Arbejde, arbejde, arbejde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

TbCp

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg arbejder hos et bogtrykkeri Norhaven A/S, hvor vi trykker alt inden for paperbacks.

Sidder som ordrebehandler(ordrekoordinater). Tager imod ordre, sørgre for de bliver oprettet, så der i sidste endnu bliver trykt den bog kunden ønsker:0) Sidder med Polske, Hollandske, Engelske, Irske og Skotske kunder. Så der er stor adspredelse.

Hyggeligt og dejligt arbejde og en god bonus er bugnende bogreoler:0)

Christina

Hvilken uddannelse har du til det? Er det noget kontor af en art?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Valle81

TbCp skriver:

Hvilken uddannelse har du til det? Er det noget kontor af en art?

Ingen uddannelse må jeg desværre sige..............

Tog min HHX på Handelsskolen, arbejde efter skole i Bilka i mange år, blevb så dagplejer.Da jeg var dagplejer blev jeg tilbudt job herude som assistent for ordrebehandlerne hvilket jeg var et halvt års tid. Så var der en der stoppede, og så spurgte de om jeg havde lyst til at blive ordrebehandler. Det sprang jeg til og har været det i et lille års tid nu.

Så ingen uddannelse. Mange af dem jeg arbejder med har været inde for bogbranchen i mange år, nogle er uddannde trykkere, andre indenfor sprog, så det er en meget blandet landhandel.

Chrisitna, som desværre aldrig har fået en videre uddannelse, men har været super heldig:0)

Anmeld

12. november 2009

TbCp

Valle81 skriver:

Ingen uddannelse må jeg desværre sige..............

Tog min HHX på Handelsskolen, arbejde efter skole i Bilka i mange år, blevb så dagplejer.Da jeg var dagplejer blev jeg tilbudt job herude som assistent for ordrebehandlerne hvilket jeg var et halvt års tid. Så var der en der stoppede, og så spurgte de om jeg havde lyst til at blive ordrebehandler. Det sprang jeg til og har været det i et lille års tid nu.

Så ingen uddannelse. Mange af dem jeg arbejder med har været inde for bogbranchen i mange år, nogle er uddannde trykkere, andre indenfor sprog, så det er en meget blandet landhandel.

Chrisitna, som desværre aldrig har fået en videre uddannelse, men har været super heldig:0)

Deter da vild lækkert at blive tilbudt sådan et job
Synes lige det lød så spændende så måtte lige høre om man skulle have en speciel uddannelse for at arbejde sådan et sted

Anmeld

12. november 2009

Valle81

TbCp skriver:

Deter da vild lækkert at blive tilbudt sådan et job
Synes lige det lød så spændende så måtte lige høre om man skulle have en speciel uddannelse for at arbejde sådan et sted

Det er faktisk også meget spændende. Er jeg får brugt min engelsk rigtig meget. Snakker med masser af kunder, og laver alt fra ordrebekræftelser, svarer påtons af emails, møder, kundebesøg osv til fakturering.

Så meget varierende arbejde, og samtidig er der også tid til at sidder her og skrive med Jer.

Endnu en bonus er hjemmearbejdsplads (bruges ikke så tit, men muligheden er der) og betalt internet.

Christina

Anmeld

12. november 2009

Anne85

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder på et social psykiatrisk center.... fantastisk arbejde.... glæder mig hver eneste morgen

Anmeld

12. november 2009

Halbschön

Jeg læser til sygeplejerske og mangler det sidste semester som består af bachelorskrivning.. Så glæder mig MEGET til at blive færdig

Anmeld

12. november 2009

vatten

Jeg læser teologi på 7. semester, så til februar mangler jeg kun 2½år

Planen er, at jeg læser videre til præst, og gerne skulle blive sognepræst et sted i Østjylland om ca 3 år, med mindre jeg får en baby inden da og skal på barsel

Anmeld

12. november 2009

Vidunderligeunger

Heii´

Jeg går på HF 1. år - dansk, mat, samf og engelsk..

næste år, eller efter endt barsel, skal jeg have 2. år bestående af kemi, biologi, religion, fysik, mat B, og et valgfag...

derefter skal jeg hvis alt går vel, starte på sygepleje udd. i herning.. er nok 25 når jeg er helt færdig og det er = barn nr. 2

Anmeld

12. november 2009

MetteT

Znuzke skriver:

Jeg arbejder pt. som bogholder

Jeg har ellers i mange år arbejdet med salg og projektledelse, og efter mine barsler havde min mor købt en lille farvefabrik hvor jeg arbejdede i et par år og hvor jeg også beskæftigede mig med salg, indkøb og regnskab. Der stoppede jeg i Januar så nu bogfører jeg.....og det er kedeligt...

Et lille billede af min mors farver - kan i huske dem???

Så blir man lige nostaltigsk der..

Anmeld

12. november 2009

malou

Jeg er uddannet ernæringsass. i 1997 men har aldrig brugt det... har derimod så været tjener, rest.chef og inspektør i rigtig mange år...- så skiftede jeg branche da jeg blev træt af aften, natte arbejde og startede med at sælge lingeri i Kastrup lufthavn. Dernæst blev det børnetøj som jeg så arbejde med i 5 år. Nu er min orlov slut til december... så er i fuld gang med at søge job.. ikke lige så let pt... - skulle ellers være startet på de store nye hotel i Ørestaden men de havde glemt at informere mig om 05 vagter... grrrrr og så kan jeg jo ikke aflevere min søn i dagis.

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.