Arbejde, arbejde, arbejde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Maise

Jeg er Sygeplejerske og Souschef på en ældrepsykiatrisk afd, hvor jeg har været i 4 år inden jeg gik på barsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

LotteN

her 1. september startede jeg med at læse markedsføringsøkonom og er færdig om 2 år, hvor der så åbner sig et hav af muligheder

Anmeld

11. november 2009

Christinahr

LotteN skriver:

her 1. september startede jeg med at læse markedsføringsøkonom og er færdig om 2 år, hvor der så åbner sig et hav af muligheder

og dog for det er utrolig svært at finde job

Jeg er lærerstuderende

Anmeld

11. november 2009

LotteN

Christinahr skriver:

og dog for det er utrolig svært at finde job

Jeg er lærerstuderende

ja, men sådan er det jo lige nu, det er jo lige meget hvad man har af uddannelse... jeg satser bare på verden har vendt lidt når vi nærmer os sommerren 2011 - eller ja, der skal jeg nok alligevel på barsel igen, hvis alt går som det skal

Anmeld

11. november 2009

ivfmarie

Jeg er bioanalytiker med speciale i Assisteret Reproduktions Teknik.. Kort sagt: Jeg laver børn.

Anmeld

11. november 2009

oo

god tråd!

jeg er studerende; jeg læser Litteraturvidenskab ved Syddansk Universitet med tilvalg i Historie (som er det jeg læser lige nu), jeg er på 5. semester, så der er lææææænge til jeg er færdig - især hvis der kommer barsel oveni

Anmeld

11. november 2009

Ox.

Zafir skriver:

Jeg er tekniker og arbejder på CSU i Roskilde kommune, hvor jeg laver computere til handicappede Mest blinde og ordblinde. Derudover har jeg alt fra autister til folk uden arme og ben, så en god blanding.

Det er verdens dejligste job. Jeg har masser af frihed og samtidig ved jeg aldrig, hvad dagen bringer. Så jeg oplever en masse og lærer en masse og det aller bedste er, at jeg stort set kun gør folk glade hele dagen Skøøønt.