Så er det nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

mullesmith2

Ååååh det er spændende om der nu er sket noget i denne her måned, jeg kan ik rigtig regne ud hvornår jeg er gået over tid da cyklussen er helt hen i vejret. Men efter en cyklus på 28 dage skulle jeg få mens d.30 november. så håber ik den kommer hehe ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Trolde_mor

mullesmith2 skriver:

Ååååh det er spændende om der nu er sket noget i denne her måned, jeg kan ik rigtig regne ud hvornår jeg er gået over tid da cyklussen er helt hen i vejret. Men efter en cyklus på 28 dage skulle jeg få mens d.30 november. så håber ik den kommer hehe ;-)

Krydser fingre for at din mens ikke kommer, men at der istedet kommer to strger

Senia - der også prøver

Anmeld

8. december 2009

mullesmith2

Nå nu er det så anden måned vi prøver sådan for alvor hehe. Jeg skulle gerne have ægløsning her imellem d.5- 9 dec ;-) så vi går til den. Men det er kun hvis min urregelmæssige mens også er 25 dage den her måned. Min sidste mens første dag var 27 november. Det er spændende jeg tror helt sikkert jeg bliver gravid den her måned hehe det kan næsten ik være anderledes. Bliver så varm om hjertet når jeg ser på min skønne kæreste og tænker på at vi skal have vores egen lille familie, det bliver helt genialt... Mmmm er forelsket og lykkelig ;-)

Anmeld

8. december 2009

mullesmith2

Hvordan er det nu man regner ud hvornår man får mens igen?? er det fra første til første mensdag eller sidste til første?? Vil gerne lige regnu ud hvornår jeg får mens igen hvis den da kommer hehe

Anmeld

8. december 2009

oo

mullesmith2 skriver:

Hvordan er det nu man regner ud hvornår man får mens igen?? er det fra første til første mensdag eller sidste til første?? Vil gerne lige regnu ud hvornår jeg får mens igen hvis den da kommer hehe

fra første held og lykke med projektet!

Anmeld

11. december 2009

mullesmith2

ÅÅh gud hvor er jeg spændt på om jeg er blevet befrugtet hehe ;-) det skuller gerne være sket her mellem d.5-9 dec. men vi fortsætter selfølgelig med at have sex en gang om dagen eller hveranden dag ihvertfald, hvis nu ægløsning er senere end beregnet. men Jeg skulle gerne (helst ikke) få mens omkring d.21 dec hvis altså min cyklus er 25 dage som sidste måned. ;-) kan ikke vente med at teste... men man kan jo ik se noget som helst endnu, kan dog heller ik mærke noget, det ville også være hurtigt hvis jeg kunne. men Nøøøj er sååå spændt. Min svigerinde har lige fået sat befrugtet æg op og hun finder ud af om hun er gravid her d.16. det kunne være så godt hvis vi skulle have samtidig ;-) Det ville være en alletiders julegave.

Anmeld

12. december 2009

mullesmith2

Kan bare ikke vente hehe, kom til at teste idag selvom der slet ikke er nogen mulighed for man kan se om jeg er gravid endnu hehe den var også ret negativ. jeg skal først have mens omkring d.21.dec. Så der er mulighed for at testen bliver positiv ;-)

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Kan man ikke godt snart se om der er sket noget?? hehe utoldmodig... har så meget lyst til at teste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.