Jeg har et problem ;O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.511 visninger
42 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Anonym trådstarter

Et Alkoholproblem!!! Det har jeg nu indset, og er kommet i antabusbehandling. Øjj hvor jeg har det svært med det og med mig selv. Har svigtet mine elskede bøen i ALT for lang tid, og det gør så ondt at tænke på, snøft. Men nu er jeg i behandling ved lægen, og idag kl. 14.00 skal jeg til møde på et misbrugscenter på første gang. Jeg glæder mig til at komme i gang, men samtidig skræmmer det mig noget så grusomt. Men jeg er nødt til det, for ellers tager kommunen mine børn, og det må for alt i verden ikke ske. Jeg har kommunen på min side nu, og de hjælper og støtter mig 110% i det her. Så det er dejligt. For mine børn skal gerne blive herhjemme. Og jeg skal så vidt det er muligt behandles, så jeg kan blive hjemme. Altså ikke indlægges. Og får så folk fra kommunen til at hjælpe mig i hjemmet. Har også min super dejlige kæreste der støtter mig, det er så skønt.

Undskyld, men måtte bare ud med det.

Mvh. Den alkoholiserede SKODmor ;O(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

TbCp

Anonym skriver:

Et Alkoholproblem!!! Det har jeg nu indset, og er kommet i antabusbehandling. Øjj hvor jeg har det svært med det og med mig selv. Har svigtet mine elskede bøen i ALT for lang tid, og det gør så ondt at tænke på, snøft. Men nu er jeg i behandling ved lægen, og idag kl. 14.00 skal jeg til møde på et misbrugscenter på første gang. Jeg glæder mig til at komme i gang, men samtidig skræmmer det mig noget så grusomt. Men jeg er nødt til det, for ellers tager kommunen mine børn, og det må for alt i verden ikke ske. Jeg har kommunen på min side nu, og de hjælper og støtter mig 110% i det her. Så det er dejligt. For mine børn skal gerne blive herhjemme. Og jeg skal så vidt det er muligt behandles, så jeg kan blive hjemme. Altså ikke indlægges. Og får så folk fra kommunen til at hjælpe mig i hjemmet. Har også min super dejlige kæreste der støtter mig, det er så skønt.

Rigtig meget held og lykke til dig. Første skridt er jo at du selv indser at du har et problem, så du er allerede nået langt.

Håber det hele kommer til at gå godt!

Anmeld

12. november 2009

netdaddy

Flot at du selv erkender det - det er altid det skridt der er det største og sværeste at tage.

Og så er du vel kun en skodmor, hvis du ikke gjorde noget ved det!?

Krydser fingre for dig og din familie...

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

Et stort skridt at du har indset at du har et problem, det er ikke alle der nogensinde kommer dertil.

Du er ikke en skodmor netop fordi du nu har vlagt at kæmpe for dine børn, uanset hvor skræmmende det er for dig at skule i gang med behandling osv. Syntes det er godt alle støtter dig og håber du slipper for at blive indlagt.

en krammer herfra

Anmeld

12. november 2009

Valle81

Kære dig,

SKOD mor ville du kun være i det æjeblik du bare lod det hele stå til.

Det at du anerkender dit problem gør dig til en rigtig god mor.

Vi har alle vores problemer i livet, nogle mere end andre og vi har alle vores måder at tacle dem på.

Ønsker dig så meget held og lykke og håber fremtiden for dig og dine børn bliver fantastisk og alkoholfri.

Sender dig en masse gåpåmod.

Christina

Anmeld

12. november 2009

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen....

Jeg håber også jeg slipper for at blive indlagt. For så skal mine børn i aflastning/pleje så længe, og det ønsker jeg ikke. De har det svært nok i forvejen...

Anmeld

12. november 2009

Mutti2

Anonym skriver:

Jeg tager virkeligt hatten af for at du kan stille dig frem og indrømme en stor ting som dette (ano eller ej). Det kræver virkeligt meget mod at kunne tage det skridt.

Jeg håber for dig at du kan få den nødvendige behandling for at du igen kan blive den mor for dine børn du ønsker at være.

Jeg håber du følger op på det hele løbende så vi kan høre hvordan det går dig

KÆMPE knus Pernille

Anmeld

12. november 2009

LouiseNielsen

Super flot du har erkendt dit problem.... Det er det første og største skridt!

Held og lykke

Anmeld

12. november 2009

Diana...

Super flot at du erkender dit problem der er første skridt på vejen. Du skal nok klare det og os med det hjælp du får.

SKOD mor er du langt fra!!!! 

Kæmpe knus og mange tanker til dig. 

Anmeld

12. november 2009

BK

Anonym skriver:

Kære du...

Bare det at du har indset at du har et problem er stort... Det at du så også rent faktisk ønsker at gøre noget ved er endnu større...

Så skodmor nej det er du ikke, skodmødre det er dem der vælger at lade stå til uden at gøre noget ved problemet...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.