Arbejde, arbejde, arbejde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Maise

Jeg er Sygeplejerske og Souschef på en ældrepsykiatrisk afd, hvor jeg har været i 4 år inden jeg gik på barsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

LotteN

her 1. september startede jeg med at læse markedsføringsøkonom og er færdig om 2 år, hvor der så åbner sig et hav af muligheder

Anmeld

11. november 2009

Christinahr

LotteN skriver:

her 1. september startede jeg med at læse markedsføringsøkonom og er færdig om 2 år, hvor der så åbner sig et hav af muligheder

og dog for det er utrolig svært at finde job

Jeg er lærerstuderende

Anmeld

11. november 2009

LotteN

Christinahr skriver:

og dog for det er utrolig svært at finde job

Jeg er lærerstuderende

ja, men sådan er det jo lige nu, det er jo lige meget hvad man har af uddannelse... jeg satser bare på verden har vendt lidt når vi nærmer os sommerren 2011 - eller ja, der skal jeg nok alligevel på barsel igen, hvis alt går som det skal

Anmeld

11. november 2009

ivfmarie

Jeg er bioanalytiker med speciale i Assisteret Reproduktions Teknik.. Kort sagt: Jeg laver børn.

Anmeld

11. november 2009

oo

god tråd!

jeg er studerende; jeg læser Litteraturvidenskab ved Syddansk Universitet med tilvalg i Historie (som er det jeg læser lige nu), jeg er på 5. semester, så der er lææææænge til jeg er færdig - især hvis der kommer barsel oveni

Anmeld

11. november 2009

Ox.

Zafir skriver:

Jeg er tekniker og arbejder på CSU i Roskilde kommune, hvor jeg laver computere til handicappede Mest blinde og ordblinde. Derudover har jeg alt fra autister til folk uden arme og ben, så en god blanding.

Det er verdens dejligste job. Jeg har masser af frihed og samtidig ved jeg aldrig, hvad dagen bringer. Så jeg oplever en masse og lærer en masse og det aller bedste er, at jeg stort set kun gør folk glade hele dagen Skøøønt.

Også får jeg jo pillet ved en masse sjove og spændende ting.

Men skåret ind til benet, er jeg nok sådan en der 'bare' kan noget med computere og tilfældigvis er rigtig glad for at arbejde med handicapgruppen

Lyder som et dejligt givende arbejde!

Anmeld

11. november 2009

Ox.

Tjuhl skriver:

god tråd!

jeg er studerende; jeg læser Litteraturvidenskab ved Syddansk Universitet med tilvalg i Historie (som er det jeg læser lige nu), jeg er på 5. semester, så der er lææææænge til jeg er færdig - især hvis der kommer barsel oveni

Det håber vi på der kommer oveni til dig!  

Og mange tak, - synes det er sjovt at få indblik i hvad folk render og laver til hverdag, nu snakker vi jo allesammen så meget herinde, men det er egentlig få jeg ved hvad render og laver ..

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Lyder som et dejligt givende arbejde!

Det er også helt vildt skønt

Anmeld

11. november 2009

Kloster

Hej.

Jeg er blev salgsassistent som 19 årig. Har været souschef i en butik, atbejdet 7 år på slagteri, tog sosu-hjælper udd og sosu-assistent udd. Jeg arbejder nu på et lille plejehjem i den nærliggende by.

Jeg drømmer realistisk om at læse til kommunom indenfor sundhed. Og vil hive nogle informationer hjem til foråret også måske starte til næste efterår ell måske lidt senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.