Jeg har et problem ;O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Endnu engang tak alle sammen. I er guld værd.Har lige været ved lægen og få antabus, men føj hvor det er ækelt, ydrk

Godt det ikk er noget man skal vænne sig til alt for tit.

Jeg skal nok holde jer opdateret. Måske en dag jeg har "nosser" nok til at vise jer hvem jeg er. Bare ikke lige pt. sorry.

både hos Aa og hos al anon er man anonym.... man præsentere sig kun ved navn....så hvorfor sku du ikke også ha lov til det

et stort skulderklap herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Anonym trådstarter

Update:

Samtalen i torsdags gik super fint og smertefrit. Nu er de ved at udarbejde en plan for mig, så glæder mig rigtig meget til at komme i gang nu. Planen kommer med posten i næste uge engang....

Jeg har det også rigtig rigtig godt, så indtil videre er alt positivt;O)

Kram herfra

Anmeld

14. november 2009

wamse

Stort kram fra mig, du har taget det største og mest svære skridt nu, nemlig erkendelsen.

Jeg har haft et stofmisbrug, da mine drenge var mindre. Jeg kom i døgnbehandling for det og har været clean i 6½ år nu.

Lad være med at dunke dig selv i hovedet med at du er en "skod"mor, det er kun lige til at presse dig selv til alkohol igen, men erkend dit problem og gør noget ved det Der findes også en side som hedder www.hope.dk, der kan du være anonym og komme af med det du har på hjertet.

Du er meget velkommen til at skrive til mig, hvis du har lyst.

Kh Majbritt

Anmeld

14. november 2009

Mormilla

Anonym skriver:

Et Alkoholproblem!!! Det har jeg nu indset, og er kommet i antabusbehandling. Øjj hvor jeg har det svært med det og med mig selv. Har svigtet mine elskede bøen i ALT for lang tid, og det gør så ondt at tænke på, snøft. Men nu er jeg i behandling ved lægen, og idag kl. 14.00 skal jeg til møde på et misbrugscenter på første gang. Jeg glæder mig til at komme i gang, men samtidig skræmmer det mig noget så grusomt. Men jeg er nødt til det, for ellers tager kommunen mine børn, og det må for alt i verden ikke ske. Jeg har kommunen på min side nu, og de hjælper og støtter mig 110% i det her. Så det er dejligt. For mine børn skal gerne blive herhjemme. Og jeg skal så vidt det er muligt behandles, så jeg kan blive hjemme. Altså ikke indlægges. Og får så folk fra kommunen til at hjælpe mig i hjemmet. Har også min super dejlige kæreste der støtter mig, det er så skønt.

Undskyld, men måtte bare ud med det.

Mvh. Den alkoholiserede SKODmor ;O(

Synes at det er meget flot at du har indset at du har et problem! Det er det største skridt til at stoppe!!!

Har selv haft et problem med stoffer hvor jeg var i dag behandling. Vilket har været super for mig! Har ikke rørt noget siden! Tror det er ca. 6 år siden.

Hvis du har brug for at snakke er du meget velkommen til at skrive!

Alt held og lykke til dig!

Anmeld

14. november 2009

Anonym trådstarter

Hvor er I bare søde allesammen ....

I får alle lige et stort  og herfra...

Anmeld

14. november 2009

Lone Jakobsen

tænkte lige på dig idag.....

må jeg spørge hvad der fik dig til at indse at der var et problem? min stedmor drikker også alt alt for meget.....men hun ser ikke selv at der er et problem.

Anmeld

14. november 2009

Becks

Anonym skriver:

Update:

Samtalen i torsdags gik super fint og smertefrit. Nu er de ved at udarbejde en plan for mig, så glæder mig rigtig meget til at komme i gang nu. Planen kommer med posten i næste uge engang....

Kram herfra

Du er bare SÅ sej  Så flot at du har indrømmet dit problem overfor dig selv og andre.. Synes det er så godt gået..

Keep up the good work & spirit - Det skal du nok komme langt med

Anmeld

14. november 2009

qp

Update:

Kram herfra

Du er sej!!

Anmeld

15. november 2009

Ansemusen

Hvor er det bare helt vildt sejt at du har turde indse dit problem, søge hjælp og gør noget ved det  Jeg kan ikke sige andet end at jeg håber det allerbedste for dig og dine børn! Jeg håber dine dump på vejen ikke må blive alt for store

Anmeld

15. november 2009

Bondepigen

Hold op, hvor er du sej... Og du er netop en GOD mor, når du gør noget ved problemet!!! Synes virkelig det lyder til at du nok skal klare det!!

Husk at skrive herinde en gang imellem, hvis du har brug for at få lidt støtte og opmuntring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.