Arbejde, arbejde, arbejde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

ekzunz

malucca09 skriver:

Ih ja de farver kan jeg godt huske.

Vi fik en pakke da vi startede i børnehave klasse og fik en ny pakke da vi startede i 1. kl.

Kan man købe dem på nettet?

Nåh men til 1. marts skal jeg tilbage som receptionist ved DK.s 2 største rengøringsselskab.

Men ved ikke helt om jeg skal blive der. Har fået lovning på at komme ned i tid, de første 3 mdr. men kan jeg ikke forblive på nedsat tid, skal jeg finde noget andet. Da jeg ikke kan få det til at passe med dp. (og vil heller IKKE ha´Malucca i dp fra åben til luk)

Ja - de kan købes på nettet. Så lige at der kom et link til AV Form, de kan også købes hos Panduro, både i butikkerne og på nettet...

Det er lidt hyggeligt at der er så mange der kan huske dem, men der bliver desværre ikke solgt så mange af dem. De bliver stadig lavet i Danmark (3 km. fra hvor jeg bor) og de er lavet af rene natur produkter, så de er ved at blive svanemærket.

Et rigtigt godt alternativ til alm. tuscher og lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Miamaja

jeg er uddannet tandklinikassistent, men er nu det mine veninder og jeg kalder, 'domestic goddess' dvs det vi laver, er at passe vores guldklumper, holde hus og bruge vores maends penge

Naar guldklumpen bliver lidt storre vil jeg da gerne laese videre, bare for sjov og for at blive klogere

Anmeld

12. november 2009

Lærke90

Znuzke skriver:

Jeg arbejder pt. som bogholder

Jeg har ellers i mange år arbejdet med salg og projektledelse, og efter mine barsler havde min mor købt en lille farvefabrik hvor jeg arbejdede i et par år og hvor jeg også beskæftigede mig med salg, indkøb og regnskab. Der stoppede jeg i Januar så nu bogfører jeg.....og det er kedeligt...

Et lille billede af min mors farver - kan i huske dem???

Nøj det er mange år siden jeg har set dem.. Det får jo en til at tænke tilbage på ens barndom - første skole dag, hvor der lagde sådan en pakke farver

Jeg er i gang med en HF på VUC. Startede august 2008 og skal på barsel nu her til december. Efter barsel starter jeg selvfølgelig op igen

Ellers har jeg taget grundforløbet som dyrepasser som er mit absolutte drømme job. Efter HF vil jeg nok videre opå universitetet og læse til biolog og bliver dyrepasser den vej igennem

Anmeld

12. november 2009

jillkolsbjerg

;-) Jeg er optiker/kontaktlinseoptiker, så det bliver spændende at se hvordan arbejdstiderne kommer til at hænge sammen når bebsen er ankommet, jeg arbejder nemlig i center...og der er DØGN åbent....det føles i hvert fald sådan;-)

knus jill 18+2

Anmeld

12. november 2009

TbCp

Jeg er uddannet pædagog og arbejder som privat dagplejer.

Anmeld

12. november 2009

Karo

Jeg er laborant og arbejder for et firma der hedder Dansk Dekommissionering som ligger på Risø i Roskilde.

Anmeld

12. november 2009

Joan ( Smallie )

Jeg er uddannet autoelektromekaniker og når jeg ikke er på barsel står jeg på en servicestation.

Ved dog ikke helt om jeg skal over i noget nat arbejde når jeg skal starte op igen for det er lidt svært at få det hele til at hænge sammen med 2 børn der skal hentes i dp.

Joan

Anmeld

12. november 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg læser Cand.Jur. - er i gang med sidste semester, så jeg sidder og skriver speciale nu, som jeg skal aflevere inden jul. Til januar kan jeg så forhåbentligt kalde mig jurist.

Har netop været til jobsamtale hos Domstolsstyrelsen, hvor jeg har søgt en stilling som dommerfuldmægtig, så jeg hååååber...

Line.

Anmeld

12. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg arbejder hos et bogtrykkeri Norhaven A/S, hvor vi trykker alt inden for paperbacks.

Sidder som ordrebehandler(ordrekoordinater). Tager imod ordre, sørgre for de bliver oprettet, så der i sidste endnu bliver trykt den bog kunden ønsker:0) Sidder med Polske, Hollandske, Engelske, Irske og Skotske kunder. Så der er stor adspredelse.

Hyggeligt og dejligt arbejde og en god bonus er bugnende bogreoler:0)

Christina

Anmeld

12. november 2009

MaleneG

Jeg er igang med en HG2, og er færdig med skole forløbet her til januar ( Så bebsen skal være rigtig sød mod mig når jeg skal til eksame )

Efter endt barsel skal jeg ud i lærer inden for noget kontor med speciale i adm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.