Så er det nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Held og lykke her fra Kunne være hyggeligt hvis i osse får en bette

Knus Mirjam

Ja det kunne det helt vildt, Nu ik sig noget til nogen det er ik noget ved at fortælle noget før der er noget at fortælle ;-) Håber snart du føder en skøn lille pige ;-) er du ik lidt nervøs for smerterne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Ja det kunne det helt vildt, Nu ik sig noget til nogen det er ik noget ved at fortælle noget før der er noget at fortælle ;-) Håber snart du føder en skøn lille pige ;-) er du ik lidt nervøs for smerterne??

Skal nok lade være med fortælle familien noget det skal du selv når der blir noget at fortælle

Ja håber bestemt osse hun snart vil ud

Har været en del nervøs for fødslen jo, men ikke så galt længere nu vil jeg bare gerne ha den går igang så vi kan få vores lille pige ud

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Skal nok lade være med fortælle familien noget det skal du selv når der blir noget at fortælle

Ja håber bestemt osse hun snart vil ud

Har været en del nervøs for fødslen jo, men ikke så galt længere nu vil jeg bare gerne ha den går igang så vi kan få vores lille pige ud

godt nok ;-) Ja kan godt forstå du har været nervøs, det er ik bare en lille ting jo sådan en fødsel ;-) det bliver så godt når du har født ;-) er det hele på plads med pudslebord og barnevogn og det hele ?? hehe

Anmeld

10. november 2009

Orkide86

mullesmith2 skriver:

godt nok ;-) Ja kan godt forstå du har været nervøs, det er ik bare en lille ting jo sådan en fødsel ;-) det bliver så godt når du har født ;-) er det hele på plads med pudslebord og barnevogn og det hele ?? hehe

Ja det kan du tro det er du kan tjekke mit fotoalbum

Jeg glæder mig bare til at få vores lille pige ud i armene, blir så fantastisk

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Ja det kan du tro det er du kan tjekke mit fotoalbum

Jeg glæder mig bare til at få vores lille pige ud i armene, blir så fantastisk

Wow der er bare styr på sagerne ;-) det ser virkelig godt ud Mirjam. ;-) glæder mig til jeg skal købe babytøj hihi

Anmeld

10. november 2009

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Wow der er bare styr på sagerne ;-) det ser virkelig godt ud Mirjam. ;-) glæder mig til jeg skal købe babytøj hihi

Forstår jeg skam godt du gør osse dejligt

Nu må hun bere gerne finde udgangen

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

hihi det er nok fordi der er så mørkt derinde hun ikke kan finde ud ;-)

Anmeld

10. november 2009

Miss BananaHammock

Ih kan også huske da vi bestemte os for at skulle igang med projektet. Jeg havde lyst til at fortælle det til hele verden, fordi jeg var så lykkelig over at det endelig var en realitet og ikke bare en drøm. jeg er dog glad for at jeg ikke fortalte det til hele verden nu hvor der er gået 1 år uden bid. Men det skal nok gå super stærkt for jer

Anmeld

10. november 2009

FrkC

Held og lykke  Håber snart du står med to fine streger

Camilla, som oss prøver..

Anmeld

10. november 2009

Joanna

Mirjam123 skriver:

Så er det ikke nu, du gider høre, at jeg gik til 42+4 med min første, vel? 

*ve-støv* 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.