nutche skriver:
jeg synes det lyder som om du har tænkt det meget igennem og det har jeg stor respekt for.
har du fortalt det til din familie?
som du selv skriver så er det noget der vil hjælpe både dig og dem... men det er også noget som kan forandre din måde at anskue verden på....så de vil opleve en forandring ved dig.....denne forandring vil være meget posetiv.... men hvis man har levet med en misbruger længe.... kan forandringen komme som en overraskelse.
med hensyn til aa møder så mener jeg at du kan finde deres mødekalender på deres hjemmeside... der er mange møder rundt om i landet, på alle tider af døgnet....så har du mod på det synes jeg klart du skal prøve at møde op.
min ex har som skrevet stor glæde af dem....og jeg har været til al anon (pårørende til alkoholikere) møder mange gange. det giver mulighed for at møde ligestillede..... man kan lufte alle sine tanker...og der er altid nogen der har prøvet det. du gennemgår lige nu.
mange hilsner
Nej min familie ved det ikke, ikke endnu. Det er jeg ikk klar til lige pt. Men det kommer med tiden. Ja jeg vil blive anderledes, og forhåbentlig på den gode måde
Og det er jo positivt...
Jeg VIL det her SÅ meget, så tror på det skal lykkes. Men det kommer til at tage tid. Det er jeg klar over, men alt godt kommer til den der venter har jeg oplevet flere gange. Rom blev heller ikke bygget på én dag 
Anmeld