Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
malou skriver: Jeg føler med dig og ved nøjagtig hvordan du har det. Jeg mistede alle mine billeder fra juli, august, sep og lidt af okt. for 3 uger siden. Jeg plejer ALTID at kopiere dem over på disketter men bare ikke lige de sidste par md. Så gik min harddisk istykker på en kun 3 md gammel computer... jeg sad bare stille i sofaen og lod et par tårer trille ned ad kinderne. Det er helt uerstattelige billeder... suk.. knus malou
Jeg føler med dig og ved nøjagtig hvordan du har det. Jeg mistede alle mine billeder fra juli, august, sep og lidt af okt. for 3 uger siden. Jeg plejer ALTID at kopiere dem over på disketter men bare ikke lige de sidste par md. Så gik min harddisk istykker på en kun 3 md gammel computer... jeg sad bare stille i sofaen og lod et par tårer trille ned ad kinderne. Det er helt uerstattelige billeder... suk..
knus malou
ja jeg sad også med en klump i halsen...og det gør jeg stadig.....synes det er SÅ hårdt at vi har mistet dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jamen hvor er det stort,,,,
jeg ku danse og juble det lykkedes ham faktisk at finde vores tabte billeder
nutche skriver: jamen hvor er det stort,,,, jeg ku danse og juble det lykkedes ham faktisk at finde vores tabte billeder
Ej ej ej ej ej ej.................hvor er det bare GODT...super TILLYKKE. føler virkelig med dig, det er jo fantastisk....
Sikken lettelse og glæde du må føle...godt du ikke gav op!!!
KNus...
Eva skriver: Ej ej ej ej ej ej.................hvor er det bare GODT...super TILLYKKE. føler virkelig med dig, det er jo fantastisk.... Sikken lettelse og glæde du må føle...godt du ikke gav op!!! KNus...
jamen er bare så glad. det var lige før jeg sad og tudede da han fandt dem frem.
han havde et andet program end hans bror som ellers havde brugt 5 timer på at lede på vores computer.
Hvor er det da bare super herligt... :O)
MoarJ skriver: Hvor er det da bare super herligt... :O)
ja det er altså for vildt....pludselig har vi de helt nyfødte billeder af Rasmus igen
ej hvor er det godt!!!! Det var da slet heller ikke til at holde ud at de bare skulle være væk... Er super glad på dine vegne
jeps jeps...ku også ha kysset den stakkels mand...tror slet ikke han ved hvor værdsat han pludselig blev
nutche skriver: ja det er altså for vildt....pludselig har vi de helt nyfødte billeder af Rasmus igen
Det er så skønt... Så kan du være glad igen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128