Så er det nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.411 visninger
47 svar
0 synes godt om
9. november 2009

mullesmith2

Så nu skal det være ;-) vi er for et par uger siden blevet enige om at prøve, nu har jeg lige haft mens som sluttede her i lørdags, så det er omkring på fredag efter beregningerne at jeg skulle få ægløsning. Men det er svært at regne ud eftersom jeg har en meget uregelmæssig mens, der er gået 7 uger mellem de sidste to mens. Men jeg satser på det er her en af de kommende dage jeg går hen og bliver gravid ;-) Held og lykke til alle andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

otlitrom

god arbejdslyst

Anmeld

9. november 2009

Kaufie

Det er bare med at klø på...

Hvis I har sex ca hver anden dag behøver I ikke regne så meget. De små tusser kan sagtens holde sig et par dage hvor de skal.

Held og lykke

Anmeld

9. november 2009

mullesmith2

Vi har næsten sex hver dag, selvom jeg har hørt sædsellerne ikke er helt så klar som hvis man venter et par dage imellem, men ved ik om det bare er noget ævl. Men vi gør det jo ik kun for at blive gravide men ligeså meget hvis ikke mere bare fordi det er dejligt ;-) Hvor længe holder sellerne oppe i en?? bare et par dage? Det er ellers vildt nok de gør det.

Anmeld

9. november 2009

Betina88

Held og lykke med det hele .

Anmeld

9. november 2009

Risen

Held og lykke  

Anmeld

9. november 2009

Joanna

mullesmith2 skriver:

Vi har næsten sex hver dag, selvom jeg har hørt sædsellerne ikke er helt så klar som hvis man venter et par dage imellem, men ved ik om det bare er noget ævl. Men vi gør det jo ik kun for at blive gravide men ligeså meget hvis ikke mere bare fordi det er dejligt ;-) Hvor længe holder sellerne oppe i en?? bare et par dage? Det er ellers vildt nok de gør det.

Sædceller kan leve helt op til 5 døgn i den proteinrige slim, der findes i kringelkrogene op mod livmoderen. 

Det er HELT vildt. Men det betyder altså, at hvis man har sex hver tredie dag gennem cyklus, så er der sædceller til at klare befrugtningen, når ægget løsnes. 

Rigtig god fornøjelse!

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

Joanna skriver:

Sædceller kan leve helt op til 5 døgn i den proteinrige slim, der findes i kringelkrogene op mod livmoderen. 

Det er HELT vildt. Men det betyder altså, at hvis man har sex hver tredie dag gennem cyklus, så er der sædceller til at klare befrugtningen, når ægget løsnes. 

Rigtig god fornøjelse!

5 dage... det er da helt vildt ;-) det er faktisk ret længe syntes jeg nok. ;-)

Anmeld

10. november 2009

Sisley

Held og lykke!

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

Sisley skriver:

Held og lykke!

Mange tak ;-) og i lige måde da hvad end du prøver eller er gravid ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.