Arbejde, arbejde, arbejde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration. Lige nu er jeg på barsel men til june starter jeg på job igen som bogholder hos et firma der designer brudekjoler og selskabstøj. Lidt dyrt sted at arbejde, specielt når de nye kollektioner kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

6800

Jeg blev færdig uddannet lærer for 1½ år siden og arbejder nu på en lille friskole...et dejligt job, med en masse dejlige unger...er klasselærer for en 3. klasse, hvor jeg har dansk, historie og kristendom og derudover underviser jeg i matematik og hjemkundskab i 4 og 5. klasse, og så har jeg specialundervisning i 6. klasse...dejligt og givende job  

Anmeld

11. november 2009

otlitrom

Jeg er sygeplejestuderende, igang med 4. semester. Når jeg er færdig vil jeg gerne have noget praksiserfaring, og så videre som anæstesi, i håb om at køre med lægebil/ambulance, når jeg er blevet godt rustet i mit fag... Helt anderledes kunne jeg også godt tænke mig at komme ud i verden og arbejde.. Det hele ligger et godt stykke ud i fremtiden, men det er jo sundt at drømme! Der skal ske noget, der hvor jeg skal være

Anmeld

11. november 2009

Vingummien

Jeg går bare her hjemme og daser den af, skal starte på skole til januar, det er jeg meget spændt på da jeg ikke har siddet på skole bænken i jeg ved ikke hvor mange år

Anmeld

11. november 2009

wamse

Jeg går hjemme nu, efter at have sagt mit job som rengøringsmedhjælper op i fredags. Jeg har gjort rent og arbejdet fabrik. Jeg er lige nu ved at blive skilt og er flyttet i lejlighed med mine skønne unger. Planen er at jeg søger ind på pæd. uddannelsen, for vil rigtig gerne have en uddannelse og et job, hvor jeg ikke slider mig selv fysisk ned længe før tid Hvis der skulle vise sig at der skulle blive et problem i forhold til økonomien, så tænker jeg at jeg vil starte på ssh uddannelsen og senere videre som ssa. Kort sagt, jeg vil have en uddannelse.

Anmeld

11. november 2009

ekzunz

Jeg arbejder pt. som bogholder

Jeg har ellers i mange år arbejdet med salg og projektledelse, og efter mine barsler havde min mor købt en lille farvefabrik hvor jeg arbejdede i et par år og hvor jeg også beskæftigede mig med salg, indkøb og regnskab. Der stoppede jeg i Januar så nu bogfører jeg.....og det er kedeligt...

Et lille billede af min mors farver - kan i huske dem???

Anmeld

11. november 2009

Bom

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper og tog samtidig social og sundhedsassistent uddannelsen, blev færdig i maj 2009, fik fast arbejde med det samme i hjemmeplejen..  (Folk kommentere tit at jeg er en ung assistent, men kunne jo ikke gøre for at jeg vidste hvad jeg ville med mit liv.. )

Mine drømme er at jeg vil være jordemoder. Men indtil videre beholder jeg mit job i hjemmeplejen...

Anmeld

11. november 2009

Ox.

Znuzke skriver:

Jeg har ellers i mange år arbejdet med salg og projektledelse, og efter mine barsler havde min mor købt en lille farvefabrik hvor jeg arbejdede i et par år og hvor jeg også beskæftigede mig med salg, indkøb og regnskab. Der stoppede jeg i Januar så nu bogfører jeg.....og det er kedeligt...

Uh hvor sjovt, dem brugte jeg som barn hjemme hos min mormor

Anmeld

11. november 2009

Klumpe-dumpe

Znuzke skriver:

Ih ja de farver kan jeg godt huske.

Vi fik en pakke da vi startede i børnehave klasse og fik en ny pakke da vi startede i 1. kl.

Kan man købe dem på nettet?

Nåh men til 1. marts skal jeg tilbage som receptionist ved DK.s 2 største rengøringsselskab.

Men ved ikke helt om jeg skal blive der. Har fået lovning på at komme ned i tid, de første 3 mdr. men kan jeg ikke forblive på nedsat tid, skal jeg finde noget andet. Da jeg ikke kan få det til at passe med dp. (og vil heller IKKE ha´Malucca i dp fra åben til luk)

Anmeld

11. november 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
malucca09 skriver:

Ih ja de farver kan jeg godt huske.

Vi fik en pakke da vi startede i børnehave klasse og fik en ny pakke da vi startede i 1. kl.

Kan man købe dem på nettet?

Nåh men til 1. marts skal jeg tilbage som receptionist ved DK.s 2 største rengøringsselskab.

Men ved ikke helt om jeg skal blive der. Har fået lovning på at komme ned i tid, de første 3 mdr. men kan jeg ikke forblive på nedsat tid, skal jeg finde noget andet. Da jeg ikke kan få det til at passe med dp. (og vil heller IKKE ha´Malucca i dp fra åben til luk)

Lige et link til farverne. http://avformshop.dk/kridt_og_blyanter_farvekridt-c-10530_28088_38196.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.