Arbejde, arbejde, arbejde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

LISBETH:-)

Jeg er uddannet pædagog, og arbejder på en ganske alm. folkeskole i kommunens special 0. klasse for børn, som af forskellige årsager ikke kan fungere i en alm. 0. klasse.

Vi har børn med mange forskellige slags problemstillinger, men ovenordnet for mit arbejde er at give børnene nogen socialekompentancer/spilleregler, da de alle ikke kan fungere i socialsamspil med andre.  Ligeledes har de alle brug for at være i en lille gruppe, og have en forudsigelig hverdag.

Vi har børn uden og med diagnoser, omsogssvigtede børn osv.

Der er 7 børn i klasse og vi er 2 pædagoger til at "styre slagets gang"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

MissSophie

Jeg læser også til sygeplejerske på 3. semester. Jeg vil også gerne læse videre til sundhedsplejerske efter nogle år i arbejde

Anmeld

12. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg blev i sommeren 2007 færdiguddannet som farmakonom og arbejder nu på apotek.

Halv tid i skranken med alm. rådgivning og betjening og resten af tiden inde bagved med forsendelser, vejledninger af elever, varegodkendelse osv osv.

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Jeg er studerende og håber på at kunne blive ved med det i mange år...bagefter vil jeg have en rig mand så jeg kan gå hjemme alt jeg vil eller bare arbejde så lidt som muligt uden at have en mad..

Anmeld

12. november 2009

betjenten

Jeg vil da også være med  Startede som bager for 13 år siden, og arbejder så som bager og konditor i ca 10 år.. Fik et fritidsjob i en ungdomsklub for 5 år siden, og fik sgu blod på tanden med at arbejde med mennesker..