de tabte billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Det synes jeg du skal gøre...hvor bor i henne i danmark, der er jo tit nogend er kender nogen.. jeg kender en på sydsjælland...

lidt langt desværre....vi bor mellem holstebro og Herning men har fået et link til en der ligger tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Honningblomst

nutche skriver:

lidt langt desværre....vi bor mellem holstebro og Herning men har fået et link til en der ligger tæt på

Super...de billeder skal og må findes...har haft helt ondt i maven på dine vegne...så skidt at miste sådanne billeder...

Anmeld

11. november 2009

Ansemusen

Vores harddisc gik kold og alt var tabt incl. billeder fra vores allerførste ferie alene sammen (Thailand). Vi var rigtig ulykkelige. Men det meste blev reddet ved at sætte en ekstern harddisc til og køre et program som fandt filerne på den gamle ødelagte harddisc! Så nu har vi alt på den nye computer og på den eksterne harddisc.

Jeg håber det lykkes trods alt! Tænk hvor kede af det vi var, og det var trods alt en ferie og ikke vores første barns fødsel

Anmeld

11. november 2009

frk andreasen

nutche skriver:

jeg tror desværre heller ikke vi får vores igen.

vi fandt kun det ene....og manden vil ikke uden videre ta til en prof. for at få det checket igennem. han mener det er for dyrt...og jeg raser over han måde at priotere på

forstår jeg godt.. altså mænd nogengange

Anmeld

11. november 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Super...de billeder skal og må findes...har haft helt ondt i maven på dine vegne...så skidt at miste sådanne billeder...

ja sådan har jeg det også....men min mand mener at min besættelse af dem har taget totalt overhånd

Anmeld

11. november 2009

Lone Jakobsen

Ansemusen skriver:

Vores harddisc gik kold og alt var tabt incl. billeder fra vores allerførste ferie alene sammen (Thailand). Vi var rigtig ulykkelige. Men det meste blev reddet ved at sætte en ekstern harddisc til og køre et program som fandt filerne på den gamle ødelagte harddisc! Så nu har vi alt på den nye computer og på den eksterne harddisc.

Jeg håber det lykkes trods alt! Tænk hvor kede af det vi var, og det var trods alt en ferie og ikke vores første barns fødsel

jeg gad godt det bare var ferie biller..... eller endda bryllups billeder...for der er mange der ligger inde med kopier. men lige netop de første billeder har vi ikke sendt til nogen

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

nutche skriver:

ja sådan har jeg det også....men min mand mener at min besættelse af dem har taget totalt overhånd

Mærkeligt mænd tit har sure koner.. ej, det er sgu da logisk du er ked, han kan bare ringe og høre alle andre kvinder hvordan de har det...

Anmeld

11. november 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Mærkeligt mænd tit har sure koner.. ej, det er sgu da logisk du er ked, han kan bare ringe og høre alle andre kvinder hvordan de har det...

jeg fortalte ham....som ærligt er... at vi bare ikke bliver enige om det her.... men at jeg vil ha lov til at priotere dem højt.

tror det er godt nok at vi skal til hver sin ting i weekenden.....

Anmeld

11. november 2009

Fines mor

nutche skriver:

jeg fortalte ham....som ærligt er... at vi bare ikke bliver enige om det her.... men at jeg vil ha lov til at priotere dem højt.

tror det er godt nok at vi skal til hver sin ting i weekenden.....

Har sendt en mail ;-)

Anmeld

12. november 2009

malou

Jeg føler med dig og ved nøjagtig hvordan du har det. Jeg mistede alle mine billeder fra juli, august, sep og lidt af okt. for 3 uger siden. Jeg plejer ALTID at kopiere dem over på disketter men bare ikke lige de sidste par md. Så gik min harddisk istykker på en kun 3 md gammel computer... jeg sad bare stille i sofaen og lod et par tårer trille ned ad kinderne. Det er helt uerstattelige billeder... suk..

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.