Så er det nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Sisley

Er 14+2 men jeg kan sagtens huske hvor spændende det var, da beslutningen først var taget! Heldigvis blev jeg gravid efter 2-3 måneder, men de første måneder tog jeg graviditetstest hvis min mens var bare 3 minutter for sent på den :-)

Du skriver lige med opdateringer ikk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

mullesmith2

Jo jeg skal nok holde tråden opdateret ;-) det er først på fredag jeg gerne skulle få æl så der er laaaaang tid til hehe. Men ja det er sygt spændende. Og tillykke graviditeten, det gik også hurtig. vi er jo så igang med første måned nu her så det er spændende om det bliver i første hug... hihi

Anmeld

10. november 2009

LouiseNielsen

Hehe vi regnede og regnede også på det, og holdt styr på hvornår jeg havde ÆL osv osv....

Vi fik afvide at sædsællerne var bedst hvis de ikke "kom ud" hverdag. Hun anbefalede os at have sex hver anden dag.... Både pga sædsællerne, men også fordi at så skulle det være nemmere at ramme ÆL dagen....

Held og lykke med det, og go arbejdslyst.....

Kram fra Louise 18+3

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

LouiseLarsen skriver:

Hehe vi regnede og regnede også på det, og holdt styr på hvornår jeg havde ÆL osv osv....

Vi fik afvide at sædsællerne var bedst hvis de ikke "kom ud" hverdag. Hun anbefalede os at have sex hver anden dag.... Både pga sædsællerne, men også fordi at så skulle det være nemmere at ramme ÆL dagen....

Held og lykke med det, og go arbejdslyst.....

Kram fra Louise 18+3

vi har ik nogen plan med sex, vi har sex som vi plejer, forskellen er bare jeg ik tager p piller nu ;-) Vi har bare sex hverdag for det meste. og det tror jeg ik vi vil lave om på, tror da ik man kan blive mindre gravid af det end hvis man havde hveranden dag. ;-) det kommer når det kommer.

Anmeld

10. november 2009

LouiseNielsen

mullesmith2 skriver:

vi har ik nogen plan med sex, vi har sex som vi plejer, forskellen er bare jeg ik tager p piller nu ;-) Vi har bare sex hverdag for det meste. og det tror jeg ik vi vil lave om på, tror da ik man kan blive mindre gravid af det end hvis man havde hveranden dag. ;-) det kommer når det kommer.

Vi havde også sex når vi havde lyst, det gjorde vi dog ikke på klokkeslet og kun hveranden dag... Men jo indrømmer blankt at dagen inden min ÆL havde vi altid sex....

Jeg blev gravid på 2 mdr.... Og ja det kommer når det kommer!

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

LouiseLarsen skriver:

Vi havde også sex når vi havde lyst, det gjorde vi dog ikke på klokkeslet og kun hveranden dag... Men jo indrømmer blankt at dagen inden min ÆL havde vi altid sex....

Jeg blev gravid på 2 mdr.... Og ja det kommer når det kommer!

Ja, vi skal nok lige prøve at ramme ÆL dagen. så kan det være vi lige skal holde os i skindet en enkelt dag så det er en stor sendning der kommer hehe, det er så uromantisk når man snakker om sex på den her måde haha

Anmeld

10. november 2009

LouiseNielsen

mullesmith2 skriver:

Ja, vi skal nok lige prøve at ramme ÆL dagen. så kan det være vi lige skal holde os i skindet en enkelt dag så det er en stor sendning der kommer hehe, det er så uromantisk når man snakker om sex på den her måde haha

Hehe ja for så kommer det til at lyde så forkert.... Men sådan er det! Man går nok automatisk lidt mere op i de dage man har sex... Jeg tog mig selv i et par gange at tjekke hva dato det var, efter vi havde sex.... Bare for om det ramte ÆL dagen så, og hvordan det ville passe.... Men var ikke noget vi tænkte over før bagefter... Og er jo virkelig kun fordi man så gerne vil....

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

LouiseLarsen skriver:

Hehe ja for så kommer det til at lyde så forkert.... Men sådan er det! Man går nok automatisk lidt mere op i de dage man har sex... Jeg tog mig selv i et par gange at tjekke hva dato det var, efter vi havde sex.... Bare for om det ramte ÆL dagen så, og hvordan det ville passe.... Men var ikke noget vi tænkte over før bagefter... Og er jo virkelig kun fordi man så gerne vil....

Ja det er rigtig nok. så længe man ikke begynder at have sex selvom man ikka har lyst. Vil gerne at barnet skal være lavet af kærlighed og ikke af sur pligt. ;-)

Anmeld

10. november 2009

LouiseNielsen

mullesmith2 skriver:

Ja det er rigtig nok. så længe man ikke begynder at have sex selvom man ikka har lyst. Vil gerne at barnet skal være lavet af kærlighed og ikke af sur pligt. ;-)

Lige præcis....

Anmeld

10. november 2009

Orkide86

Held og lykke her fra Kunne være hyggeligt hvis i osse får en bette

Knus Mirjam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.