og nu gik det ellers så godt, har haft en god og dejlig gravisitet

men der kommer jo noget godt ud af det hele

det er jo den lille vi venter på, og for mit vedkomne med længsel, selvom det hele er gået hurtigt siden jeg fik afvide at nu var den der nu skulle jeg have en lille, så synes jeg nu her til sidst at nu kan den lille sommerfugl godt komme ud.

jeg ved stadigvæk ikke om det bliver en dreng eller pige. . . er der andre som der heller ikke ved det. .?

jeg synes at uvisheden giver lidt mere spænding men det er også det der gør at jeg snart ikke kan vente mere

held og lykke til jer alle og god fødsel

Anmeld

22. november 2009

luckas-mor

millesofie skriver:

Hej alle sammen

jeg er i dag 37+0 og har både tabt slimprop, haft dirré, tons vis af pluk veer, ondt i læn, bækkenløsning og mange sådan jav i underlivet

det er jo den lille vi venter på, og for mit vedkomne med længsel, selvom det hele er gået hurtigt siden jeg fik afvide at nu var den der nu skulle jeg have en lille, så synes jeg nu her til sidst at nu kan den lille sommerfugl godt komme ud.

jeg ved stadigvæk ikke om det bliver en dreng eller pige. . . er der andre som der heller ikke ved det. .?

jeg synes at uvisheden giver lidt mere spænding men det er også det der gør at jeg snart ikke kan vente mere

syntes også det er et mega spændende indlæg,, med alle de fødsler der er gået igang

selv er der godt 2½måned til termin og ligesom du ved vi ikke hvad det bliver,, har bestilt tid til 3d/4dscanning men vil stadig ikk vide det

og ønkser held og lykke til alle de heldige piger der er igang med fødsel eller snart skal opleve den

natascha

Anmeld

22. november 2009

Unalisa

har hun mon født?????

Anmeld

22. november 2009

Unalisa

millesofie skriver:

Hej alle sammen

jeg er i dag 37+2 og kan genkendende nikke  til det du skriver  vi venter os en lille dreng, og det gør bestemt ikke ventiden nærmere, jeg ved ikke om jeg har tabt slimproppen, noget slimmet har jeg da set i mange uger nu,(måske den gendanner sig) plukkeveerne er også taget til og alt det du skriver har jeg også mærket, (har også haft en drømmegraviditet, meget meget nem graviditet  men synes nu tiden går meget meget stærk nu, selvom jeg ikke kan vente mere

håber da ikke jeg går over tiden, for det er absolut noget jeg ikke har tålmodighed nok til.

Anmeld

22. november 2009

Lærke90

jeg er i dag 37+2 og kan genkendende nikke  til det du skriver  vi venter os en lille dreng, og det gør bestemt ikke ventiden nærmere, jeg ved ikke om jeg har tabt slimproppen, noget slimmet har jeg da set i mange uger nu,(måske den gendanner sig) plukkeveerne er også taget til og alt det du skriver har jeg også mærket, (har også haft en drømmegraviditet, meget meget nem graviditet  men synes nu tiden går meget meget stærk nu, selvom jeg ikke kan vente mere

håber da ikke jeg går over tiden, for det er absolut noget jeg ikke har tålmodighed nok til.

I er ikke alene. er 37+0 i dag og er bare så utålmodig - venter bare på smerterne.  Glæder mig som et lille barn til jul, til fødslen skal gå i gang. bare depri at man ikke ved om det er i aften eller om 5 uger..

for jer alle

synes godt nok vi er mange som skal føde inden særlig længe, så det er dejligt at høre om alle de fb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.