de tabte billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Lone Jakobsen

LineD skriver:

Det ligger i Spjald, ved Ringkøbing.

Jeg havde Mortens harddisk ved nogle "kompetente" troede jeg, men ham her fiksede det på en time, alle de tårer han ikke sparede os for!

ja det er bestemt ikke langt fra os. vil prøve at snakke med min mand om det....har virkelig brug for at vide at vi har prøvet alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

frk andreasen

nutche skriver:

jamen man bliver bare så trist indeni..... det er nogle af de mest dyrebare billeder man har

ja det er det. tro mig jeg græd osse snot i lang tid efter og i sær da en anden kammeret (end ham der havde prøvet at redde dem )sagde at han kunne sagtens have fået dem tilbage så tudede jeg igen.. men nåede da heldigvis at få nogen printet ud på en dårlig scanner så de hænger på væggen nu, men i meget ringe kvalitet.. så når jeg skal føde så blir det et engangs kamera jeg har med i tasken og ikke det digitale...

Anmeld

10. november 2009

Lone Jakobsen

frk andreasen skriver:

ja det er det. tro mig jeg græd osse snot i lang tid efter og i sær da en anden kammeret (end ham der havde prøvet at redde dem )sagde at han kunne sagtens have fået dem tilbage så tudede jeg igen.. men nåede da heldigvis at få nogen printet ud på en dårlig scanner så de hænger på væggen nu, men i meget ringe kvalitet.. så når jeg skal føde så blir det et engangs kamera jeg har med i tasken og ikke det digitale...

puha ja jeg kan godt forstå du blev frustreret..... vi prøver stadig.... men computeren har fundet et par tusinde billeder som vi er ved at se igennem.

tror desværre bare ikke at de er der.

Anmeld

10. november 2009

frk andreasen

surt

Anmeld

11. november 2009

Lone Jakobsen

frk andreasen skriver:

surt

jeps

leder gennem ca 4-5000 billeder.... men indtil videre har vi kun fundet 1

Anmeld

11. november 2009

frk andreasen

nutche skriver:

jeps

leder gennem ca 4-5000 billeder.... men indtil videre har vi kun fundet 1

så der desværre lang vej endnu jeg har opgivet..

Anmeld

11. november 2009

Lone Jakobsen

frk andreasen skriver:

så der desværre lang vej endnu jeg har opgivet..

jeg tror desværre heller ikke vi får vores igen.

vi fandt kun det ene....og manden vil ikke uden videre ta til en prof. for at få det checket igennem. han mener det er for dyrt...og jeg raser over han måde at priotere på

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

nutche skriver:

jeg tror desværre heller ikke vi får vores igen.

vi fandt kun det ene....og manden vil ikke uden videre ta til en prof. for at få det checket igennem. han mener det er for dyrt...og jeg raser over han måde at priotere på

Så synes jeg du skal give dig selv en prof. undersøgelse af din computer i julegave...billeder er sgu uerstattelige...øv...

Anmeld

11. november 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Så synes jeg du skal give dig selv en prof. undersøgelse af din computer i julegave...billeder er sgu uerstattelige...øv...

ja har også overvejet bare at smide computeren i bilen og finde den nærmeste edb forretning.....nogen må da ku gøre bare et eller andet

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

nutche skriver:

ja har også overvejet bare at smide computeren i bilen og finde den nærmeste edb forretning.....nogen må da ku gøre bare et eller andet

Det synes jeg du skal gøre...hvor bor i henne i danmark, der er jo tit nogend er kender nogen.. jeg kender en på sydsjælland...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.