Hvad er jeres drømme/fremtidsplaner inden for job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

BK

Kloster skriver:

Hej.

Sidder pt og drømme realistisk over, hvad jeg mon skal i fremtiden. Jeg far mange ideer, men ved jo godt, ikke alle kan gå i opfyldelse. Men bare så fedt, at man har nogle valg...

Jeg er udlært sosu-assistent og tænker på kommunom, socialformidler, akademiuddannelse indenfor sundhed, div kurser for at give mig selv mere kompetence osv.

Men men men... Har kun været udlært i 10 mdr, så det er kun tanker og drømme indtil videre. Dog har jeg en ide om, at det kunne være fedt at blive visitator og evt leder. Men stadig indenfor mit fag med ældre/handicappede.

Hvad er jeres drømme/ideer?

Og hvis nogen kender til de uddannelser/kurser, jeg selv har nævnt, må I endelig gerne sige til, for jeg synes informationen på nettet er sååå sparsomt ift i den virkelige verden.

Kloster

Jeg overvejer at tage ssh uddannelsen, men har gået og tænkt lidt, for jeg er slet ikke sikker på at det er det jeg vil når det kommer til stykket...

Som min mand ville sige det jeg allerhelst vil er faktisk at gå hjemme... Men det tillader økonomien ikke...

Der ud over vil jeg gerne arbejde med mennesker, men helst kun dagarbejde, og helst ikke i weekenden og på helligdage, og ja så blev ssh jo lige udelukket i en fandens fart...

Så jeg er godt nok lidt på bar bund med hvad jeg har lyst til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

JonTri

Jeg er udd sygeplejerske og er i akut psykiatrien. Vil gerne en masse - Har overvejet neonatalafdelingen, onkologisk ambulatorie, operationsafdelin og sidst men ikke mindst skadestue... Masser af planer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.