de tabte billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.882 visninger
63 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Lone Jakobsen

jamen jeg ku tude

her kl 21,30 en alm. mandag aften...må jeg indse at selv om vi har søgt hjælp fra et virkelig computer geni..... ja så lykkedes det bare ikke.

så alle billeder fra min yngste søns fødsel.... er totalt gået tabt en hel del andre billeder...ialt ca 400-500 stk... er på meget underlig vis...forsvundet fra vores harddisk.

selv med meget dyre programmer har det ikke lykkedes for os at få de tabte billeder tilbage.

så en lille bøn til jer derude....når i ligger billeder ind på jeres computer...så husk at gemme dem et andet sted også. det kan bare gå rigtigt galt. og sku nogen af jer falde over et af mine gamle indlæg, hvor jeg har lagt billeder ud af en meget nyfødt Rasmus, ja så vær sød at sende mig et link, så jeg måske kan få bare et enkelt billede tilbage. jeg mener nemlig at jeg har lagt nogen ud her et sted, men hvor har jeg ingen ide om.... og jeg vil bruge de næste dage på at prøve om jeg kan finde dem.

mange tanker til jer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Mira0911

nutche skriver:

jamen jeg ku tude

her kl 21,30 en alm. mandag aften...må jeg indse at selv om vi har søgt hjælp fra et virkelig computer geni..... ja så lykkedes det bare ikke.

så alle billeder fra min yngste søns fødsel.... er totalt gået tabt en hel del andre billeder...ialt ca 400-500 stk... er på meget underlig vis...forsvundet fra vores harddisk.

selv med meget dyre programmer har det ikke lykkedes for os at få de tabte billeder tilbage.

så en lille bøn til jer derude....når i ligger billeder ind på jeres computer...så husk at gemme dem et andet sted også. det kan bare gå rigtigt galt. og sku nogen af jer falde over et af mine gamle indlæg, hvor jeg har lagt billeder ud af en meget nyfødt Rasmus, ja så vær sød at sende mig et link, så jeg måske kan få bare et enkelt billede tilbage. jeg mener nemlig at jeg har lagt nogen ud her et sted, men hvor har jeg ingen ide om.... og jeg vil bruge de næste dage på at prøve om jeg kan finde dem.

mange tanker til jer derude

Ej hvor noget skidt noget... Det er bare så træls at miste billeder... Jeg skal helt sikkert have fat i en usb og smidt alle billeder der på...

Anmeld

9. november 2009

Tynen

Årh, for helvede!!

Det er bare sådan noget man aldrig får gjort - Tænker tit på at jeg skal have lavet en backup af mine 3000 billeder, men udsætter det altid.
Dit indlæg er nu taget til efterretning, og det er det første jeg vil gøre imorgen!

Hold op hvor jeg føler med dig! VIRKELIG!
Er det en virus?

Jeg håber sådan for dig at du finder nogle billeder af din søn.. Ville bare ønske man kunne hjælpe dig med at få de tabte tilbage!

/Trine

Anmeld

9. november 2009

Lone Jakobsen

Tynen skriver:

Årh, for helvede!!

Det er bare sådan noget man aldrig får gjort - Tænker tit på at jeg skal have lavet en backup af mine 3000 billeder, men udsætter det altid.
Dit indlæg er nu taget til efterretning, og det er det første jeg vil gøre imorgen!

Hold op hvor jeg føler med dig! VIRKELIG!
Er det en virus?

Jeg håber sådan for dig at du finder nogle billeder af din søn.. Ville bare ønske man kunne hjælpe dig med at få de tabte tilbage!

/Trine

det er alle billederne fra sygehuset. jamen jeg kan slet ikke bære det i mit moder hjerte....

vi prøver at kontakte alle vi kender for at se om de sku ligge inde med et billede.... men det er bare ikke lige de billeder vi har sendt rundt til folk.

håber du får lagt dine billeder ned på en usb nøgle så du ikke kommer i samme ærgelige situation.

Anmeld

9. november 2009

Betina88

Ej , for filan .. Det jeg virkelig ked af at høre , at I ha' mistet billederne .. :O

Jeg er ikk' nogen computerekspert , så jeg ka' desværre ikk' hjælpe ..

Anmeld

9. november 2009

Mimic

det kan lade sig gøre at hente billederne igen.

"Lad være med selv at prøve en "nem" løsning, hvis ikke du er 100% klar over hvad du har med at gøre. Mange af de små programmer, der hævder at kunne genskabe dine data, kan risikere at gøre situationen værre, hvis de ikke er beregnet til lige netop din harddisktype eller til lige netop det specifikke, der er galt med din harddisk. Selv programmer som Scandisk eller Chkdsk kan ødelægge muligheden for at finde dine data frem igen...

Hvis dine data er gået tabt, anbefaler vi dig at slukke for strømmen til computeren og gerne afmontere harddisken. (Du kan også, efter aftale, tage hele computeren ind til os. Så skal vi gerne afmontere harddisken for dig.)

Vær opmærksom på, at du ved fortsat anvendelse af computeren sandsynligvis vil forværre datatabet og fordyre rekonstruktionen af data eller i værste fald sørge for, at det ikke længere er muligt at genskabe dine data, hvis der f.eks. oprettes nye filer eller ændres i eksisterende filer (også midlertidige filer som Windows' swapfil), hvis der installeres nye programmer, hvis Internet Explorer startes op eller hvis computeren startes op som en del af et netværk." dette er taget fra lb-datatek.dk, gå ind på hjemmesiden, klik dig ind på værksted i menuen til venstre og derefter datarecovery. de kan muligvis redde det... de har haft held med det før... (bla. på min comp.) ved ikke hvad det koste, men kender butikken og firmaet og de er velrenomerede held og lykke med det

Linda

Anmeld

9. november 2009

Lone Jakobsen

shit... de ligger i fredericia....

vi har ingen planer om at lede på må og få i computeren.... men har fået lagt et program ind der fandt alt muligt frem....fx. alle billeder fra facebook.... men desværre intet held endnu.

måske vi sku prøve at kontakte dem

Anmeld

9. november 2009

Mimic

jeg ved det er langt væk, men det er de eneste jeg lige kender i jylland og jeg ved de er dygtige... jeg kan stå inde for deres arbejde 200%... men ved som sagt ikke hvad det koster...

Anmeld

9. november 2009

ekzunz

https://www.baby.dk/debat/21895pi3/ordet-er-frit/far-og-barn--.aspx#GoToMessage

Her er da et enkelt....

Jeg føler med dig....jeg har en ekstern harddisk stående hos min far som er stået af. Der er alle billeder fra da mine 2 var helt nye - bl.a. fra sygehuset osv.....

Anmeld

9. november 2009

GUSO

hej hej..
der findes et program der hedder recuva det kan hente dine mistede billeder igen. det er rimelig nemt at bruge det kræver dog at man ikke har brugt computeren særlig meget eller gemt noget efter man har mistet billederne.. min kæreste slettede lige alle billederne fra vores sidste ferie... ups men de kunne heldigvis findes igen.. puha... du kan google recuva og så kommer der et link til en hjemmeside hvor du kan downloade programmet gratis..

Hilsen Camilla

og held og lykke med at finde dem frem igen krydser fingre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.