Jeg har et problem ;O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Ranarupta

Hej anonyme - modige og stærke - mor!

Hvor er det flot! Jeg er sikker på, at det ender godt for dig og dine børn! For du lyder målrettet og klar til at kæmpe med alt, du rummer.

Jeg ved fra en misbruger i familien, at det bliver hårdt og der vil være nedture, men når man har sådan en vilje, som du har, så tror jeg kun, at der er en vej. Og det er frem! 

Jeg synes, at du er sej og helt fantastisk! 

Kram, Ranarupta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

forår

Super flot skridt du her taget, det kan du godt være stolt af.

Held og lykke med det hele

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Flot du erkender det og gør noget ved det!

Håber alt bliver lyst på din vej

Anmeld

12. november 2009

Muffinmus

rigtig meget held med det, jeg håber det lykkes så i kan få en god sund familie med en kærlig hengiven mor.

Jeg ved det kræver sin kvinde at stå fast ved det, men du er nødt til at tænke på både dine børn og dig selv og det gode liv du kan give dem ved at holde fast i den gode beslutnong du er kommet til.

Har selv haft en far der drak efter mine forældre blev skilt..og det gør han stadig, læger ved det kun handler om tid før det er slut....

Håber ikke dine børn vil skulle leve med samme vished som mig. Synes det er flot du har erkendt det og håber på det kommer til at gå rigtig godt.

Anmeld

12. november 2009

Lone Jakobsen

jamen hvor er det flot at du tør stå frem....anonym eller ej.... hvor er det stort at du er kommet så langt.

mine drenges far er alkoholiker så jeg ved at vejen bliver hård. men jeg synes du er kommet fantastisk langt ved at indse at du har et problem....og det er noget virkelig godt at lære dine børn. du lærer dem at selv om det er hårdt, så er det værd at tage kampen op, for dem man elsker.

mine børn led selv under et svigt, da deres far drak.... og det tog mig lang tid at indse hvad jeg udsatte dem for, ved at prøve at hjælpe en mand der ikke ville hjælpes. så du skal virkelig klappe dig selv på ryggen for at du er kommet så langt. og ønsker du at skrive privat, skal du være mere end velkommen til det.

jeg håber at du har nogen der kan støtte op omkring børnene og dig...for vejen du skal ud på er lang og hård.... men jeg ved at det kan lykkes, at man kan lære at leve med et misbrug, som den familie sygdom det er.

men jeg sender dig et stort og ønsker alt godt for jer alle sammen.

Anmeld

12. november 2009

Mira0911

SÅ flot...

Anmeld

12. november 2009

Anonym trådstarter

Endnu engang tak alle sammen. I er guld værd.Har lige været ved lægen og få antabus, men føj hvor det er ækelt, ydrk

Godt det ikk er noget man skal vænne sig til alt for tit.

Jeg skal nok holde jer opdateret. Måske en dag jeg har "nosser" nok til at vise jer hvem jeg er. Bare ikke lige pt. sorry.

Anmeld

12. november 2009

katjabt

Du kan være stolt af dig selv... du på vej i den rigtige retning

Held og lykke

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville ønske min far var ligeså sej som dig...

/Rosa

Anmeld

12. november 2009

mullesmith2

Mange gange held og lykke med at komme ud af dit misbrug. Jeg syntes det er skide flot du indser problemet og får gjort noget ved det, det er virkelig en sejr for dig at du gør det. Bare hæng i med hænder og fødder så skal du nok komme ud på den anden side af det og være færdig med det drikkeri. Og bliver det svært at holde så tænk på dine børn, du gør det for dem. kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.