Hvad er jeres drømme/fremtidsplaner inden for job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

qp

Stineve skriver:

Hej qp... jeg er også meget interesserede i de spørgsmål Toffi spurgte om... så hvis du gider og har lyst, vil jeg også meget gerne høre om dine erfaringer enten her eller som pb...

mvh stine

Du kan læse med på mit svar til hende... derfor jeg lagde det herind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Sjovt du netop spørger nu. Jeg har læst jura, og bliver færdig til januar.

I dag skal jeg til 2. runde af jobsamtale på mit drømmejob, nemlig som dommerfuldmægtig. For to uger siden var jeg til samtale på hovedkontoret hos Domstolsstyrelsen i København og de har så "godkendt" mig, så nu mangler jeg "bare" en retskreds.

- Så piger I må meget gerne krydse fingre kl. 9.00.

Line.

Anmeld

20. november 2009

TbCp

Åhhha bare jeg vidste det.

Jeg er uddannet som pædagog og arbejder somprivat dagplejer og jeg er virkelig glad for mit job... men det er ikke det her jeg vil resten af livet.
Har haft flere ting oppe at vende..... sundhedsplejerske, talepædagog, tegnsprogstolk, sekretær, økonomi....
Lige nu er det uoverskueligt at skulle læse igen, mest pga økonomien, men kunne godt forestille mig at jeg en dag fandt på at læse igen...

Der er så mange muligheder at det er svært at vælge og svært at være sikker på at det nu er det rigtige

Anmeld

20. november 2009

hannetheis

jeg er ved at uddanne mig som pædagog, det er mit drømmejob. jeg syntes det er spænnende at arbejde med små børn.

Anmeld

20. november 2009

Neki

SØS skriver:

Sjovt du netop spørger nu. Jeg har læst jura, og bliver færdig til januar.

I dag skal jeg til 2. runde af jobsamtale på mit drømmejob, nemlig som dommerfuldmægtig. For to uger siden var jeg til samtale på hovedkontoret hos Domstolsstyrelsen i København og de har så "godkendt" mig, så nu mangler jeg "bare" en retskreds.

- Så piger I må meget gerne krydse fingre kl. 9.00.

Line.

Jeg sidder og krydser nu...
Håber det går dig godt...

Anmeld

20. november 2009

malou

jeg er uddannet ernæringsassistent men har aldrig brugt det. Har istedet arbejedet som tjener, rest.chef, inspektør, cafe bestyrer osv. Så skiftede jeg branche til lingeri dernæst bestyrer i børnetøjsbutik og så orlov. Nu ved jeg ikke hvad jeg vil.... kunne godt tænke mig at blive receptionist så er ved at undersøge mulighederne for voksenlærling osv...- en indtil da er jeg jobsøgende så det står mig ud af ørene... min orlov er nemlig slut d.9 december og så har vi kun Dennis´s løn at trække på..... men det er godtnok svært at få job når man ikke har nogen uddannelse som sån..... bad luck...

knus malou

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

er uddannet laborant... hmm... drømme jobbet er indenfor medicin eller bioteknologi...

Anmeld

20. november 2009

Honningblomst

Min drøm er at læse så længe jeg kan og bagefter finde mig en rig mand så jeg kan gå hjemme indtil mine børn flytter hjemmefra...

Anmeld

20. november 2009

Lise

malou skriver:

jeg er uddannet ernæringsassistent men har aldrig brugt det. Har istedet arbejedet som tjener, rest.chef, inspektør, cafe bestyrer osv. Så skiftede jeg branche til lingeri dernæst bestyrer i børnetøjsbutik og så orlov. Nu ved jeg ikke hvad jeg vil.... kunne godt tænke mig at blive receptionist så er ved at undersøge mulighederne for voksenlærling osv...- en indtil da er jeg jobsøgende så det står mig ud af ørene... min orlov er nemlig slut d.9 december og så har vi kun Dennis´s løn at trække på..... men det er godtnok svært at få job når man ikke har nogen uddannelse som sån..... bad luck...

knus malou

Var der ikke noget med et job på et hotel i Ørestaden?

Anmeld

20. november 2009

qp

malou skriver:

knus malou

Synes jeg husker noget om du var så glad da du havde fået job på et el andet rigtig fedt hotel i Ørestaden - hvordan blev det med det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.