Arbejde, arbejde, arbejde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration. Lige nu er jeg på barsel men til june starter jeg på job igen som bogholder hos et firma der designer brudekjoler og selskabstøj. Lidt dyrt sted at arbejde, specielt når de nye kollektioner kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

6800

Jeg blev færdig uddannet lærer for 1½ år siden og arbejder nu på en lille friskole...et dejligt job, med en masse dejlige unger...er klasselærer for en 3. klasse, hvor jeg har dansk, historie og kristendom og derudover underviser jeg i matematik og hjemkundskab i 4 og 5. klasse, og så har jeg specialundervisning i 6. klasse...dejligt og givende job  

Anmeld

11. november 2009

otlitrom

Jeg er sygeplejestuderende, igang med 4. semester. Når jeg er færdig vil jeg gerne have noget praksiserfaring, og så videre som anæstesi, i håb om at køre med lægebil/ambulance, når jeg er blevet godt rustet i mit fag... Helt anderledes kunne jeg også godt tænke mig at komme ud i verden og arbejde.. Det hele ligger et godt stykke ud i fremtiden, men det er jo sundt at drømme! Der skal ske noget, der hvor jeg skal være

Anmeld

11. november 2009

Vingummien

Jeg går bare her hjemme og daser den af, skal starte på skole til januar, det er jeg meget spændt på da jeg ikke har siddet på skole bænken i jeg ved ikke hvor mange år

Anmeld

11. november 2009

wamse