de tabte billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

frk andreasen

nutche skriver:

jamen det er bare så trist.... jeg prøver at kontakte familie og venner....derudover har jeg nogle billeder på min mobil..... men det er desværre en meget ringe kvalitet.

ja jeg har også det to allerførste billeder på mobilen men de er så mørke og utydelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Becks

nutche skriver:

åh hvor skønt... tak skal du ha brugte noget tid igår på at lede men fandt bare ikke et eneste.

Åh hvor jeg føler med dig.

Min egen com er selv lige brændt sammen og der ligger alle mine billeder også bare + alle billeder af min gudsøn fra fødslen og til nu (han er 20 mdr) Håber også bare min kan reddes...

Hvis du kigger på den grønne bjælke, så står der et link, hvor der står "mine indlæg" og dem kan du kigge igennem, så kommer alle de indlæg du har skrevet i frem..

Knus

Anmeld

10. november 2009

Lone Jakobsen

LineD skriver:

Hvor bor du henne af?

Sidste jul brændte Mortens harddisk sammen og alle billeder af hans afdøde mor lå derpå, det eneste sted de fandtes, alt synes tabt, men vi FIK dem reddet, der skal utrolig meget til før en kompetent it mand ikke kan klare det...!

hvis du bor i Jylland vil jeg anbefale www.lddata.dk han er bare SÅ dygtig, han reddede ALLE Mortens billeder....

Det ER muligt at hive dem frem fra gemmerne, computere idag er meget svære at slette noget fuldstændig fra!!

Håber alt det bedste!

har lige skrevet navnet ned...hvor ligger det henne...for det synes jeg ikke lige jeg ku se på siden?

vi troede vi havde en kompetent mand ude igår.... men det lykkedes desværre ikke for ham

Anmeld

10. november 2009

Lone Jakobsen

frk andreasen skriver:

ja jeg har også det to allerførste billeder på mobilen men de er så mørke og utydelige

jamen man bliver bare så trist indeni..... det er nogle af de mest dyrebare billeder man har

Anmeld

10. november 2009

Lone Jakobsen

Tutter skriver:

Åh hvor jeg føler med dig.

Min egen com er selv lige brændt sammen og der ligger alle mine billeder også bare + alle billeder af min gudsøn fra fødslen og til nu (han er 20 mdr) Håber også bare min kan reddes...

Hvis du kigger på den grønne bjælke, så står der et link, hvor der står "mine indlæg" og dem kan du kigge igennem, så kommer alle de indlæg du har skrevet i frem..

Knus

nå ja... den kiggede jeg godt nok lidt på igår.... men var for træt til at se det hele igennem.... super godt at du lige mindede mig om det

Anmeld

10. november 2009

ønskebørn74

nutche skriver:

jamen jeg ku tude

her kl 21,30 en alm. mandag aften...må jeg indse at selv om vi har søgt hjælp fra et virkelig computer geni..... ja så lykkedes det bare ikke.

så alle billeder fra min yngste søns fødsel.... er totalt gået tabt en hel del andre billeder...ialt ca 400-500 stk... er på meget underlig vis...forsvundet fra vores harddisk.

selv med meget dyre programmer har det ikke lykkedes for os at få de tabte billeder tilbage.

så en lille bøn til jer derude....når i ligger billeder ind på jeres computer...så husk at gemme dem et andet sted også. det kan bare gå rigtigt galt. og sku nogen af jer falde over et af mine gamle indlæg, hvor jeg har lagt billeder ud af en meget nyfødt Rasmus, ja så vær sød at sende mig et link, så jeg måske kan få bare et enkelt billede tilbage. jeg mener nemlig at jeg har lagt nogen ud her et sted, men hvor har jeg ingen ide om.... og jeg vil bruge de næste dage på at prøve om jeg kan finde dem.

mange tanker til jer derude

Her er der et profilbillede med Rasmus som nyfødt

https://www.baby.dk/debat/21724pi1/foedsel/nutche-har-du-foedt.aspx

Anmeld

10. november 2009

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

det forkerte... Her er nogle stykker... https://www.baby.dk/debat/21895pi3/ordet-er-frit/far-og-barn--.aspx#GoToMessage

Anmeld

10. november 2009

Lone Jakobsen

ønskebarn74 skriver:

når jeg klikker derpå er der desværre kun mit nuværende profil billede... men du skal ha mange tak for linket

Anmeld

10. november 2009

Lone Jakobsen

ønskebarn74 skriver:

det forkerte... Her er nogle stykker... https://www.baby.dk/debat/21895pi3/ordet-er-frit/far-og-barn--.aspx#GoToMessage

he he....det var også den eneste jeg har fundet

Anmeld

10. november 2009

LineD

nutche skriver:

har lige skrevet navnet ned...hvor ligger det henne...for det synes jeg ikke lige jeg ku se på siden?

vi troede vi havde en kompetent mand ude igår.... men det lykkedes desværre ikke for ham

Det ligger i Spjald, ved Ringkøbing.

Jeg havde Mortens harddisk ved nogle "kompetente" troede jeg, men ham her fiksede det på en time, alle de tårer han ikke sparede os for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.